F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Audi straciło zwycięstwo w 6-godzinnym wyścigu na Silverstone

Team z Ingolstadt odwołał się już od decyzji sędziów.
Nataniel Piórkowski, 18 kwietnia 2016, wyświetlenia: 2570<< | lista | T- | T+ | >>

Audi #7 (Andre Lotterer, Benoit Treluyer i Marcel Fassler) straciło zwycięstwo w 6-godzinnym wyścigu WEC na Silverstone z powodu niezgodnej z regulaminem grubości płyty podłogowej. Niemiecki koncern potwierdził już, że odwołał się od decyzji zespołu sędziów sportowych.

W wyniku dyskwalifikacji Audi #7, na pozycję lidera w tabeli rezultatów awansowało Porsche #2 Marca Liebe'a, Neela Janiego i Romaina Dumasa. Trzeci jest Rebellion R-One #13.

Chociaż początkowo sugerowano, że Audi nie zdecyduje się na złożenie apelacji, w wydanym nocą oświadczeniu team z Ingolstadt potwierdził, iż nie zgadza się z decyzją sędziów.

„Audi Sport Team Joest odwołało się od decyzji o wykluczeniu z wyników samochodu zwycięzców (skład Marcel Fassler/Andre Lotterer/Benoit Treluyer). Stąd też rezultaty inauguracyjnej rundy WEC pozostają prowizoryczne, a ostateczny ich kształt będzie zależy od orzeczenia trybunału sportowego” – możemy przeczytać w komunikacie wydanym przez niemiecki zespół.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
15.09.2023  Media: Schumacher prowadzi rozmowy z Alpine ws. startów w WEC
03.02.2023  Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC
Tagi:
WEC
Audi

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 18.04.2016 11:29[!]
Zupełnie jak w F1 :)
BTW jeśli ta dyskwalifikacja zostanie utrzymana, to Merhi zdobędzie punkt, na który w F1 nie miał szans.
enstone, 18.04.2016 11:54[!]
Pierwsze i ostatnie podium dla zespołu niefabrycznego w LMP1 w tym roku. #13 Rebellion Racing. W sumie to ta klasa LMP1-L dla prywaciarzy jest bez sensu, nie są w stanie walczyć z LMP1-HY, a są szybsi od LMP2 - tak między młotem, a kowadłem i nie zanosi się, żeby więcej zespołów prywatnych było w tej klasie, tylko w zasadzie Rebellion tam siedzi.
Gzehoo92, 18.04.2016 12:02[!]
No jeszcze ByKolles CLM jest w LMP1.

Ale mnie bardziej zastanawia, czy nie lepiej im przejść do LMP2 i tam walczyć o pewne mistrzostwo, zamiast wozić tyłów w LMP1. Choć z drugiej strony, jakiś prywaciarz w LMP1 musi być, a przyciągnięcie kolejnego konstruktora (po porażce Nissana) może okazać się trudne.
enstone, 18.04.2016 12:31[!]
Zgadza się, jest Team ByKolles, który znacznie przegrywa z Rebellionem i jest niewiele szybszy od LMP2.
Prywaciarze już nie mają szans, zwłaszcza, że jest już technologia hybrydowa na którą prywaciarza nie stać. Ogólnie to klasa LMP1-L jest bez przyszłości, dwa Rebelliony ścigają się między sobą, nie widać nowych zespołów.
Gzehoo92, 18.04.2016 13:00[!]
W sumie to nie ma już podziału na LMP1-H i LMP1-L, złączono z powrotem obie klasy a Rebellion i Kolles walczą teraz tylko o tytuł najlepszej ekipy prywatnej. Audi, Porsche i Toyota biją się natomiast o tytuł wśród konstruktorów i są jedynie oznaczeni jako hybrydy. Pytanie czy gdyby Kolles korzystał tak jak wcześniej z choćby starego Audi, walczyłby o mistrzostwo wśród prywaciarzy LMP1?
Mr President, 18.04.2016 14:03[!]
Prywaciarze w LMP1 mieliby sens, gdyby znacznie ich przyspieszyć, np. dając im większą swobodę aerodynamiczną, większy zbiornik paliwa czy znacznie mocniejsze silniki i gdyby w klasyfikacji konstruktorów byli ujmowani razem z fabrycznymi. Gdyby różnica nie była duża, drobna usterka powodowałaby spadek hybrydy za Rebelliony i te byłyby ważne, gdyż mogłyby zabierać punkty potem kluczowe w walce o tytuł. LMP1 może się utrzymać, gdyż w drugiej prototypowej kategorii od przyszłego roku ma być tylko czterech dostawców nadwozi i już Strakka ogłosiła, że myśli o najszybszej klasie.
enstone, 18.04.2016 18:11[!]
Jakie znaczenie ma "tytuł najlepszej ekipy prywatnej" w LMP1.? Skoro startują tam dwa Rebelliony R-One i jeden CLM P1/01 AER od Kollesa .... bardziej prestiżowy jest tytuł WEC i wygrana w Le Mans prototypem LMP2 i jest to znacznie tańsze.
Inaczej byłoby, gdyby prywaciarze mogli korzystać z prototypów Toyoty, Porsche czy Audi zeszłorocznych czy dwuletnich z technologią hybrydową, ale tu już pojawia się problem znacznych kosztów jak i obsługi systemu hybrydowego. Promotor serii mógłby dać jakieś przywileje prywaciarzom tak jak koledzy wyżej wspominali, niby mieli dostać DRS, ale co to da, skoro Rebelliony w tamtym roku na Circuit de la Sarthe traciły do Porsche 10 sek na okr.
iceneon, 18.04.2016 18:49[!]
Ilość załóg co w WRC, albo i mniej. Mam na myśli wszystkie kategorie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca