F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Red Bull zadecyduje o swojej przyszłości przed letnią przerwą

Nie jest wykluczone, że austriacki koncern podejmie decyzję o wycofaniu swoich zespołów.
Mateusz Szymkiewicz, 29 czerwca 2015, wyświetlenia: 2358<< | lista | T- | T+ | >>

Helmut Marko ujawnił, że Red Bull zadecyduje o swojej dalszej przyszłości w Formule 1 przed rozpoczęciem letniej przerwy.

Stajnia z Milton Keynes od momentu przejścia na hybrydowe jednostki V6 ma wyraźne problemy z nawiązaniem walki w czołówce, natomiast w tym roku jest dopiero na czwartej pozycji w klasyfikacji konstruktorów bez choćby jednego miejsca na podium. Jak teraz ujawnił doradca Red Bulla, decyzja odnośnie dalszego zaangażowania w Formułę 1 zostanie podjęta przed letnią przerwą.

„Decyzja zapadnie przed rozpoczęciem letniej przerwy” – powiedział Helmut Marko, który postanowił się również odnieść do spekulacji, jakoby koncern miał do tej pory związane ręce odnośnie podejmowania wszelkich ruchów przez problemy Renault. „Renault nie było nam w stanie przedstawić odpowiednich danych ze względu na awarię w Viry, która wykluczyła korzystanie z hamowni na dwa dni. Decyzja odnośnie tego czy pozostaniemy w Formule 1 musi zapaść przed letnią przerwą. Musimy mieć jasny kierunek odnośnie rozwoju oraz zagwarantowany poziom osiągów. Nie chcemy kolejnych obietnic, chcemy po prostu ujrzeć wyniki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
06.05.2024  Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a
06.05.2024  LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
Tagi:
Red Bull
Toro Rosso
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ambrozya, 29.06.2015 15:20[!]
Płakać po nich nie będę...
MartiniRacing, 29.06.2015 15:21[!]
Niech Red Bull zostanie w F1! Ten zespół musi zostać. Jakby weszło Audi i przejeło by Red Bulla byłoby idealnie
Basshuntersw, 29.06.2015 15:40[!]
@MartiniRacing Idealnie to by było gdyby RBR został i weszło Audi...
Anderis, 29.06.2015 15:49[!]
Byłoby idealnie, jakby RBR odszedł, Audi nie weszło, albo weszło tylko jako dostawca silników, a Red Bulla i Toro Rosso przejęli ludzie, których celem nadrzędnym będzie ściganie się, a nie promocja jakiegoś koncernu.
Saruto, 29.06.2015 15:52[!]
@Anderis a Mercedes to co robi? to tylko promocja dla nich ;) jeśli przestanie się opłacać to też się wycofają
MairJ23, 29.06.2015 16:03[!]
@Anderis dokaldnei jest jak piszesz - widza jak spada im sprzedaz ich nadrzednego produktu i sie tylko zastanawiaja czy wysjscie z F1 im pomoze czy jeszcze bardziej obnizy sprzedaz.
Moim zdaniem dobrze ze cisna wszystkich na okolo zeby w koncu cos sie ruszylo ale tak to jest jak sie zalezy na 10 firmach ktore ci cos dostarczaja a jedna z nich jest Renault ktore ma rece zwiazane zasadami a najwyrazniej projekt im nie wyszedl.
Mariusz, 29.06.2015 16:04[!]
No raczej Brawn nie przejmie żadnego z tych zespołów, Newey sądzę, że również nie. ;-)

Mercedes wysoko postawił poprzeczkę. Nachodzi czas, by inni producenci ponownie zaangażowali się w F1 (Peugeot, Renault, Toyota, Ford, Audi, Hyunday etc).
Mahilda111, 29.06.2015 16:14[!]
Ja pragnę podkreślić, że gdyby Red Bull faktycznie się wycofał i nie byłoby chętnych na jego zespoły, to w stawce może zostać osiem ekip, czyli szesnaście bolidów, bo przyszłość Manora to na dzień dzisiejszy zagadka. Faktycznie, niech się wycofują ;)
ICEman, 29.06.2015 17:46[!]
Straszenie odjseciem sposobem na wymuszenie dodatkowych poprawek dla silników Renault, tak to wygląda.
rocque, 29.06.2015 21:17[!]
@Saruto
Zapewne tak, ale wątpię żeby Mercedes to zrobił w tak żałosnym stylu. To jest dopiero pierwszy naprawdę słaby sezon RBR od... 2007? (można by wpisać 2008, ale STR miało zwycięstwo)
Mniejsza. Fakty są takie, że od połowy 2009 są w czołówce i nawet w zeszłym roku, mimo słabszej dyspozycji wygrali trzy wyścigi i mieli masę podiów. Raz nie zdobędą mistrzostwa ani drugiego miejsca i nic tylko słuchamy czytamy jak trio Marko/Horner/Mateschitz narzeka i straszy odejściem, szczególnie że sam bolid jest daleki od ideału. Idąc tym tokiem myślenia to żadnej ekipy nie powinno być w F1, bo przecież każdy miał kiedyś 'słabszy sezon'.
Saruto, 29.06.2015 22:36[!]
Lepiej powiedzieć ludziom, że są niepotrzebni w grudniu?
MairJ23, 30.06.2015 00:19[!]
@rocque jak widzisz ile kasy ucieka w porownaniu do innych sezonow - nawet do tego rok temu to zaczynasz sie bardziej denerwowac... przed wygraniem 4rech mistrzow nie wiedzieli jak moze wygladac ich budzet ze wszystkimi reklamami i sponsorami i sprzedaza swoich napojow - teraz maja do czego porownac i im sie to nie podoba. Chyba to zrozumiale - oni sa tam dla kasy a nie dla wygrywania czegokolwiek - a ze wygrywanie idzie w parze z kasa to chca wygrywac - przeciez to zrozumiale.
TakiMcLaren ma cale zaplecze w postaci sprzedazy swoich markowych samochodow i ciekaw jestem czy ta sprzedaz im spada jak maja taki sezon jaki maja teraz.... ale z RBR jest inaczej - sprzedaz napojow poszla ostro w gore w sezonach 2010-2013 a teraz spada.... i to dosc znacznie z tego co szukalem na google.
Asmodeus, 30.06.2015 13:27[!]
Błagam, niech zostaną :)))))
rocque, 30.06.2015 14:36[!]
@Saruto
A czy ja gdziekolwiek wspominałem coś na temat daty odejścia?

@MairJ23
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... Akurat nietrudno się domyślić ;)
Saruto, 30.06.2015 17:07[!]
@rocque bo najbardziej żałosny styl to wycofać się jak Honda, BMW, Toyota ;)
Oni przynajmniej oficjalnie mówią, że nie robią silników. Oczekują jednak, że będą mogli takie zakupić. Renault robi kaszane, jeśli nie dogadają się z Ferrari to oba teamy Red Bulla znikną z F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca