F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Rewolucja techniczna zostanie odroczona na 2018 rok?

Jak podaje AMuS, na wprowadzenie zmian na sezon 2017 jest zbyt mało czasu.
Mateusz Szymkiewicz, 7 sierpnia 2015, wyświetlenia: 2216<< | lista | T- | T+ | >>

Zdaniem Auto Motor und Sport, zapowiadana od dłuższego czasu rewolucja techniczna może zostać przeniesiona na 2018 rok.

Od kilku miesięcy dyskutuje się nad modyfikacjami w przepisach, które uczynią bolidy znacznie szybszymi oraz bardziej wymagającymi dla kierowców i być może pozwolą na zmianę obecnego układu stawki. Mimo to jak podaje Michael Schmidt, pierwotny termin zakładający sezon 2017 może ulec zmianie, ponieważ zdaniem dyrektorów technicznych, jest zbyt mało czasu na ułożenie odpowiednich regulacji.

Jak możemy przeczytać w raporcie Auto Motor und Sport, 18 sierpnia mają się spotkać guru techniczni wszystkich zespołów i najprawdopodobniej termin wprowadzenia zmian zostanie przeniesiony na 2018 rok. „To spore wyzwanie by utworzyć właściwy koncept i wprowadzić go w życie w formie przepisów do lutego 2016 roku. Myślę, że sezon 2017 to bardzo ambitny cel. Nie mamy zbyt wiele czasu” – powiedział Pat Symonds, dyrektor techniczny Williamsa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ChrisDeFirenze, 07.08.2015 10:27[!]
Za mało czasu? Śmiechłem. Brać się do roboty zamiast pierdzieć w stołki, p**przone nieroby!
Jakby się chciało to na spokojnie by to zrobili. Agrr..
Yurek, 07.08.2015 11:32[!]
Nic dziwnego, obecne przepisy też miały wejść w 2013. A jak ktoś uważa, że można zmienić przepisys z dnia na dzień... to jego sprawa.
rno2, 07.08.2015 12:06[!]
@Yurek Obecne przepisy to naprawdę była rewolucja w stosunku do ery V8, natomiast te planowane zmiany to raczej ewolucja obecnych przepisów.
Problem w tym, że decydenci sami nie wiedzą czego chcą. Nawet nie wiadomo na jakich oponach będą się ścigać (13 czy 18"). Chcą przyspieszyć bolidy o 5 sekund, ale nie są zgodni w jaki sposób tego dokonać.
bartoszcze, 07.08.2015 14:35[!]
@rno
Ale wiedzą jak tego dokonać, tylko chodzi o takie zapisanie tego w regulaminach mieszaniną języka prawniczego i technicznego, żeby z jednej strony osiągnąć zamierzone cele, a z drugiej strony żeby ograniczyć możliwość zostawienia dziury w regulaminie (w końcu ulubionym sportem działów technicznych jest kombinowanie, czy nie uda się regulaminu naciągnąć lub wycisnąć z niego czegoś nieprzewidzianego dla twórców).
PS W zasadzie wiadomo, że 13".
L00Kass, 07.08.2015 16:11[!]
Spotkajmy się więc w połowie drogi- poluzować kaganiec zwany przepływką paliwa i będzie ok, IMO. Z ewolucją nosków czy wagą min. co rok nie było problemów wdrażać.
hejter, 07.08.2015 16:16[!]
To Mercedes się ucieszy :)
mich909090, 07.08.2015 16:29[!]
Przecież Mercedes nie ma nic przeciwko tym zmianom.Pewnie dlatego, że nie jest to jakaś ogromna rewolucja. Zwiększą się opony i bolidy ale silniki V6 czyli największa broń Merca zostanie.
Michal2_F1, 10.08.2015 02:22[!]
Poluzowanie paliwa nic nie zaszkodzi Mercom. Problem się zrodzi jak aero ponownie się stanie i silnik nie będzie dominującym elementem auta. Wtedy ich największa broń (V6) może okazać siię niewystarczająca.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca