F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Verstappen: Nowa procedura startowa bardziej uzależni nas od zespołów

Holender uważa, iż ustawienia dobrane w sobotę będą kluczowe przy ruszaniu do wyścigu.
Mateusz Szymkiewicz, 18 sierpnia 2015, wyświetlenia: 1600<< | lista | T- | T+ | >>

Max Verstappen uważa, że nowe przepisy dotyczące procedury startowej bardziej uzależnią kierowców od zespołów.

Od najbliższego Grand Prix Belgii zawodnicy nie będą mogli korzystać z pomocy zespołu na drodze radiowej przy dobieraniu ustawień na start do wyścigu. Zdaniem Maxa Verstappena z ekipy Toro Rosso, ta decyzja jeszcze bardziej uzależni kierowców od inżynierów, ponieważ ustawienia dobrane przez nich w sobotę będą musiały zostać wykorzystane w niedzielę.

„Teraz nasze ustawienia na wyścig będą gotowe w sobotę i nie będziemy mieli zgody na dokonywanie w nich zmian” – powiedział 17-latek. „Wcześniej mogliśmy zmieniać ustawienia sprzęgła, ponieważ ono jest kluczowe przy radzeniu sobie z momentem obrotowym jednostki na starcie, aczkolwiek teraz już to nie będzie możliwe. Teraz będziemy bardziej zależni od zespołu. Twój dobry start będzie zależał tylko od właściwych ustawień. To oznacza, iż od teraz różnica pomiędzy dobrym, a złym startem będzie bardziej widoczna”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa
05.05.2024  Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
30.04.2024  Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa
Tagi:
Verstappen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 18.08.2015 10:18[!]
Eee... może ja czegoś nie wiem o mechanizmach bolidu, ale skoro do tej pory ustawienia sprzęgła można było zmieniać na okrążeniach rozgrzewkowych, a nawet na polu startowym, to co się zmieniło poza tym, że inżynier nie może powiedzieć jak zmienić ustawienia sprzęgła, a zawodnik może sobie ustawiać do woli na własne wyczucie?
rno2, 18.08.2015 11:51[!]
Ustawienia sprzęgła muszą być takie same jak przy wyjeździe z pit lane na pola startowe. Najwięcej mówi się o samym momencie startu, ale z tego co kojarzę, to głównie chodzi o przepływ informacji - inżynier nie będzie już mógł informować kierowcy na okrążeniu rozgrzewkowym o temperaturze opon, sprzęgła, itp.
slawek_s, 18.08.2015 15:18[!]
w momencie, w którym zaczynają zapalać się czerwone światła na starcie sprzęgło jest już w poślizgu.
Do tej pory kierowca instruowany z boxu ustawiał ten punkt, w którym sprzęgło już zaczynało się ślizgać, na okrążeniu rozgrzewkowym.
Teraz będzie musiał albo ustawić to sam, ale bez telemetrii za bardzo się to chyba nie uda, albo będzie musiał polegać na ustawieniach z soboty.
bartoszcze, 18.08.2015 18:24[!]
Cytat slawek_s :
będzie musiał albo ustawić to sam, ale bez telemetrii za bardzo się to chyba nie uda

Czyli "zupełnie nie wiem jak wyczuć punkt w którym sprzęgło się ślizga" ;)
badyl, 18.08.2015 18:43[!]
Jeżeli skutkiem będą większe przetasowania na starcie to jestem za, widać, że to może pomóc po wyścigach, gdzie raz Williams, a raz Ferrari objechało Mercedesa do pierwszego zakrętu, zrobiło się dużo bardziej interesująco.
Inna sprawa, że skończy się pewnie standardowo - opływający w kasę coś wymyślą i się obronią, biedni stracą.
Mahilda111, 18.08.2015 19:18[!]
A ja myślę, że z dużej chmury mały deszcz. Zespoły przy swoich zasobach (jajogłowi, symulatory, komputery, oprogramowania itd.) będą w stanie bez problemu znaleźć złoty środek i zapewne nie zauważymy żadnej różnicy w stosunku do tego co było dotychczas :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca