F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Niemiec

Zgodnie z przewidywaniami, mieszanka strategii podczas Grand Prix Niemiec.
Informacja prasowa, 31 lipca 2016, wyświetlenia: 799<< | lista | T- | T+ | >>

Hockenheim, 31 lipca 2016 – Zgodnie z przewidywaniami, podczas Grand Prix Niemiec zastosowano wiele różnych strategii: przeważnie wybrano trzy pit stopy, ale wiele zespołów podzieliło strategie wyścigowe między swoimi kierowcami.

Jedną z takich ekip był Mercedes: zwycięzca Lewis Hamilton naprzemiennie zakładał opony supermiękkie i miękkie, natomiast ruszający z pole position Nico Rosberg najpierw skorzystał z dwóch zestawów supermiękkiego ogumienia, a następnie z dwóch miękkiego. Jeszcze inaczej postąpił Red Bull: Daniel Ricciardo i Max Verstappen zajęli miejsca na podium po zastosowaniu różnych strategii, chociaż obaj kończyli wyścig na supermiękkiej mieszance, wykorzystując jej lepsze osiągi.

Podczas wyścigu temperatura utrzymywała się na poziomie 38 stopni Celsjusza, zatem warunki były podobne do wczorajszych – mimo ryzyka deszczu w samej końcówce zmagań. Nie brakowało walki na torze w całej stawce, gdy zespoły starały się wykorzystywać strategię do zyskania pozycji na dystansie całego wyścigu.

Tor Hockenheim praktycznie nie został zmieniony w porównaniu z poprzednim wyścigiem Formuły 1, w sezonie 2014, a jego dość stary, wyboisty asfalt okazał się wymagający dla ogumienia. Dlatego wielu kierowców dostosowało swoje strategie z dwóch pit stopów na trzy, poszukując pożądanego tempa. Najwyżej sklasyfikowanym kierowcą, który pojechał na dwa postoje, był dziewiąty na mecie Valtteri Bottas z Williamsa.

Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery: „Podczas tego wyścigu strategia była bardzo istotna. Na pierwszych okrążeniach, przy dużym obciążeniu paliwem, degradacja termiczna była wyższa niż się spodziewaliśmy i przez to wielu zawodników postawiło na strategię trzech pit stopów, którą wczoraj wymieniliśmy jako teoretycznie najszybszą. Chodziło przede wszystkim o monitorowanie zużycia oraz degradacji opon, a także o błyskawiczną reakcję na warunki, by dostosowywać strategię do zmieniających się okoliczności”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
Miękkie – 34 okrążenia (Magnussen)
Supermiękkie – 23 okrążenia (Grosjean)

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Naszym zdaniem zwycięska była strategia trzech pit stopów i właśnie dzięki takiemu podejściu Hamilton, wykorzystując dobry start i szybki samochód, zarządzał swoim wyścigiem i oponami. Wykonał zjazdy na 14., 34. i 47. okrążeniu, zgodnie z przewidywanym przez nas schematem.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca