F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren wystawi w GP Niemiec bolidy bez systemu FRIC

W ślady stajni z Woking powinny pójść niebawem inne zespoły.
Mateusz Szymkiewicz, 15 lipca 2014, wyświetlenia: 1778<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół McLaren potwierdził, że podczas Grand Prix Niemiec wystawi bolidy bez systemu FRIC.

Po rundzie na torze Silverstone, FIA podjęła decyzję o zakazaniu stosowania zawieszenia wspieranego przez system FRIC, jednakże poinformowała, iż można to odroczyć do 2015 roku. Mimo to wymagana jest jednogłośna zgoda wszystkich zespołów, co jest bardzo mało prawdopodobne do zrealizowania.

W tym wypadku zespoły będą musiały wyposażyć swoje konstrukcje w standardowe zawieszenia, ponieważ będą wolały nie ryzykować protestu ze strony innych i tym samym możliwości poniesienia kary. Mimo to podczas czwartkowej odprawy z delegatem technicznym FIA, Charliem Whitingiem, stajnie będą mogły go poprosić o przedstawienie własnej interpretacji nowych przepisów. Co ważne, Federacja nie opublikowała do tej pory przed rundą w Niemczech żadnego oświadczenia w sprawie statusu systemu FRIC.

Pomimo tego, ekipa McLaren jako pierwsza poinformowała, iż podczas rundy na torze Hockenheim nie będzie korzystała z tego rozwiązania. „Obecnie McLaren nie zamierza wykorzystywać systemu zawieszenia FRIC podczas Grand Prix Niemiec. W tym przypadku, McLaren będzie postępował zgodnie z wytycznymi FIA” – powiedział rzecznik stajni z Woking.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
Tagi:
McLaren
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
idylla, 15.07.2014 14:54[!]
Mamy już pierwszy zespół, który złoży protest jeśli ktoś wystartuje z systemem FRIC
jpslotus72, 15.07.2014 15:43[!]
Auto Motor und Sport podaje, że również Mercedes i Red Bull, u których ten system jest z technicznego punktu widzenia najbardziej zaawansowany, wystartują w Niemczech bez FRIC - oba zespoły nie chcą ryzykować protestu z czyjejś strony i ewentualnych konsekwencji.

Lauda na tych samych łamach komentuje:
Cytat :
System (FRIC) był używany przez dwa i pół roku, przechodząc przez wszystkie kontrole techniczne. Ciężko jest zrozumieć, dlaczego nagle dochodzi do zmiany spojrzenia na tę rzecz.
Nie chcemy dalej inwestować w technologię, którą regulacje sprowadzają do absurdu. Najważniejsze, alby FIA dała nam w tej sprawie jasne wskazówki. Chcemy wiedzieć, co jest legalne a co nie.

Mercedes rozwinął swój system dzięki inżynierowi, którego w zeszłym roku zyskał z Lotusa (Lotus ex Renault jest uważany za wynalazcę FRIC - eksperymentował z nim już od 2008 roku).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca