Za mało czasu? Śmiechłem. Brać się do roboty zamiast pierdzieć w stołki, p**przone nieroby!
Jakby się chciało to na spokojnie by to zrobili. Agrr..
Nic dziwnego, obecne przepisy też miały wejść w 2013. A jak ktoś uważa, że można zmienić przepisys z dnia na dzień... to jego sprawa.
rno2, 07.08.2015 12:06 | | |
@Yurek Obecne przepisy to naprawdę była rewolucja w stosunku do ery V8, natomiast te planowane zmiany to raczej ewolucja obecnych przepisów.
Problem w tym, że decydenci sami nie wiedzą czego chcą. Nawet nie wiadomo na jakich oponach będą się ścigać (13 czy 18"). Chcą przyspieszyć bolidy o 5 sekund, ale nie są zgodni w jaki sposób tego dokonać.
@rno
Ale wiedzą jak tego dokonać, tylko chodzi o takie zapisanie tego w regulaminach mieszaniną języka prawniczego i technicznego, żeby z jednej strony osiągnąć zamierzone cele, a z drugiej strony żeby ograniczyć możliwość zostawienia dziury w regulaminie (w końcu ulubionym sportem działów technicznych jest kombinowanie, czy nie uda się regulaminu naciągnąć lub wycisnąć z niego czegoś nieprzewidzianego dla twórców).
PS W zasadzie wiadomo, że 13".
Spotkajmy się więc w połowie drogi- poluzować kaganiec zwany przepływką paliwa i będzie ok, IMO. Z ewolucją nosków czy wagą min. co rok nie było problemów wdrażać.
To Mercedes się ucieszy :)
Przecież Mercedes nie ma nic przeciwko tym zmianom.Pewnie dlatego, że nie jest to jakaś ogromna rewolucja. Zwiększą się opony i bolidy ale silniki V6 czyli największa broń Merca zostanie.
Poluzowanie paliwa nic nie zaszkodzi Mercom. Problem się zrodzi jak aero ponownie się stanie i silnik nie będzie dominującym elementem auta. Wtedy ich największa broń (V6) może okazać siię niewystarczająca.
|