F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ecclestone: Trudno sprzedać bardzo kiepski produkt

Brytyjczyk wypowiedział się o stanie F1 oraz skrytykował podejście mniejszych zespołów.
Nataniel Piórkowski, 20 czerwca 2015, wyświetlenia: 1011<< | lista | T- | T+ | >>

Bernie Ecclestone po raz kolejny skrytykował obecne przepisy przyznając, że w dzisiejszej erze Formuły 1 musi walczyć ze sprzedaniem generowanego przez nią produktu globalnej publiczności.

Brytyjczyk od samego początku był przeciwny idei zastąpienia silników V8, hybrydowymi, turbodoładowanymi jednostkami V6 o pojemności 1,6l. Dziś, gdy z sezonu na sezon dane dotyczące oglądalności sportu ulegają ustawicznemu pogarszaniu się, Ecclestone za powód takiego stanu rzeczy obwinia właśnie zmiany w przepisach technicznych, które obniżyły spektakularność serii Grand Prix.

„Kiedyś rozmawiałem z kilkoma inżynierami i powiedziałem im, że zawsze byłem całkiem dobry w sprzedawaniu używanych samochodów i zresztą nadal jestem. Z tą różnicą, że teraz dostałem do sprzedaży bardzo kiepski produkt” – powiedział Anglik w wywiadzie dla francuskiej agencji AFP.

„Wszyscy ludzie chcą mieć zapewnioną dobrą rozrywkę. Nie możemy zapominać o tym, że działamy przede wszystkim w branży rozrywkowej. Niestety dzisiaj, gdy Lewis Hamilton startuje do wyścigu, to już po dwudziestu sekundach wiemy, że przekroczy linię mety na pierwszym miejscu” – zaznaczył.

Odnosząc się do dialogu pomiędzy FOM, FIA a zespołami, Ecclestone przypomniał, że te ostatnie ciągle nie są w stanie porozumieć się w najważniejszych kwestiach, skutecznie uniemożliwiając osiągnięcie kluczowego dziś konsensusu. „Problem z zespołami polega na tym, że same nie wiedzą czego chcą. Nie mają zielonego pojęcia. Z ich perspektywy to dobrze mieć marzenia, organizować sobie spotkania, ale jeśli mają jakieś pomysły, to trzeba je zaimplementować. W praktyce wygląda to tak, że rozmawiają o samochodach klienckich, ale gdy przechodzimy do pytania dotyczącego tego, jak miałoby to wyglądać w praktyce, pojawia się problem. Tak więc nic się nie zmieni”.

Ecclestone po raz kolejny skarcił także podejście mniejszych zespołów, sugerując by te zamiast ciągle narzekać, zastanowiły się nad modelem prowadzenia swoich interesów. „Miałem swoją własną stajnię przez osiemnaście lat. Finansowałem ją z własnej kieszeni i nie oczekiwałem, że ktoś da mi na to pieniądze. Ludzie którzy zarządzają małymi zespołami byliby tak samo nieudolni działając w każdym innym biznesie. Po prostu nie są w stanie skutecznie prowadzić swoich firm”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.03.2024  Massa pozywa F1, FIA i Berniego Ecclestone'a ws. sezonu 2008
23.01.2024  Ecclestone: Andretti powinien był kupić team F1 lata temu
18.12.2023  Todt: Massa może odnieść sukces w sprawie crashgate
15.11.2023  Ecclestone: Nie jestem pewien, czy GP Las Vegas okaże się sukcesem
18.08.2023  Massa wysłał do FIA pismo przedprocesowe ws. sezonu 2008
Tagi:
Ecclestone B.
F1 ogólnie
FOM/FOA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 20.06.2015 14:22[!]
Buahaha. Jak próbuje wcisnąć ten sam produkt trzy razy drożej i zgarnąć połowę do kieszeni, to potem się dziwi że nie ma kupców :D
Il Capitano, 20.06.2015 15:22[!]
bartoszcze, To nie jest ten sam produkt co kiedyś, jest zdecydowanie gorszy i trzeba więcej pracy włożyć w to by go sprzedać, trzeba ciężej po pracować, a za większą ilość pracy powinno sie oczekiwać większej wypłaty, takie jest życie, to proste, Berni dobrze o tym wie ;)
bartoszcze, 20.06.2015 16:31[!]
Tak, jest gorszy bo Bernie powiedział że jest gorszy. Bernie jak wiadomo zawsze mówi prawdę :D
rno2, 20.06.2015 18:47[!]
@bartoszcze A wyniki oglądalności nie wskazują na to, że jest to gorszy produkt? Porównanie naszych komentatorów - 90 000 kibiców rok temu i 50 000 w tym roku na trybunach GP Austrii. Rozumiem, że jedyną przyczyną takiego stanu rzeczy jest niesprawiedliwy podział zysków, a cała reszta F1 jest w dobrej formie?
bartoszcze, 21.06.2015 09:08[!]
@rno
Zawsze porównujesz liczbę kibiców na wyścigu w jednym roku z liczbą kibiców na kwalifikacjach w następnym?
I jeżeli chcesz być naiwniakiem, który łapie się na sztuczki Ecclestone'a zmierzające do zdeprecjonowania jego własnego produktu tylko po to, żeby nie musieć dzielić się zyskami z niego - to życzę miłego narzekania na wyścigi w czasie, kiedy Hamilton zbliża się na pół sekundy do rekordu Schumachera z 2003, pomimo bolidu cięższego o 100 kg i silnika od kosiarki zamiast mocarnego, cudownie brzmiącego trzylitrowego V10. Jaka ta dzisiejsza F1 jest beznadziejna, beznadziejna, beznadziejna...
rno2, 21.06.2015 10:32[!]
@bartoszcze Porownałem ilość kibiców sprzed roku do ilości sprzedanych biletów na tegoroczny wyścig...
bartoszcze, 21.06.2015 13:20[!]
@rno
To ciekawe, skoro na razie z informacji podanych przez austriacką TV wynika, że w sobotę było więcej widzów niż sprzedano biletów na niedzielę.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca