F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: McLaren nie skacze z radości po Grand Prix Monako

Dyrektor wyścigowy ekipy podkreśla, że celem jest walka o zwycięstwa.
Mateusz Szymkiewicz, 30 maja 2016, wyświetlenia: 2252<< | lista | T- | T+ | >>


Eric Boullier przyznał, że McLaren nie skacze z radości po Grand Prix Monako, w którym udało się zdobyć dwanaście punktów.

Podczas zmagań na ulicach Monte Carlo stajnia z Woking po raz drugi w tym sezonie zaliczyła podwójny finisz w punktach. Na piątym miejscu dojechał Fernando Alonso, natomiast dziewiąty był Jenson Button i jak przyznał Eric Boullier, wczorajszy wynik nie wprawia McLarena w ogromną radość.

„Nie jestem przesadnie podekscytowany” – powiedział dyrektor wyścigowy stajni z Woking. „Jesteśmy tu, by wygrywać wyścigi, zrobiliśmy najlepszą możliwą pracę w ten weekend, mieliśmy oba bolidy w punktach, co jest dobre. To wszystko, wykonaliśmy naszą pracę. To był wynik zespołu. Cała ekipa wykonała dobrą robotę, kierowcy jechali mądrze i odpowiednio zarządzali oponami. To dobre dla całej ekipy i jestem szczęśliwy z tego powodu. Wykorzystaliśmy szansę. Chcemy jednak lepszego tempa, chcemy być bardziej konkurencyjni. Poprawki Hondy nadchodzą, ale nie będą rewolucją. Wciąż nie jesteśmy najszybsi i dlatego nie skaczę z radości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.01.2020  Pierwszy sektor toru Paul Ricard zostanie zmodyfikowany
25.03.2019  Boullier: Od początku wiedziałem, że współpraca McLarena i Hondy nie uda się
06.07.2018  Alonso: Nie miałem wpływu na zmiany w kierownictwie McLarena
04.07.2018  Boullier ustąpił ze stanowiska dyrektora wyścigowego McLarena
27.06.2018  Boullier: Aby walczyć o tytuły potrzebujesz statusu fabrycznego zespołu
Tagi:
Boullier E.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 30.05.2016 19:36[!]
Mieli być szybsi niż Ferrari, a okazało się, że Alonso stracił do Vettela minutę i dziesięć sekund !! :D
Aeromis, 30.05.2016 20:00[!]
Tak duża ilość punktów to w sporej mierze zasługa szczęścia. McLareny niczym się nie wyróżniały, zespół który zaskoczył to Sahara Force India, choć tylko połowicznie odnieśli sukces przez głupotę/faworyzowanie Pereza, spokojnie stać ich było na p3 i p4.
Dołączenie Kwiata, który póki co nie radzi sobie osłabia zespół STR, do którego stale porównuję Maki, otwiera to szanse na walkę McLarenów z Toro Rosso w WCC.
Cezar, 30.05.2016 22:02[!]
Oczywiście każdy walczy o zwycięstwa. Na pewno może to powiedzieć taki team jak Mclaren, ale naprawdę trzeba być realistą! Największa szansą dla Hondy jest zmiana przepisów od 2017 r.
marios76, 31.05.2016 06:26[!]
@enstone Byli za to szybsi od Mercedesa ;)
Myślę, że to było pijarowskie paplanie przed wyścigiem. Jasne, że powinni się cieszyć z takiego wyniku!
Alonso oceniającich szanse w Monaco, nie był takim ooptymistą. Za to w Kanadzie zobaczymy jaki postęp tak naprawdę zrobili. Kibicuję im, ale będą raczej oba bolidy poza ppunktami, niż w nich...
dex, 31.05.2016 07:36[!]
A jak mówiłem że trzeba czasu, pracy żeby osiągnąć dobry wynik to mnie niektóre osoby wyśmiały i chciały dowodów że skąd to wiem że Mclaren nie będzie wygrywać, dowody leżą na torze proszę Państwa. Mclaren może zaskoczyć w 2017 roku, ale muszą dobrze wstrzelić się w zmianę przepisów.
Ambrozya, 31.05.2016 08:31[!]
Zmiana przepisów jest taka sama dla wszystkich. Ci, którzy dominują teraz będą to robić także za rok z mniejszą lub większą stratą lub zyskiem do siebie. Wątpię, by powtórzył się taki 2009 rok z Brawnem, który wyskoczył jak Filip z Konopi kasując konkurencję. Mogę być Wróżbitą Maciejem i powiem, że na czele będą Ferrari, Mercedes i może Red Bull. Środek to McLaren, Toro Rosso, Force India, Williams, Haas i mooooże Renault. Ogon to niedobitki pokroju Saubera czy Manora.
marios76, 31.05.2016 08:38[!]
@dex Ja sam nie liczylem na zwycięstwa od poczatku, ale jednak poziom mnie bardzo negatywnie zaskoczył. Honda chyba w 2004tym miala najmocniejszy silnik w stawce. Gdy wycofali sir po 2008mym i w bolig wstawiono Mercedesa, to cos mi nie gralo: nie szlo im, a bolid byl... rewelacyjny. Na pewno byly jakies zmiany, ale jestem bloski teorii, że ... silnik ich hamowal. Na tamtą chwile mogło to byc niedorzeczne; ale patrzac z perspektywy czasu i dwóch ostatnich sezonów? Nie jestem pewien, czy sa w stanie zrobić mistrzowski silnik? Moze się wstrzela w ten przyszły rok, trzymam za to kciuki. Chętnie bym ich zobaczył w walce o tytuly, ale na ta chwilę zapłacili bardzo dużą cenę, bo nie chcieli być sredniakiem.
enstone, 31.05.2016 11:19[!]
@marios76
Tutaj nie chodzi o sam silnik spalinowy, tylko o te wszystkie ERS'y srersy i inne udziwnienia, gdzie Honda i Renault tracą. Gdyby były zwykłe V6-tki z doładowaniem, albo podwójnym doładowaniem to nie byłoby takich różnic pomiędzy producentami silników.
MairJ23, 31.05.2016 16:57[!]
@Cezar ale z drugiej strony trzeba sobie obierac dosc wygorowane cele bo inaczej sie bedzie stalo w miejscu.
marios76, 31.05.2016 20:00[!]
@enstone Tego jestem swiadom. Boje sie, że jednak sama "spalinowka" odstaje, o reszcie nie wspominając:/ Pamietasz pierwsze kersy i pomysl Williamsa z kolem zamachowym. Moglo dzialac, ale tego by sie nie dalo rozwijać... Myślę, ze Honda niestety ma braki w kilku obszarach.
Phobos, 31.05.2016 20:40[!]
Nie mam tu zamiaru bronić Hondy, jednak skąd to wszechobecne przekonanie, że za formą McL stoi tylko i wyłącznie jednostka napędowa? Tak, jakby Mcl miał monopol na co najmniej świetne chassis i aero. Nie trzeba daleko sięgać w przeszłość. Wystarczy przypomnieć sobie sezony 2013 i 2014. Tak długo, jak McL będzie jedynym klientem Hondy, nie przekonamy się, co tak na prawdę warta jest ich konstrukcja. I nie dziwi mnie veto Dennisa w tej sprawie, bo moim zdaniem bolid RBR napędzany japońskim silnikiem, obnażyłby ogólną słabość McL.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca