|
|
|
|
|
|
Dixon wygrywa w Mid-Ohio po starcie z ostatniego pola |
Nowozelandczyk wykorzystał agresywną strategię. |
|
•Paweł Zając, 4 sierpnia 2014, zmieniony 23.08.2014 11:33, wyświetlenia: 666 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Scott Dixon niespodziewanie wygrał wyścig IndyCar na torze w Mid-Ohio po starcie z ostatniego pola. Kierowca Ganassiego startował końca po problemach w czasów, jednak agresywna strategia pozwoliła mu przebić się na czoło stawki.
Nowozelandczyk wykorzystał neutralizację do wczesnego pit stopu, który pozwolił mu się pozbyć twardej mieszanki i do końca wyścigu widzieliśmy go korzystającego z trzech kompletów miękkich gum.
Z każdym pit stopem Dixon jechał praktycznie do samego końca, by ostatecznie zatrzymać swój bolid tuż po przejechani linii mety. Sebastien Bourdais, startujący z pierwszego pola, musiał zadowolić się drugim miejscem po zaciętej walce z Josefem Newgardenem, który po słabej zmianie opon spadł na 12 miejsce. Dzięki temu na najniższym stopniu podium stanął James Hinchcliffe, przed Carlosem Munozem i Grahamem Rahalem.
•IndyCar Series > 2014 > Honda Indy 200, Mid-Ohio - 3,633 km | | | | | P. | # | Kierowca | Nar. | Zespół | Samochód | Okr. | Czas/strata | Pkt. |
|
1. | 9 | Scott Dixon | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | 1h52m45,204 | 50 |
2. | 11 | Sebastien Bourdais | | KV Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | +0:05,386 | 40 |
3. | 27 | James Hinchcliffe | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:07,333 | 35 |
4. | 34 | Carlos Munoz (D) | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:09,355 | 32 |
5. | 15 | Graham Rahal | | Rahal Letterman Lanigan | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:11,851 | 30 |
6. | 12 | Will Power | | Team Penske | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | +0:15,977 | 28 |
7. | 83 | Charlie Kimball | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | +0:16,853 | 26 |
8. | 8 | Ryan Briscoe | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | +0:17,502 | 24 |
9. | 77 | Simon Pagenaud | | Schmidt Peterson Motorsports | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:18,616 | 22 |
10. | 28 | Ryan Hunter-Reay | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:20,077 | 20 |
11. | 2 | Juan Pablo Montoya | | Team Penske | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | +0:21,737 | 19 |
12. | 67 | Josef Newgarden | | Sarah Fisher Hartman Racing | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:22,099 | 18 |
13. | 20 | Mike Conway | | Ed Carpenter Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | +0:23,835 | 17 |
14. | 7 | Michaił Aloszyn (D) | | Schmidt Peterson Motorsports | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:29,806 | 16 |
15. | 19 | Justin Wilson | | Dale Coyne Racing | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:44,641 | 15 |
16. | 98 | Jack Hawksworth (D) | | Bryan Herta Autosport | Dallara DW12 Honda | 90 | +0:58,721 | 14 |
17. | 4 | Carlos Huertas (D) | | Panther DRR | Dallara DW12 Chevrolet | 90 | +1:02,585 | 13 |
18. | 14 | Takuma Sato | | A.J. Foyt Enterprises | Dallara DW12 Honda | 89 | 1 okr. | 12 |
19. | 3 | Helio Castroneves | | Team Penske | Dallara DW12 Chevrolet | 86 | 4 okr. | 11 |
20. | 17 | Sebastian Saavedra | | KV Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 24 | 66 okr. | 10 |
21. | 10 | Tony Kanaan | | Chip Ganassi Racing | Dallara DW12 Chevrolet | 0 | 90 okr. | 9 |
22. | 25 | Marco Andretti | | Andretti Autosport | Dallara DW12 Honda | 0 | 90 okr. | 8 |
| |
Pole position: Sebastien Bourdais (KV Racing) - 1:24,161 (+1 pkt.) Najszybsze okrążenie: Helio Castroneves (Team Penske) - 1:06,840 na 67 okrążeniu Premia za prowadzenie przez najwięcej okrążeń: Scott Dixon (Chip Ganassi Racing) +3 pkt. Objaśnienie skrótów: D - debiutant Klasyfikacje generalne | Kalendarz wyścigów |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|