F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Todt chciałby zobaczyć kolejny nowy zespół w stawce Formuły 1

Francuz zaznacza jednak, że najpierw musi dojść do cięcia kosztów, by ktoś się na to zdecydował.
Mateusz Szymkiewicz, 10 grudnia 2014, wyświetlenia: 1300<< | lista | T- | T+ | >>
Jean Todt ujawnił, że chętnie zobaczyłby w Formule 1 kolejny nowy zespół, jednakże pod warunkiem, iż dojdzie do cięcia kosztów.

Istnieje ryzyko, iż w sezonie 2015 zobaczymy na starcie wyścigów zaledwie osiemnaście samochodów, ze względu na fakt, iż ekipa Marussia definitywnie wycofała się z Formuły 1, natomiast Caterham przystąpi do zmagań dopiero wtedy, gdy znajdzie nowego nabywcę.

Jak ujawnił prezydent FIA – Jean Todt, osiemnaście samochodów jest wystarczającą liczbą dla Formuły 1, natomiast jak sam przyznał, chętnie by ujrzał oprócz Haasa kolejną nową ekipę w Królowej Sportów Motorowych.

„Będziemy mieli nową ekipę w 2016 roku” – powiedział Francuz. „W najgorszym przypadku będziemy mieli tylko osiemnaście samochodów w sezonie 2015, natomiast dwadzieścia w 2016. Możemy również ogłosić nabór, by pozwolić kolejnej ekipie na wejście do stawki. Mimo to by ten proceder zakończył się sukcesem, wymagane są cięcia kosztów”.

68-latek uważa również, iż problemy zespołów z końca stawki są czymś normalnym, a także częścią tego sportu. „Oczywiście, nie jestem zadowolony z tego co się stało z Caterhamem oraz Marussią. Mimo to takie rzeczy zawsze miały miejsce”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2023  Todt: Massa może odnieść sukces w sprawie crashgate
31.01.2023  Vasseur docenia Binotto za sprawne przekazanie władzy w Ferrari
26.09.2022  Jean Todt dementuje plotki łączące go z powrotem do Ferrari
20.12.2021  Todt nie dementuje informacji o powrocie do Ferrari
17.12.2021  Verstappen i Mercedes odebrali trofea mistrzowskie
Tagi:
Todt J.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kabans, 10.12.2014 14:48[!]
pamiętacie jak wyszły z obiegu v10? O ile dobrze pamiętam toro rosso i red bulle nadal jeździły na skręconych v10, niech biedacy jeżdżą v8. Nie będą miały szans bo v8 miała 750KM a te mają dzięki hybrydzie z 900 już nie mówiąc o dwa razy wiekszej ilosci paliwa na pokładzie
Mahilda111, 10.12.2014 14:56[!]
@kabans
O ile dobrze kojarzę, to wtedy polegało to na tym, że V10 zostało po prostu przykręcone. W chwili obecnej różnica pomiędzy V6 a V8 jest tak kolosalna, że strasznie ciężko byłoby ułożyć pod to przepisy, a poza tym gdyby faktycznie zdecydowano się na taki manewr, to chyba tylko Mercedes pozostałby przy obecnych jednostkach ;)
dan193t, 10.12.2014 15:41[!]
@Mahilda111
kompletnie nie masz racji, obecne są conajmniej o 100 KM mocniejsze od starych. Strata czasu na okrążeniu wynika tylko z aerodynamiki i beznadziejnych opon Pirelli.
Mahilda111, 10.12.2014 15:44[!]
@dan193t
Ja pragnę podkreślić, że moc to nie wszystko, bo już pomijając kwestie techniczne, Formuła 1 w ten sposób udowodniłaby jak wielkim błędem była zmiana silników, V8 by totalnie zagłuszało V6, a także jak wcześniej wspomniałem, chyba tylko Mercedes nie skorzystałby z tej furtki ;)
FuX08, 10.12.2014 16:07[!]
Zmiana silników była jednym wielkim błędem, wydano kupę pieniędzy i nawet nie słychać efektu.
SirKamil, 10.12.2014 20:43[!]
Cytat :
O ile dobrze pamiętam toro rosso i red bulle nadal jeździły na skręconych v10


Widzę, że Twoja brawurowa pamięć i postrzeganie faktów wykracza ponad liczbę aktorów biorących udział w realnej walce o mistrzostwo.
rno2, 11.12.2014 11:13[!]
Ciekawe, ze Todt ciągle mówi o konieczności ograniczenia budżetów, a jako szef FIA nic z tym nie robi...
Co do dźwięku silników - mi już też się znudziło to narzekanie. Nowe silniki wcale nie brzmią źle i wcale nie są takie ciche. Najwięcej do powiedzenia w tej sprawie mają oczywiście ci, którzy słyszeli nowe silniki tylko na antenie polsatu i tęsknią za rykiem V8, które też słyszeli tylko na antenie polsatu...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca