|
|
|
|
|
|
Grand Prix Kanady - wyścig - Williams |
"To był wyraźnie rozczarowujący wyścig". |
|
•deZZember, 26 czerwca 2006, zmieniony 26.06.2006 13:26, wyświetlenia: 1094 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Nico Rosberg (nie ukończył, wypadek):
„Zyskałem na starcie jedną pozycję i myślałem, że bolid spisywał się naprawdę dobrze i że mieliśmy szansę zdobyć dzisiaj punkty. Miałem świadomość, że Montoya był blisko za mną, ale wiedziałem, że mogę obronić swoją pozycję, ponieważ bolid zachowywał się bardzo dobrze podczas hamowania. Wybrałem zewnętrzny tor jazdy i zostawiłem mu wystarczająco dużo miejsca, by na szykanie zrównał się ze mną po wewnętrznej, gdyż wiedziałem, że gdyby mnie wyprzedził, na wyjściu z zakrętu znowu wysunąłbym się przed niego. Jednakże wszedł w zakręt naprawdę ciasno i jadąc obok siebie nie byliśmy go w stanie razem pokonać. Poczułem, że uderzył mnie w tył dwukrotnie i już było dla mnie po wyścigu”.
Mark Webber (dwunasta pozycja):
„Na wyścig wybraliśmy złe opony i nie mieliśmy żadnej przyczepności ze względu na bardzo wysoki poziom degradacji opon. Odzyskiwałem trochę przyczepności tuż przed zjazdami do boksów, ale gdy wszystkie cztery opony były całkowicie zgranulowane niestety nie dało się jechać bolidem. Pozytywnym aspektem jest fakt, że ukończyliśmy wyścig, co jest dobrym wynikiem pod kątem niezawodności. Zespół wykonał dobrą pracę podczas pit stopów, ale dzisiaj nasze tempo odstawało zbytnio od czołówki”.
Sam Michael (dyrektor techniczny):
„To był wyraźnie rozczarowujący wyścig, a opony, które wybraliśmy, nie spasowały nam i cierpieliśmy z powodu dużego ich zużycia. To spowodowało, że to był trudny wyścig dla Marka. Nico miał kolizję z innym bolidem na początku, przez co resztę wyścigu mógł tylko biernie oglądać. Nie ma żadnych powodów, byśmy nie odzyskali w Indianapolis konkurencyjności wraz z lepszymi oponami”.
Sean O'Mahony (główny inżynier Cosworth Ltd.):
„Nie odnotowaliśmy dzisiaj żadnych problemów z silnikiem Marka. Musimy bardzo uważnie zbadać silnik z bolidu Nico, by ocenić, czy nie został uszkodzony. Mamy nadzieję, że oba silniki zostaną użyte w Indianapolis w przyszłym tygodniu, co przyniesie nowe wyzwanie, ponieważ jest tam najdłuższa prosta w sezonie”.
Źródło: WilliamsF1.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|