F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: Kierowca nie może zmieniać linii jazdy w trakcie hamowania

Podczas piątkowej odprawy poruszono kwestię incydentu z udziałem Maxa Verstappena z GP Węgier.
Nataniel Piórkowski, 30 lipca 2016, wyświetlenia: 907<< | lista | T- | T+ | >>


Po piątkowej odprawie kierowców na Hockenheimringu Carlos Sainz zasugerował, że FIA powinna rozważyć zaostrzenie kar za zmianę linii jazdy w momencie hamowania.

Temat stał się gorący po incydencie, do jakiego w trakcie Grand Prix Węgier doszło między Maxem Verstappenem i Kimim Raikkonenem. Chociaż FIA uznała manewr obronny Holendra za ostry, ale zgodny z zasadami, niektórzy z zawodników otwarcie krytykowali wychowanka Red Bulla za niebezpieczną jazdę – stąd też sprawa została omówiona podczas piątkowej odprawy kierowców.

„Wszyscy kierowcy zgodzili się co do tego, że zmiana linii jazdy w strefie dohamowania jest prawdopodobnie najgroźniejszą rzeczą, jaką można zrobić i że kolejnym razem FIA powinna traktować ją nieco poważniej” – powiedział Sainz po zakończeniu spotkania.

Zapytany o to, czy jeśli w przyszłości kolejny kierowca zastosuje manewr obronny w stylu Verstappena, to zostanie na niego nałożona kara, Hiszpan odparł: „Może istnieć spore prawdopodobieństwo, że tak się stanie. Jak zawsze mówią, że przyjrzą się temu i podejmą decyzję w kwestii narzucenia konkretnej zasady, ale czymś oczywistym jest, że najbardziej niebezpieczną rzeczą jaką można zrobić jest zmiana linii jazdy w trakcie hamowania. W przeszłości już to zrobiłem i wiem, że powoduje to duże zagrożenie. Dochodzimy do punktu, w którym każdy kierowca zaczyna przekraczać pewną granicę broniąc swej pozycji”.

Jenson Button przyznał z kolei: „Nie chcę mówić o tym, o czym rozmawialiśmy podczas odprawy kierowców. Jestem pewny, że Verstappen rozumie teraz tę kwestię nieco lepiej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi
30.04.2024  Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
18.04.2024  Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte
Tagi:
Sainz C.
Verstappen M.
Przepisy
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
FM WMR, 30.07.2016 10:49[!]
Alonso to poczuł słono.
marios76, 30.07.2016 10:54[!]
@FM WMR Za to Rosberg w Austrii sie dostosowal i nie chcial zmieniac tej linii az do zatrzymania bolidu :)
bartoszcze, 30.07.2016 13:44[!]
@FM WMR
A kiedy Nando zmieniał linię podczas hamowania?
FM WMR, 30.07.2016 15:39[!]
Poczuł jak wjechał w Gut(ale rozumiem Twoje nie zrozumienie,bo nie wszyscy uważają,ze Gut zmieniał tor kilka razy)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca