F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grand Prix Monako - wyścig - Super Aguri

Pierwszy finisz Montagnego, kłopoty z elektryką u Sato.
Mariusz Karolak, 28 maja 2006, zmieniony 29.05.2006 10:32, wyświetlenia: 1104<< | lista | T- | T+ | >>
Franck Montagny (pozycja 16):
„Jestem zadowolony, bo po raz pierwszy udało mi się ukończyć wyścig Grand Prix, a smaczku dodaje fakt, że stało się to właśnie w Monako, który przecież jest wyścigiem szczególnym. Przez 40 okrążeń toczyłem ostrą walkę z Monteiro, choć przypuszczam, że on tego tak nie widzi. Ale takie są właśnie wyścigi. Samochód prowadził się ciężko, ale ściganie się nim nadal daje mi to sporo przyjemności. Do pozytywnych rzeczy należy na pewno fakt, że uzbieraliśmy dane z przejechanych 70-ciu okrążeń. Jestem więc szczęśliwy po tym wyścigu. Możemy teraz skoncentrować nasze starania i zabiegi na analizie zapisów ostatniego wyścigu”.


Takuma Sato (nie ukończył):
„Jestem ogromnie rozczarowany, ponieważ nie udało mi się dojechać do mety. Do chwili wycofania się z wyścigu jechało mi się dobrze, choć wiem, że miałem raczej kiepski start. Awansowałem jednak o kilka pozycji, a samochód prowadził się całkiem dobrze. Taktyka zjazdów na pit stop oraz safety car stworzyły mi sytuację, w której mogłem naciskać prawie przez cały czas. Na nieszczęście w pewnym momencie pojawiły się kłopoty z elektryką w aucie, prędkość zaczęła momentalnie opadać. Zjechałem więc do boksów, gdzie mechanicy dokonali kilku zmian w ustawieniach. Wyjechałem ponownie na tor, ale po przejechaniu zaledwie jednego okrążenia zostałem zmuszony do całkowitego wycofania się z rywalizacji, samochód okazał się niewydolny do dalszej jazdy. Ogromna szkoda, bo ekipa odwaliła kawał dobrej roboty w całym weekendzie i ewidentnie widać było postępy. Osobiście też jestem niezwykle zawiedziony z powodu nie ukończenia tej eliminacji, ale takie są właśnie wyścigi samochodowe. Spróbuję osiągnąć lepszy rezultat w przyszłym roku”.

Aguri Suzuki, szef zespołu:
„Wyścig okazał się dla nas niezwykle ciężki. Takuma jechał bardzo dobrze do momentu, kiedy pojawiły się kłopoty z elektryką. Franck po raz pierwszy ukończył eliminację Grand Prix. To nadzwyczaj trudny tor, a on sam mówił zresztą, że ciężko mu się prowadziło samochód. Tylko jeden z naszych kierowców dotarł do mety, niestety. Chciałbym jednak podziękować wszystkim członkom ekipy za wysiłek, jaki włożyli podczas całego weekendu w Monako”.

Źródło: SAF1.co.jp
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.11.2013  Super Aguri wraca do ścigania w bolidach jednomiejscowych
11.05.2009  Akita zaprzecza możliwości powrotu Super Aguri do F1
06.05.2009  Super Aguri powróci do Formuły 1?
30.07.2008  Niemiecka firma zakupiła pozostałości po Super Aguri
09.07.2008  Sato twierdzi, że prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami F1
Tagi:
Super Aguri
Montagny F.
Sato T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pussik, 29.05.2006 10:10[!]
Sato mówi, że były problemy z elektroniką, a Aguri, że z elektryką? Poprawić błąd!
Maraz, 29.05.2006 10:35[!]
Yes Sir! (albo raczej Yes Madam!) Rozkaz wykonano ;)
Pussik, 29.05.2006 15:27[!]
Mademoiselle! :P Nie postarzaj mnie. :)
Maraz, 29.05.2006 17:07[!]
Najmocniej przepraszam waszmość - uznałem jedynie za stosowne użycie określenia stosowanego w armii amerykańskiej względem Pań zajmujących co wyższe stanowiska. W zasadzie powinienem nawet użyć skróconej formy Ma'am (to dopiero brzmi po amerykańsku!) ale starczy już tego spamowania ;)
Mariusz, 29.05.2006 18:48[!]
Nie przeszkadzajcie sobie... ;-)
Pussik, 30.05.2006 06:52[!]
lol
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca