F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lauda krytykuje decyzję o wstrzymaniu wyścigu po kraksie Raikkonena

Zdaniem Austriaka naprawa barierki na prostej Wellington była niepotrzebna.
Nataniel Piórkowski, 6 lipca 2014, wyświetlenia: 2617<< | lista | T- | T+ | >>
Niki Lauda skrytykował decyzję o wstrzymaniu wyścigu o Grand Prix Wielkiej Brytanii po kraksie Kimiego Raikkonena, do jakiej doszło bezpośrednio po starcie rywalizacji.

Po tym jak Fin wypadł z toru na wyjeździe z zakrętu Aintree i z dużą siła uderzył w bariery znajdujące się przy prostej Wellington, dyrekcja wyścigu podjęła decyzję o wstrzymaniu wyścigu i naprawie uszkodzonych elementów konstrukcji bezpieczeństwa, która finalnie zajęła równą godzinę.

Decyzję FIA skrytykował dyrektor niewykonawczy Mercedesa i były trzykrotny mistrz świata F1 – Niki Lauda. „To szalone. Zatrzymywanie wyścigu na godzinę tylko dlatego, że uszkodzeniu uległa jedna z barierek jest śmieszne. Formuła 1 jest przeregulowana. Nikt nie uderzyłby ponownie w tę barierkę. Oni przykładali się do każdego małego detalu, a ludzie wyłączali telewizory” – powiedział Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2023  Wolff: Komentarz na temat rekordów na Wikipedii nie był najmądrzejszy
17.11.2022  Vettel: Rozmawiałem z Laudą o przejściu do Mercedesa
10.02.2021  Wolff: Lauda za wszelką cenę przedłużyłby umowę z Hamiltonem
20.05.2020  Sześć tygodni piekła - historia wypadku Laudy na Nurburgringu
17.12.2019  Wolff: Rola szefa sprawia mniejszą przyjemność bez Laudy
Tagi:
Lauda N.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 06.07.2014 19:47[!]
Rzadko się z nim zgadzam, ale tym razem tak
chris99, 06.07.2014 20:25[!]
Myślę tak samo. Wystarczyło wypuścić SC na parę okrążeń.
Należy wyciągnąć wnioski, dlaczego wybiło tak Kimmiego (tzn. wyeliminować tę wyrwę gdzie podbiło bolid).
bbrbutch, 06.07.2014 21:21[!]
Lauda ma z deklem -sprzątać bolidu też nie musieli no bo niby po co,a kawałeczki kewlaru to już wogóle żadne zagrożenie dla reszty.Co to wogóle za funkcja ten dyrektor niewykonawczy?.Masiakra.
marios76, 06.07.2014 21:22[!]
A gdyby ktoś tam uderzył, to by były pretensje, dlaczego tego nie naprawiono... Przesadza, choć fakt- prawdopodobieństwo było minimalne. Można było w kwadrans ustawić parę rzędów opon i po sprawie.
I bez marudzenia, że jak airbag w waszym aucie wystrzeli i spełni swoje zananie podczas wypadku, to nie warto zakładać kolejnego, bo prawdopodobieństwo wypadku jest niewielkie. Bezpieczeństwo kierowców jest najważniejsze.
@chris99 Trawa / trawnik były niżej niż nazwijmy to linia / krawędź asfaltu w tym miejscu. Wjechał jak na krawężnik. :(

@bbrbutch "Co to wogóle za funkcja ten dyrektor niewykonawczy?" Jak masz dużą firmę i chcesz kolesia zatrudnić, co się zna na wszystkim- czyli na niczym... to tworzysz taki wakat :D
luki1902, 06.07.2014 21:24[!]
Jasne, szanse na to, że ktoś przywaliłby tam drugi raz były bliskie zeru, ale wystarczy trochę wyobraźni by domyślić się jak by się to w takiej nieoczekiwanej sytuacji skończyło... Akurat w takich kwestiach nigdy za wiele przezorności.
mypood, 06.07.2014 21:38[!]
Hmm, w sumie wydawało mi się, że Lauda skrytykował zatrzymywanie wyścigu na godzinę w celu naprawy barier, a nie samą decyzję o wstrzymaniu wyścigu, żeby posprzątać odłamki.
Kajt, 06.07.2014 21:44[!]
Znam jednego kierowcę, który właśnie przez takie nieprzykładanie uwagi do detalów jak zabezpieczenie barierki zniszczył sobie karierę w F1...
corey_taylor, 06.07.2014 21:52[!]
'Nikt nie uderzyłby ponownie w tą barierkę' - ciekawe skąd Lauda to wie, argument totalnie z d**y
Konieczność naprawy barierki jest oczywista imo, chociaż dziwne że taki kawałek skręcali przez godzinę.
Aeromis, 06.07.2014 22:28[!]
Lauda jeździł w czasach, gdy wypadki śmiertelne w F1 były normą. Pod niektórymi względami zatrzymał się w tamtych czasach... nic tam wybacza się takim w takich przypadkach i żyje się dalej.
marios76, 06.07.2014 22:37[!]
@Aeromis On się nie zatrzymał... on się cofa ;)
Dorel, 06.07.2014 22:40[!]
Gdyby tego nie naprawili i któryś z zawodników przywaliłby w bariere, to mogło się to nieciekawie skończyć. Niech Lauda nabierze pokory, bo sam miał kiedyś bardzo groźny wypadek po którym oznaki są do dziś.
cobra, 06.07.2014 23:28[!]
Lauda podobnie do Berniego na starość zaczyna trochę piep.rzyć głupoty.

Zabawne jest przy okazji to, że martwił się o jakość widowiska a nie przeszkadza mu sto innych rzeczy, które odciągają kolejnych fanów od F1.
jpslotus72, 07.07.2014 00:40[!]
Ja myślę, że akurat w Silverstone to nie był jakiś wielki problem - tamtejsza publika mogła się dłużej cieszyć całą imprezą - nie sądzę, żeby brytyjscy kibice się nudzili, oglądając kierowców poza bolidami (ja też nie wyłączyłem telewizora na moment). A kto wyłączył, to jego strata (nie zobaczył np. jak Eric Clapton próbuje pocieszyć Massę - przed wyścigiem Clapton powiedział reporterowi RTL-u, że Massa jest jego ulubionym kierowcą).

W każdym razie uważam, że nie ma o co kruszyć kopii. Stalo się - wyścig się odbył i był w porządku.
marrcus, 07.07.2014 01:14[!]
LLLAuda ma racje takie naprawy to sie robi po wyścigu, nie były to jakieś wielkie uszkodzenia i miejsce raczej było nietypowe, tylko kolejny talent mogły tam walnąć (chociaż perez i Pastor jechali jeszcze :p)

Ja przełączyłem na Le Tour, ajk bym nie był udupiony w domu to bym nie obejrzal (ładna pogoda)
Adakar, 07.07.2014 08:44[!]
Naprawa była słuszna i tyle w temacie.
Bariery muszą być nienaruszone w trakcie wyścigu/kwalifikacji/treningów i testów. F1 ma takie a nie inne standardy, podobnie jak inne topowe serie wyścigowe.
xdomino996, 07.07.2014 12:16[!]
@chris99 wnioskiem powinno być karanie kierowców, którzy wypadają z toru i z impetem na niego wracają, jakby tam był piasek to niczego by wczoraj nie było.
nickolas, 07.07.2014 16:05[!]
Takie nastały czasy i Lauda nie cofnie przyjętych zasad. W 24h Lemans też potrafią godzinę wyścigu zmarnować na remonty.

Uszkodzonej barierki nie da się wymienić jak opon w pit stopie, choć w obliczu konieczności ich napraw po byle kraksie mogliby taki manewr poćwiczyć. ;-)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca