F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grand Prix Kanady - wyścig - Toyota

"Szósta pozycja była naszym optymalnym wynikiem".
deZZember, 26 czerwca 2006, zmieniony 26.06.2006 10:52, wyświetlenia: 1046<< | lista | T- | T+ | >>
Jarno Trulli (szósta pozycja):
„Jestem po prostu zachwycony tym, że wreszcie zdobyłem moje pierwsze punkty w sezonie! To był wspaniały wyścig rozegrany w trudnych warunkach i wielki wysiłek ze strony całego zespołu i każdego w fabryce. Naprawdę ciężko pracowaliśmy nad poprawą osiągów samochodu i zdecydowanie zrobiliśmy duży krok naprzód, szczególnie odkąd używamy TF106B. Niestety nie osiągaliśmy dobrych rezultatów ponieważ ciągle mieliśmy jakieś problemy, więc jest to tym bardziej dla każdego wspaniały rezultat. Nawet dzisiaj nie ominął mnie poważny problem i w drugiej połowie wyścigu mój silnik działał w trybie przywracania (recovery mode) ze względy na problemy z zapłonem. Mimo to naciskałem naprawdę mocno do końca, ponieważ nie chciałem stracić punktów. Zarówno bolid jak i opony Bridgestone były naprawdę konkurencyjne. Udało nam się utrzymać tempo do końca i wreszcie mogę świętować sukces”.

Ralf Schumacher (nie ukończył):
„To nie był mój weekend. Dzisiaj nie mieliśmy jakiegoś określonego problemu, ale po prostu nie mogłem znaleźć przyczepności. To był mój błąd, ponieważ wybrałem złe opony. To był ryzykowny wybór, ale się nie opłacił. To był ciężki wyścig dla każdego, ponieważ na torze było bardzo dużo kawałków gumy z opon, za każdym razem kiedy tylko wjechałem na nie moimi twardymi oponami traciłem kontrolę nad bolidem. Na koniec stało się to co było nieuniknione i musieliśmy się po prostu wycofać. Jestem rozczarowany, ponieważ mógł to być dla mnie bardzo dobry wyścig. Przynajmniej Jarno uzbierał trochę punktów, a jego tempo wskazuje, że nasz samochód jest coraz lepszy. Musimy tylko unikać pomyłek. Niedługo będziemy w Indianapolis więc mam nadzieję, że zdołamy wykonać lepszą pracę i przywieźć do domu dobry rezultat”.

Tsutomu Tomita (szef zespołu):
„Jesteśmy zachwyceni zdobyciem przez Jarno swoich pierwszych punktów w tym sezonie, choć wielokrotnie był już tak blisko. Szósta pozycja była naszym optymalnym wynikiem, ponieważ nikt z czołówki nie odpadł. Ponownie udowodniliśmy więc, że posiadamy czwarty najlepszy samochód w stawce. Udany start Jarno to dla nas dobra wiadomość, ponieważ w ostatnich wyścigach zawsze na starcie traciliśmy miejsca. Ale wyścig nadal nie był łatwy, ponieważ mieliśmy kłopoty z silnikiem, co wymagało także ostrożnego zarządzania oponami. Spodziewaliśmy się granulacji opon i przystosowaliśmy naszą strategię by sobie z tym problemem poradzić. Niestety podczas drugiej wizyty na torze samochodu bezpieczeństwa mieliśmy już okrążenie straty do lidera i nie mogliśmy atakować rywali z przodu. Ralf miał zupełnie odmienny wyścig i zmagał się z brakiem przyczepności, zresztą jak wielu dzisiaj. Próbowaliśmy jakoś zaradzić jego problemom, ale pod koniec zdecydowaliśmy się, że lepiej będzie po prostu wycofać się. Musimy utrzymać rozwój aerodynamiki, zawieszenia i silnika, aby móc zbliżyć się do czołówki”.

Źródło: Toyota-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.11.2023  Iltalehti: Toyota może przejąć realizację programu Audi
25.09.2023  Toyota dementuje plotki o powrocie do Formuły 1 z McLarenem
20.07.2019  Valtteri Bottas przetestował Toyotę Yaris WRC
01.05.2019  Alonso zakończy starty w WEC z Toyotą po tegorocznym Le Mans
17.06.2018  Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans
Tagi:
Toyota
Trulli J.
Schumacher R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcin760, 26.06.2006 22:35[!]
"Ponownie udowodniliśmy więc, że posiadamy czwarty najlepszy samochód w stawce" - tego akurat niebyłbym taki pewien.
Leon, 26.06.2006 22:47[!]
Chyba myślami był w ubiegłym roku , lub poprostu , japonczyk - optymista .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca