F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grand Prix Kanady - wyścig - McLaren

"Zademonstrowaliśmy naszą niezawodność i możemy walczyć o zwycięstwa".
deZZember, 26 czerwca 2006, zmieniony 26.06.2006 16:59, wyświetlenia: 1138<< | lista | T- | T+ | >>
Kimi Raikkonen (trzecie pozycja):
„To nie był łatwy wyścig. Od początku mocno naciskałem Fernando i mogłem go pokonać kiedy pojechał za szeroko ma nawrocie L'Epingle, ale się nie udało. Podczas obu postojów w boksach mieliśmy pewne problemy ze sprzęgłem, co zniweczyło nasze szanse na zwycięstwo. Tłok na torze nie ułatwiał sprawy, ale pod koniec byłem drugi. Jednakże gdy zjechał samochód bezpieczeństwa, naciskałem bardzo mocno by zobaczyć czy są jakieś szanse na dogonienie Fernando, ale na nawrocie pojechałem za szeroko, co wykorzystał Michael i mnie wyprzedził. Szkoda, ale zawsze chcemy zrobić wszystko co w naszej mocy by wygrać. Możemy opuścić Montreal w świadomości, że jesteśmy konkurencyjni i teraz myślami jestem już w Indianapolis”.

Juan Pablo Montoya (nie ukończył, wypadek):
„To był niezły bałagan. Walczyłem z Nico Rosbergiem na pierwszych okrążeniach i byłem obok niego, ale wtedy nastąpił kontakt między naszymi bolidami. Myślałem, że uszkodziłem nos w moim samochodzie i gdy wyjechał samochód bezpieczeństwa zjechałem do boksów. Zespół dokonał zapobiegawczej zmiany opon i została zmieniona moja strategia, bym miał jak największe szanse na ukończenie wyścigu na dobrej pozycji. Miałem dobrą walkę z DC, a potem z Ralfem i robiłem postępy. Bolid spisywał się wspaniale, ale ślizgałem się trochę ponieważ w kolizji straciłem deflektor i w konsekwencji trochę siły dociskowej. Próbowałem poprawić pozycję, ale otarłem się o ścianę i uszkodziłem tył samochodu – to był koniec wyścigu dla mnie. Szkoda, szczególnie że byliśmy konkurencyjni, ale incydent z Rosbergiem zrujnował moje szanse. Nie ma sensu rozstrzygać kto zawinił. Myślę już o Indianapolis, gdzie mam nadzieję, że wzrost naszej konkurencyjności utrzyma się”.

Ron Dennis (szef zespołu):
„Wcześniejsze zjazdy do boksów Renault świadczyły, że nasza konkurencyjność podczas kwalifikacji i wyścigu wyraźnie się poprawiła. Straciliśmy drugie miejsce po drobnym błędzie Kimiego, gdy próbował nawiązać walkę z Fernando. Jednakże niewiele brakło do zwycięstwa, a takie rzeczy zdarzają się gdy naciskasz. Miały miejsce pewne problemy ze sprzęgłem podczas obu pit stopów Kimiego, co kosztowało nas utratę czasu, ale myślę, że zademonstrowaliśmy naszą niezawodność i możemy walczyć o zwycięstwa. Juan Pablo nie dostał możliwości pokazania swojego potencjału w wyniku kolizji z Rosbergiem. Cały zespół myśli już o wyścigu w USA, gdzie zamierzamy kontynuować ciężką pracę w dążeniu do zwycięstwa”.

Norbert Haug (szef Mercedes Motorspor):
Wynik wyścigu nie odzwierciedla naszej prędkości, która wyglądała dzisiaj na konkurencyjną. Niestety Kimi stracił sporo czasu podczas pit stopów przez problemy ze sprzęgłem, które z pewnością będziemy mieli podczas następnego wyścigu pod kontrolą. Jednakże na torze wypadł dobrze i ustanowił najszybsze okrążenie w wyścigu. Kimi starał się dogonić Fernando po zjeździe samochodu bezpieczeństwa, ale pojechał za szeroko i stracił drugą pozycję podczas przedostatniego okrążenia. Juan Pablo wykonał dobry start, ale stracił szansę na dobry rezultat już na drugim okrążeniu po incydencie z Nico Rosbergiem. Plusem tego weekendu jest nasza prędkość, minusem, że nie zdołaliśmy jej wykorzystać -ale za tydzień będziemy mieli kolejną okazję”.

Źródło: McLaren.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
McLaren
Raikkonen K.
Montoya J.P.
Dennis R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
McLuke, 26.06.2006 11:30[!]
spoko ludzie bedzie odbrze!! w USA McLareny zaszaleją i wygrają!! :-D
Adriannn, 26.06.2006 12:03[!]
JPM:"Nie ma sensu rozstrzygać kto zawinił" I na jego szczęście nie jest rozszczygane.Bo mógłby dostać kare.
pavlik17, 26.06.2006 12:15[!]
winny oczywiscie rosberg ten młody szaleniec musi sie jeszcze wiele nauczyc
redzkaformula, 26.06.2006 19:31[!]
pavik ty nie badz taki madry . mentos lol jechal jak noob nie patrzyl i z lamil caly wyscig, a rosberg poprostu wszedl w zakret. wogole mc to ostatnio ostatnie patalachy kola nie moga wymienic ... nc...mozg staje przy takim teamie
lubek888, 26.06.2006 19:55[!]
w tym gp było widać ze wkońcu do renówki i ferrari dołączył mc laren i od teraz zacznie sie walka o MŚ

reno sromotnie przegra to MŚ
Metalpablo, 26.06.2006 20:25[!]
Konkurencyjność:D.Widać było,że Kimas gonił i nie odstepował:D.Najszybsze okrążenie:D,miał nawet wieksząprędkość na ostanitej prostej niż Alonso.Go McLaren:D!!
magda, 27.06.2006 00:15[!]
czesc chlopaki.
niemaco plakac nad rozlanym mlekiem. Kimi zachowal sie fatalnie pod koniec az widac bylo ze mclaren wkoncu w polowie sezonu sie przebudza. Tylko taka walka pomiedzy Raikkonenem i Alonso nakreca spirale w tym sporcie. Schumacher w tym sezonie poprawil sie znacznie i teraz mamy juz wlasnie o to wspaniala walke 3 zespolow a dokladnie 4 kierowcow, Alonso Raikkonen Fisico i Schumacher. Szkoda ze tak pozno to nastapilo bo przeciez walka na torze to jest to co nas podnieca. Mnie osobiscie cieszy powrot Mclaerna ale i tak uwazam ze Alonso poprostu facet nie ma co gadac jestes the best!!!
MadKaras...psycho fan MS, 29.06.2006 16:28[!]
powrot Maclarena??? od 3 wyscigow Schumacher regularnie wskaju przed Rajkonena???? bzudry piszesz dziecko. Alonso przejdzie do McLAren to nie bedzie Ci tak slodko. Gópia jestes Slaweksz jak piszesz ze Schumacher sie poprawil. 7dmiokrotny mistrz swiata sie poprawil wreszcie....a sie usmialem
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca