F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Tost: F1 powinna utrzymać obecną specyfikację silników po sezonie 2020

Austriak sądzi, że hybrydowe jednostki V6 turbo mogą być używane do co najmniej 2025 roku.
Nataniel Piórkowski, 20 sierpnia 2016, wyświetlenia: 1277<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem szefa Toro Rosso – Franza Tosta, Formuła 1 powinna utrzymać w mocy obecne regulacje dotyczącej jednostek napędowych co najmniej do sezonu 2025.

Obecna generacja hybrydowych jednostek V6 turbo po raz pierwszy pojawiła się w sporcie w 2014 roku, zmuszając producentów i zespoły do poniesienia ciężaru zwiększonych wydatków na rozwój i koszty dostaw. Obecne przepisy dotyczące silników obowiązują do 2020 roku, gdy stracą moc dwustronne porozumienia pomiędzy właścicielem praw komercyjnych a poszczególnymi zespołami.

Tost nie jest jednak zwolennikiem wprowadzania istotnych zmian w zakresie jednostek napędowych. „Nie ma potrzeby, by w 2020 roku wychodzić z kolejną kompletnie nową specyfikacją, ponieważ obecnie dysponujemy fantastyczną jednostką napędową. Mamy bardzo mały, turbodoładowany silnik, mamy dwa systemy odzyskiwania energii i system baterii, który jest technologią jutra. Nie powinniśmy dokonywać żadnych dużych zmian – powinniśmy się się raczej skłaniać do rozpoczynania procesu zamrażania mocy wyjściowej jednostki do określonego poziomu i ograniczania kosztów”.

„Obecny pakiet może z powodzeniem funkcjonować do 2025 roku, być może także zachęcając kilku innych producentów do wejścia do Formuły 1. Mam nadzieję, że nie skończy się na kompletnie nowych przepisach, ponieważ zmusiłoby to producentów i zespoły do wyłożenia dużych sum pieniędzy począwszy od sezonu 2021, co nie jest czymś szczególnie koniecznym” – przekonywał Tost.

Austriak wierzy, że dyskusje na temat długoterminowej przyszłości przyszłości sportu powinny rozpocząć się już wkrótce, chociaż podkreśla, że przy podejmowaniu konkretnych decyzji pod uwagę będzie musiał być brany wpływ zmian w przepisach technicznych na sezon 2017. „Brak zbędnych opóźnień w rozpoczęciu takich dyskusji jest ważny, ale nie powinniśmy zapominać o zupełnie nowych bolidach, jakie pojawią się w przyszłym roku. Powinniśmy najpierw zobaczyć, jak będzie wyglądała Formuła 1 z nowymi podwoziami, jakie będą prędkości. Wtedy, w 2017 roku, kiedy będziemy dysponować już pełnym obrazem sytuacji, powinniśmy wspólnie usiąść do rozmów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Przepisy
Tost F.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 20.08.2016 13:33[!]
Tak tak nowi producenci walą drzwiami i oknami do F1 ze swoimi silnikami ...
Po 2020 lub 2025 to silniki będą w pełni elektryczne bo UE takie wyda rozporządzenie ...
Yurek, 20.08.2016 14:05[!]
Cytat enstone :
Tak tak nowi producenci walą drzwiami i oknami do F1 ze swoimi silnikami ...

Waliliby, gdyby F1 była normalnie zarządzana.
Cytat enstone :
Po 2020 lub 2025 to silniki będą w pełni elektryczne bo UE takie wyda rozporządzenie ...

Kiedyś na pewno będą. Musimy przestawić myśli i pogodzić się, że kiedyś (może za 50 lat, może nie) pojęcie "silnik spalinowy" będzie melodią przeszłości.
bartoszcze, 21.08.2016 21:05[!]
Żaden rozsądny producent nie wyda milionów na zabawkę używaną przez dwa lata, natomiast im bardziej technologie będą rozpoznane (i będzie je można wykorzystać także gdzie indziej) tym bardziej będą pociągające dla producentów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca