F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lotterer: W F1 jest więcej mocy, ale opony w LMP1 są lepsze

Niemiecki kierowca był zakoczony małym dociskiem w bolidzie Caterhama.
jpslotus72, 26 sierpnia 2014, wyświetlenia: 3871<< | lista | T- | T+ | >>
Andre Lotterer, który podczas Grand Prix Belgii zajął miejsce Kamui Kobayashiego w bolidzie Caterhama, porównał wrażenia z jazdy samochodami F1 i LMP1.

„Tutaj jest dużo więcej mocy – byłoby dobrze mieć jej tyle w samochodzie LMP1 – ale jeśli chodzi o zakręty, to jest już gorzej. Myślę, że nasze opony Michelina są trochę lepsze, można bardziej na nie naciskać i przejechać na jednym komplecie ponad 700 km – jest też więcej docisku, więc w samochodzie LMP1 można też trochę bardziej naciskać w zakrętach” – powiedział Lotterer.

„Było to więc zaskoczeniem, że mieliśmy tutaj całkiem mały docisk. Spodziewam się, że samochody F1 są lepsze w innych obszarach, ale trzeba się [tu] ograniczać i przystosować do wielu rzeczy” – dodał niemiecki kierowca.

Z powodu startu w Caterhamie na Spa, Lotterer musiał opuścić wyścig w azjatyckiej Formule Nippon, w której jest jednym z kandydatów do mistrzowskiego tytułu. Niemiec stwierdził jednak, że nie mógł przepuścić okazji do startu w Formule 1. „Zespół zadzwonił do mnie trzy tygodnie temu i miałem mały dylemat. Wziąć udział w wyścigu F1 to coś, czego zawsze chciałem – i nagle pojawiła się ta możliwość. Oczywiście, razem z tym przyszło wyzwanie w postaci szybkiego nauczenia się wszystkiego, ale nie miałem nic do stracenia. To była dobra okazja i moja kariera nie zależy od tego wyścigu, więc jestem w dobrym nastroju” – podsumował Lotterer.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2015  Lotterer otwarty na starty w F1 w konkurencyjnym zespole
16.11.2014  Lotterer odrzucił propozycję startu w GP Abu Zabi złożoną przez Caterhama
15.11.2014  Caterham zaproponował Lottererowi start w Grand Prix Abu Zabi
03.09.2014  Lotterer odrzucił propozycję Caterhama odnośnie startu w GP Włoch (akt.)
03.09.2014  Lotterer bliski kolejnego startu w barwach Caterhama
Tagi:
Lotterer A.
Caterham

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
No70, 27.08.2014 09:43[!]
@Sar trek skrzydło może działać w tzw. ground effekcie (jak robi to przednie), ale nie musi. Może też samo w sobie tworzyć docisk, bez wspolpracy z nawierzchnią. Jak mozna zobaczyc na roznych symulacjach podcisnienie tworzy sie bezpośrednio pod skrzydłem. To nie jest dyfuzor, a ty zdaje się mylisz te elementy.
Sar trek, 27.08.2014 10:27[!]
Dzięki za wyjaśnienie. Chyba będę się musiał podszkolić z fizyki, ciągle mnie ona zaskakuje.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca