|
|
|
|
|
|
DTM wprowadza stałe numery dla kierowców |
Niemiecka seria postanowiła pójść w ślady Formuły 1. |
|
•Paweł Zając, 27 lutego 2015, wyświetlenia: 3309 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
DTM poszło w tym roku w ślady Formuły 1, gdyż kierowcy niemieckiej serii również będą korzystać ze stałych numerów startowych.
Podobnie jak w królowej sportów motorowych, zawodnicy mogli wybierać w numerach od 2 do 99, gdyż jedynka zarezerwowana jest dla urzędującego mistrza.
Marco Wittmann postanowił skorzystać ze swojej opcji, ale jako deklarowany numer na kolejne lata podał 11. Augusto Farfus (18) oraz Nico Muller (51) zdecydowali się na numery, z który korzystali w kartingu.
Mattias Ekstrom (5), Bruno Spengler (7) i Timo Scheider (10) postawili na cyfry, które mieli na boku swoich aut podczas sięgania po swoje pierwsze tytuły w DTM. Robert Wickens natomiast zdecydował się na szóstkę, która zdobiła jego bolid w drodze po mistrzostwo Formuły Renault 3.5. Zawodnikiem, który sięgnął po 99 okazał się Mike Rockenfeller, który tak argumentował swój wybór: „Dziewiątka zawsze była dla mnie szczęśliwą liczbą, więc pomyślałem, że z dwoma nic złego się nie stanie”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|