F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wehrlein: Rozmowy na temat mojej przyszłości odbędą się po letniej przerwie

Niewykluczone, że Niemiec będzie następcą Sergio Pereza w Force India.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2016, wyświetlenia: 2352<< | lista | T- | T+ | >>


Pascal Wehrlein ujawnił, że pierwsze rozmowy na temat jego dalszej przyszłości w Formule 1 odbędą się po zakończeniu letniej przerwy.

Niemiec jest juniorem Mercedesa, z którego został wypożyczony na tegoroczny sezon do Manora, gdzie zdołał wywalczyć jeden punkt za dziesiąte miejsce w wyścigu o Grand Prix Austrii. 21-latek był również przez pewien moment łączony z posadą w fabrycznej ekipie, lecz jej zarząd zdecydował się na przedłużenie umowy z Nico Rosbergiem do końca 2018 roku.

Pomimo tego na pozostanie Wehrleina otwarty jest Manor, choć niewykluczone, że przed sezonem 2017 zwolni się posada w Force India, ponieważ aktualny kierowca hinduskiej ekipy – Sergio Perez, łączony jest z przejściem do Renault. W tej sytuacji Niemiec mógłby się stać jego następcą, ze względu na duże powiązania pomiędzy stajnią z Silverstone, a Mercedesem pełniącego funkcję dostawcy jednostek.

„Muszę usiąść wspólnie z Toto i Mercedesem, po czym przedyskutujemy nasze plany na następny rok” – powiedział Pascal Wehrlein. „Po letniej przerwie powinienem wiedzieć coś więcej. W tym momencie powinniśmy zacząć rozmowy”.

Kierowca przyznał jednak, że na ten moment koncentruje się nad utrzymaniem Manora przed Sauberem w klasyfikacji konstruktorów, ponieważ dziesiąte miejsce zagwarantuje stajni z Banbury nagrodę z kasy FOM. „Moim tegorocznym celem jest pomóc ekipie w znalezieniu się na pozycji, która umożliwia walkę z innymi, tak jak to było w Spielbergu, gdzie skorzystałem z okazji do zdobycia punktu. Pozwoliło nam to znaleźć się przed Sauberem, co oznacza, iż możemy dostać dużą nagrodę finansową, a ją będziemy mogli wykorzystać na zatrudnienie kolejnych osób do zespołu. Poza tym możliwa będzie poprawa przyszłorocznego bolidu”.

„Jestem tu, by nauczyć się tak wiele ile mogę, a także by pomóc ekipie. Po dwunastu wyścigach jesteśmy na dziesiątym miejscu, ponieważ wykonaliśmy naszą pracę, a ja właśnie po to tu jestem. Zawsze można spisać się lepiej, ale jako zespół wykonaliśmy dobrą robotę, a nasz progres od pierwszego wyścigu jest ogromny. Teraz musimy kontynuować pracę i jeszcze bardziej się poprawić, byśmy mogli pozostać na dziesiątej pozycji na koniec sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.11.2020  Wehrlein: W 2017 roku Mercedes wybierał między mną a Bottasem
30.05.2020  Wehrlein: Powrót do środka stawki w Formule 1 mnie nie interesuje
16.12.2019  Binotto: Giovinazzi nie jest gotowy na posadę w Ferrari
26.10.2019  Wehrlein umniejsza znaczenie plotek o możliwości powrotu do F1
13.09.2019  Pascal Wehrlein kontaktował się z Haasem
Tagi:
Wehrlein P.
Mercedes
Manor
Force India

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
piro, 05.08.2016 18:17[!]
@Gerard

Możesz mi powiedzieć w którym wyścigu Vettel był sabotowany? Punktowali w takiej samej ilości wyścigów. Można powiedzieć że startował 2 razy z PL a Ricciardo raz no ale to nie można nazwać sabotażem ponieważ po prostu silnik Renault nie wytrzymał. Tym bardziej że sabotowanie było by głupotą z racji walki o drugie miejsce w klasyfikacji. Poza tym tylko w 3 wyścigach Vettel był lepszy od Ricciardo a to o czymś świadczy.

W tej chwili również nie jest tak że RB gra pod konkretnego kierowcę a jeżeli już doszukiwać się teorii spiskowych to tym kierowcą może być Verstappen a nie Ricciardo.
Gerard, 05.08.2016 20:04[!]
Sabotować kierowcę można nie tylko przez doprowadzanie do spektakularnych awarii w jego aucie. Gdyby taką drogą poszli, sprawa byłaby zdecydowanie zbyt grubymi nićmi szyta. Takie akcje wykonuje się "w białych rękawiczkach". Wystarczy delikatnie pogrzebać przy ciśnieniach w oponach, ustawieniach przedniego skrzydła, balaście, itd. itd. Są tysiące niuansów, które prowadzą do tego, czy kierowca czuje się za kółkiem komfortowo, czy nie. Dlaczego Vettel cały sezon był niezadowolony z bolidu, a Ricciardo przeciwnie? Z tej prostej przyczyny, że bolid Sebastiana był notorycznie celowo źle ustawiany. Kierowca musi bezgranicznie ufać zespołowi, inaczej nigdy nie będzie jeździł na 100% i nie osiągnie sukcesów, więc Sebastianowi w ogóle taka myśl nie przyszła do głowy. Biedak głowił się i troił nad tym, gdzie tkwi przyczyna słabej formy i czemu tak źle czuje się w aucie, a w świat szły głosy "tylko w 3 wyścigach Vettel był lepszy od Ricciardo a to o czymś świadczy". O formie kierowcy w konkretnym wyścigu decydują nie tylko jego umiejętności i dyspozycja dnia, ale też "forma" osób odpowiedzialnych za przygotowanie jego bolidu do jazdy. Dobitny przykład był podczas ostatniego wyścigu w Niemczech, gdzie takie osoby z obozu Rosberga zbyt szybko poczuły wczasy i olewacko podeszły do swoich obowiązków, czego wynikiem był katastrofalny start Nico i jego męczarnie podczas wyścigu.

Co do gry pod Verstappena, czy ewentualnych równych szans, ostatni wyścig zaprzecza obu hipotezom. Holender mógł stoczyć ładną batalię z Hamiltonem o zwycięstwo, ale Red Bullowi bardziej zależało na tym, żeby dowieźć Ricciardo na drugim miejscu. Nie mam tu na myśli samego oddania pozycji, tylko zastosowania u Verstappena alternatywnej, gorszej strategii doboru opon. To też jest jedna z metod ustalania wyników wyścigu "w białych rękawiczkach"
rno2, 05.08.2016 20:17[!]
Oł maj gad! Pisz dalej kolego! Będzie śmiechu na cały weekend :-)
FM WMR, 05.08.2016 22:19[!]
Muszę przyznać,że forum dorosło,jeszcze rok dwa wstecz,taki Gerard byłby zjedzony faktami,zarzucony linkami do obalania teorii spiskowych przez Forderna,Sasiltona,Akkima,Aeromisa,Adakara,Mpowera,Bartoszcze itd.,a dziś kulturalna wymiana poglądów z lekkim podtekstem.No brawo.
marios76, 06.08.2016 08:31[!]
@Gerard Rozumiem, że w GP Hiszpanii, Red Bull zrobił wszystko, by wygral Ricciardo? :) Jestem daleki od układania teorii spiskowych, ale fakt: pewne rzeczy daje się zauważyć. Nazywam to polityką firmy. (Zespół F1 , to firma) Zagrania są różne. W sumie chciałem Ci odpisać coś więcej, ale dyskusja z kimś kto Kubicę czy Ricciardo zalicza do przeciętnych kierowcow nie ma sensu :)
@FM WMR Dobrze, że mnie nie wymieniłeś;)
Dlaczego Mercedes zatrudnił Lewisa? Bo w mistrzowski program utopili jakieś pół miliarda euro, i chcieli mieć pewność, że najlepszy dostępny kierowca nie pokrzyzuje im planów świetnie sobie radzićw innym teamie. A dwadziescia milionów mniej czy więcej przy tym budżecie- :)
Sasilton, 06.08.2016 10:45[!]
Cytat FM WMR :
Muszę przyznać,że forum dorosło,jeszcze rok dwa wstecz,taki Gerard byłby zjedzony faktami,zarzucony linkami do obalania teorii spiskowych przez Forderna,Sasiltona,Akkima,Aeromisa,Adakara,Mpowera,Bartoszcze itd.,a dziś kulturalna wymiana poglądów z lekkim podtekstem.No brawo.

Tego Gerarda od dawna mam zablokowanego, wiec nawet nie wiem na co mu odpowiadać :)
Po odpowiedziach zgaduje że wypisuje głupoty.
Gerard, 06.08.2016 13:10[!]
@marios76
Tak, Red Bull zrobił wszystko co się dało, aby wygrał Ricciardo, ale po prostu tym razem zebrane w czasie sesji treningowych dane odnośnie zachowania opon okazały się niewłaściwe po skorelowaniu ich z niedzielnymi warunkami na torze. Według owych danych, strategia zastosowana u Daniela Ricciardo w GP Hiszpanii wydawała się być tą strategią najlepszą, a zwykły przypadek zadecydował o tym, że bardziej efektywna okazała się strategia użyta w u Maxa Verstappena. Degradacja opon była inna niż się spodziewano, ale fajnie, że formuła 1 czasami nas uraczy takimi niespodziankami, gdyż jeśli warunki i zachowanie opon przechytrzą strategów, szanse na wygrywanie mają przynajmniej numery dwa w teamach. Oczywistym dowodem na to, że strategia Ricciardo wydawała się być tą właściwą, powinien być fakt, iż tak samo pojechał Sebastian Vettel z Ferrari, a to przecież zazwyczaj on we włoskim zespole otrzymuje tę optymalną strategię, a Kimi Raikkonen za to alternatywne, teoretycznie mniej efektywne. Verstappen miał w tym wyścigu farta, ale to dobrze, bo jeszcze pewnie nie jeden raz będzie wykiwany na taktyce. Red Bull nie dopuści do tego, aby Ricciardo znów zakończył sezon w tabeli niżej niż młodszy teammate.
---, 06.08.2016 22:20[!]
@Sasilton
Najkrócej mówiąc, pisze bardzo odważnie idące teorie spiskowe. A co do zablokowywania, nie ma możliwości odblokowania danego użytkownika?
Sasilton, 06.08.2016 22:57[!]
Można odblokować. jest duży przycisk "pokaż" obok wykrzyknika z zgłaszaniem komentarzy.
FM WMR, 06.08.2016 23:15[!]
@marios76
Nie miałem zamiaru nikogo urażać.
marios76, 07.08.2016 06:02[!]
@Gerard Jak to się ma do zeszłego sezonu i punktów Kwiata w stosunku do Ricciardo? Pewnie za to wyleciał z Red Bulla? :) Wyleciał, bo trzeba było zrobić miejsce Maxowi, i marketingowo też im to pasuje wiec jak chcesz tu snuć teorie to bieguny odwróc. ;)
@FM WMR Pewnie nie uraziles;)
enstone, 07.08.2016 12:20[!]
No niemożliwe, ale ten Gerard was wszystkich "robi" leje wodę, a wy mu tylko odpisujecie przekrzykując się bez sensu wzajemnie, jemu pewnie tylko o to chodzi, ale brnijcie w ten temat dalej.
Wchodzę na tę stronę i tylko patrzę, jak pod tą informacją posty rosną .... :P
Mr President, 07.08.2016 14:24[!]
@Gerard
A żeby tak jeszcze przekonać sceptycznych, jaki interes miałby Red Bull w sabotowaniu Vettela czy Verstappena? Dlaczego zespoły z czołówki miałyby robić coś, co nie służy maksymalizacji ich wyników? Czy to nie jest przypadkiem tak, że RBR właśnie walczy o P2 w generalce, co nie tylko skutkuje wyższą premią od FOM, ale jest też zyskiem wizerunkowym, marketingowym i nie jest wcale takie ważne, który kierowca skończy wyżej w generalce, tym bardziej, kiedy to tylko P3, a nie mistrzostwo. Łatwiej byłoby uwierzyć, że Mercedes stara się zaostrzyć walkę o tytuł, ale grupa pościgowa nie może sobie pozwolić na gubienie punktów przez celowe spowalnianie kierowców.
Gerard, 07.08.2016 14:35[!]
@marios76
Speed, Liuzzi, Jani, Klien, Ammermuller, Bourdais, Buemi, Alguersuari, Vergne i do tej listy, wszystko na to wskazuje po obecnym sezonie dopiszemy nazwisko Kwiat. Łączy ich to, że wszyscy należeli w młodym wieku do rodziny Red Bulla, a po wyrzuceniu ich z tej rodziny, nie byli w stanie utrzymać się w gronie najszybszych kierowców świata (nie uwzględniam tu pełnienia roli kierowcy testowego, no i Liuzzi miał tam jakieś epizody z Force India, czy HRT, ale nie było to nic wielkiego). Trochę kiepsko to świadczy o tzw. programie rozwojowym dla młodych kierowców prowadzonym przez Red Bulla, co nie? Red Bull teraz robi co może, aby podnieść akcje Daniela Ricciardo, gdyż w przeciwnym razie za rok i on dołączy do tej długawej listy na wstępie mojego komentarza. Byki zwolnią Daniela po następnym sezonie, gdyż z nim po prostu tytułów nigdy nie zdobędą. Jak dalej potoczą się jego losy? Może być kiepsko, bo kto zatrudni zawodnika, który przegrał w klasyfikacji generalnej z tak marnym kierowcą jak Daniił "thug life" Kwiat (moim zdaniem zalicza się on do najgorszej piątki kierowców z obecnej stawki F1). Jedyną szansą na podniesienie notowań Ricciardo jest ulokowanie go w tym sezonie w klasyfikacji wyżej niż wunderkind i to działa, patrząc na niewytłumaczalną renomę jaką ma w tej chwili Australijczyk, który jedyne czym się może pochwalić w swojej karierze to pokonaniem sabotowanego Vettela. Z Vergne'em i Kwiatem wyglądało to blado (Thug life go ograł, a Francuz wyszedł na remis ~ proszę nie wyjeżdżać tu z tempem w kwalifikacjach, gdyż mistrzostwo zdobywa się za punkty). Można na siłę przyznać, że Daniel był szybszy od Liuzziego, ale akurat w HRT kto będzie lepszy danego dnia zależało raczej od tego, który z tych dwóch złomów jeżdżących po torze będzie tym razem działał lepiej.
AleQ, 07.08.2016 14:40[!]
Wesoło się czyta kolega Gerarda. Zapomniałeś dopisać o sabotażu bolidu nr 4 w sezonie 2008. A poważnie to zapraszamy na Onet.pl ;)
Gerard, 07.08.2016 15:26[!]
@Mr President
Red Bull w sezonie 2014 poświęcił to wszystko o czym mówisz, byle tylko zgrabnie pozbyć się Vettela. Widocznie na szali to przeważyło i stało się bardziej opłacalne. Zwolnienie czterokrotnego mistrza świata dla wizerunku marki byłoby naprawdę widoczną rysą, więc lepiej aby to on sam odszedł, o czym już rozwiąźle pisałem. Christian Horner pewnie ładną premię zainkasował ze ten sezon jako nagrodę, że udało mu się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu (więcej niż wicemistrzostwo nie można było ugrać).
Co do obecnego sezonu, nie powiedziałem, że Red Bull sabotuje Verstappena w taki sposób jak Vettela dwa lata temu. Nie doprowadzają do celowych awarii ani niewłaściwego przygotowania auta. W tym sezonie na bieżąco analizują sytuację na torze i patrzą kiedy mogą sobie pozwolić na zamianę pozycji swoich kierowców bez ponoszenia zbyt wysokich strat względem Ferrari. Zwróć uwagę na to, że Verstappen dojeżdża przed Ricciardo w wyścigach, podczas których Ferrari jest konkurencyjne. Pozwolę sobie tutaj napisać klasyka ~ "Przypadek? Nie sądzę".
rno2, 08.08.2016 00:24[!]
@Gerard gadałeś już z Macierewiczem na ten temat?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca