F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli spodziewało się szybszych bolidów w sezonie 2015

Dostawca ogumienia tłumaczy przyczynę wyścigów na jeden pit stop.
Paweł Zając, 15 czerwca 2015, wyświetlenia: 1091<< | lista | T- | T+ | >>

Pirelli twierdzi, że przyczyną wyścigów na zaledwie jeden pit stop jest lepszy balans samochodów oraz to, że bolidy w tym roku są wolniejsze niż zakładał dostawca opon. Włoska firma chciała stworzyć ogumienie, które zapewni dwie lub trzy wizyty w boksach, jednak podczas dwóch ostatnich wyścigów większość tylko raz odwiedzała swoich mechaników.

To podniosło głosy, że Pirelli podeszło do tematy zbyt bezpiecznie i przygotowało za twarde opony, jednak Paul Hembery obarcza winą za ten stan rzeczy również zespoły. „Jeśli mamy być krytyczni wobec siebie, to zużycie i degradacja poprawiły się w tym roku, a samochody lepiej obchodzą się z ogumieniem” – powiedział szef Pirelli Motorsport w rozmowie z Autosportem. „Kanada była wyścigiem na jeden lub dwa postoje, podczas gdy naszym zadaniem było stworzenie dwóch lub trzech. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt, że poprawiliśmy trochę tylne gumy, przez co zespoły mogą lepiej zbalansować auto. To pozwoliło inaczej ustawić auto i przy niewielkiej poprawie prędkości, przejechać więcej okrążeń”.

Brytyjczyk dodał również, że jego firma zakładała znacznie większą poprawę czasów okrążeń. „Nie widzimy osiągów, które przywidywaliśmy na podstawie testów zimowych oraz wyścigu w Melbourne. Poprawa tempa jest marginalna, co jest sporym zaskoczeniem. Nawet przy dwóch sekundach różnicy drastycznie zmienia się obciążenie opon, a tym samym strategia wyścigu i poziom degradacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Hembery P.
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ambrozya, 15.06.2015 14:43[!]
Niech zrobią opony z gumy do żucia. Wtedy będzie po 30 pit-stopów...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca