F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kierowcy uważają, że nie można szukać szybkich rozwiązań

Zawodnicy chcą poznać pełną analizę wypadku Bianchiego przed podejmowaniem decyzji.
Paweł Zając, 9 pa?dziernika 2014, wyświetlenia: 1343<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowcy F1 twierdzą, że jest jeszcze zbyt wcześnie aby wypracować rozwiązania, mające zapobiec takim wypadkom jak ten, w którym brał udział Jules Binachi podczas GP Japonii.

Pomimo tego, że w piątkowy wieczór będą toczone rozmowy na ten temat, zawodnicy uważają, że przed podjęciem decyzji powinno się poczekać na pełny raport z wypadku.

„Ciężko jest teraz udzielić jednoznacznej odpowiedzi” – powiedział Sebastian Vettel. „Wiele czynników mogło doprowadzić do takiego wypadku. Na pewno można się czegoś nauczyć z tej sytuacji. Teraz staramy się dowiedzieć, co się stało, aby później wyciągnąć odpowiednie wnioski. Podejmowanie decyzji o zaledwie kilku dniach, w których działo się wiele rzeczy, raczej nie będzie odpowiednim rozwiązaniem”.

Perez dodał, że kierowcy chcą zdecydowanej odpowiedzi na temat warunków, które doprowadziły do kraksy Francuza. „Jako kierowcy musimy pracować wraz z FIA aby poprawić tę sytuację. Chcemy dokładnych wyjaśnień. Myślę, że nie ma potrzeby dalszych rozmów na temat tego co się stało, nim nie będziemy znać wszystkich szczegółów. FIA prowadzi drobiazgowe śledztwo i chcemy się dowiedzieć co się stało, oraz jak można było tego uniknąć”.

Grosjean przyznał natomiast, że powinno się pamiętać o wcześniej wprowadzonych zmianach w kwestii bezpieczeństwa oraz o tym, że Bianchi miał po prostu ogromnego pecha. „Myślę, że wszyscy chcemy poprawy sytuacji i wcześniej każda wprowadzona zmiana przynosiła pozytywny skutek. Zawsze może być lepiej i jestem pewny, że wszyscy nad tym pracują. Dwa metry w prawo i nic by się nie stało, cztery w lewo i też nie byłoby problemy. To po części kwestia przeznaczenia, choć ciężko to zaakceptować”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.09.2023  Albon: Pięciosekundowe kary niczego nie uczą kierowców
30.06.2023  Kierowcy proponują zmianę formatu czasówki na krótszych torach
08.02.2023  Domenicali: F1 nie będzie kneblować ust kierowcom
10.10.2022  Russell i Vettel wzywają do zmiany przepisów dot. dźwigów na torze
17.05.2022  Wurz popiera zakaz noszenia biżuterii przez kierowców
Tagi:
Vettel S.
Perez S.
GPDA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kabans, 09.10.2014 20:02[!]
Prosta sprawa. Bolid moze zostac sprzarniety bez sc tylko wtedy kiedy sam zaparkuje, nigdy w miejscu w ktorym wypada. Druga sprawa podnosniki powinny byc zabezpieczone dokola barierkani pochaniajacymi energie. Dzwigi ala monaco nie sa dobrym roziwazaniem bo obsluga toru pojawia sie na torze jak piechota bez czolgu i oni moga zostac ofiarami. Jesli dzwig to na bolidzie musi zostac umieszczony jakis samo zaskakujacy sie uchwyt.
Przemyslaw19, 09.10.2014 21:38[!]
Cytat :
cztery w lewo i też nie byłoby problemy.


Oj nie wiem czy nie byłoby problemu. Zamiast jednego ciężko rannego kierowcy, mielibyśmy dwóch martwych marshali i jednego ciężko rannego kierowcę lub gorzej :(

Ja przy analizie tego wypadku, zwróciłem większą uwagę właśnie na porządkowych, którzy w takich sytuacjach są narażeni najbardziej, ze wszystkich podczas wyścigu. Kierowcę chroni monokok, ich jedynie ubranie.
Przypomnijcie sobie sytuacje z tego sezonu, w których to właśnie Oni, kilka metrów od mknących tuż obok bolidów, sprzątali tor czy też zabezpieczali miejsce w którym zepsuł się bolid. Często bez SC, tylko na żółtej fladze...
Kajt, 11.10.2014 12:49[!]
Czy wszyscy zapomnieli co się stało niecały tydzień temu? Obudowa dźwigu nic by nie dała - Jules ucierpiał przez zbyt szybkie zatrzymanie się, jego neurony się pozrywały. Wina tylko i wyłącznie Charliego Whitinga, który nie wypuścił SC po wypadku Sutila - coś ten dyrektor nie chce SC wypuszczać po wypadkach tego zawodnika... Ciężko było się domyślić, że jak jest ślisko i ciemno to ludzie będą w danym miejscu wypadać z toru. Ja potrafiłem to przewidzieć siedząc przed komputerem z zaledwie 6-sezonowym doświadczeniem w oglądaniu F1. On od ponad 20 lat na stanowisku dowodzenia i się nie domyślił. Może już jest za stary na tak odpowiedzialne stanowisko?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca