F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Glock nie myśli o powrocie do Formuły 1

Niemiec uważa, iż zespoły nie są w stanie zatrudnić kierowcy bez wsparcia finansowego.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2014, wyświetlenia: 1509<< | lista | T- | T+ | >>
Timo Glock przyznał, że nie myśli o powrocie do Formuły 1.

Niemiec jest byłym kierowcą Jordana, Toyoty oraz Marussi, z której został zwolniony przed startem sezonu 2013, ze względu na skomplikowaną sytuację finansową zespołu. Kilka dni później Glock został zakontraktowany przez BMW do mistrzostw DTM i w kilku wypowiedziach nie wykluczył, że kiedyś będzie chciał wrócić do Formuły 1.

Mimo to w niedawnej rozmowie z agencją prasową DPA, 32-latek przyznał, że powrót do Królowej Sportów Motorowych nie wchodzi już w grę. „Obecna sytuacja jest dosyć jasna i w stawce są tylko trzy lub cztery zespoły, które są w stanie płacić swoim kierowcom. Reszta patrzy tylko na to, ile pieniędzy jest w stanie wnieść ze sobą dany zawodnik. W moim mniemaniu, to nie jest cel tego sportu. Dlatego w tym momencie nie widzę tego w mojej przyszłości i nie myślę już o tym. W tym momencie mam dużo zabawy i byłbym szczęśliwy, gdybym mógł to kontynuować przez kilka najbliższych lat” – powiedział Timo Glock.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2022  Haas coraz bliżej rozstania z Schumacherem?
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
04.11.2021  Glock: Perez zapewnia Red Bullowi przewagę na tym etapie sezonu
06.10.2021  Glock: Verstappen imponuje mi w tym roku swoim spokojem
21.03.2019  Glock broni Kubicę po nieudanym Grand Prix Australii
Tagi:
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Carolius, 04.08.2014 10:57[!]
Wcale się mu nie dziwię, bo w F1 brakowało mu szczęścia. Ten gość miał spory potencjał ale nie miał szczęścia do zespołów...
Anderis, 04.08.2014 11:12[!]
Glock oczywiście przesadza. Jest pięć zespołów, które w ogóle nie patrzą na to, ile pieniędzy jest w stanie wnieść ze sobą dany zawodnik (Mercedes, Red Bull, Ferrari, McLaren, Toro Rosso) i kolejne 2 albo 3, które może i patrzą na to w pewnym stopniu, ale jest szansa dla utalentowanego kierowcy przebić się tam do składu (Hulk w Force India, Bottas w Williamsie itp.). Ba, powiedziałbym, że nie ma ani jednego zespołu, który patrzy TYLKO na pieniądze, każdy zespół ma co najmniej jednego zawodnika, który jest kompromisem pomiędzy wnoszonym budżetem, a jak najlepszymi umiejętnościami, bo sądzę, że Marussia byłaby w stanie znaleźć gościa, który przebiłby wkład finansowy Bianchiego, a Caterham Kobayashiego.

Co do Glocka, to facet był gorszy od Trulli'ego i nie zawsze potrafił dominować kierowców-debiutantów pokroju Pica. Moim zdaniem to nie jest jakaś wielka strata, że go tu nie ma, choć pewnie najsłabszym kierowcą w obecnej stawce by nie był. Ale gdyby był naprawdę dobry, to utrzymałby się bez sponsorów, nawet w środku stawki, tak, jak Hulk.
Gszegosz, 06.08.2014 20:52[!]
Postawa godna pochwały. Po co pchać się o burdelu? Jest tyle serii w których to umiejętności kierowców decydują o ich posadzie a pieniądze grają drugie skrzypce. Jesli Glock jest zadowolony z jazdy w DTM to nie pozostaje mi nic jak życzyć mu sukcesów.
seba97, 06.08.2014 21:20[!]
Całkowicie popieram przedmówcę :D ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca