F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grand Prix Kanady - wyścig - BMW Sauber

"Możemy uznać wyścig za udany".
deZZember, 26 czerwca 2006, zmieniony 26.06.2006 11:08, wyświetlenia: 1034<< | lista | T- | T+ | >>
Nick Heidfeld (siódma pozycja):
„Start miałem znowu bardzo udany. Niestety na pierwszym zakręcie utknąłem w korku i musiałem odpuścić, ale na drugim zakręcie byłem w stanie wyprzedzić dwa bolidy. Następnie utknąłem za Felipe Massą i Jacquesem. Poza optymalnym torem jazdy było dużo gumy i brudu, co sprawiło problem wielu kierowcom. Drugi pit stop przebiegł pomyślnie i okrążenie wyjazdowe było dobre, więc zyskałem pozycję. Pod koniec wyścigu byłem szybszy od Jarno Trullego, ale po zjeździe samochodu bezpieczeństwa miałem problem z przywróceniem oponom odpowiedniej temperatury. Myślę, że po rozczarowujących kwalifikacjach nasz wynik w wyścigu był dobry”.

Jacques Villeneuve (nie ukończył):
„Ralf Schumacher jechał bardzo wolno przez kilka okrążeń, sądzę że miał problem z bolidem. Kiedy pokonywaliśmy zakręt zdecydował się mnie przepuścić. Chcąc go ominąć musiałem pojechać szeroko, gdzie była starta z opon guma – straciłem kontrolę, jakbym był na lodowisku. Byliśmy konkurencyjni przez cały dzień, walczyliśmy twardo, ale mieliśmy problem podczas pit stopu, dzięki czemu Nick nas wyprzedził. Wielka szkoda, ponieważ byliśmy przed nim przez cały wyścig, a później wypadek z Ralfem – to było bardzo frustrujące. To jest zawsze ciężki wyścig i czasami po prostu nie wychodzi”.

Mario Theissen (dyrektor BMW Motorsport):
„Obydwaj nasi kierowcy startując z 11 i 13 pozycji przebili się na punktowane pozycje w trakcie wyścigu. Oba bolidy nie miały żadnych problemów i mieliśmy właściwą strategię. Wielka szkoda, że Jacques pod koniec odpadł i stracił punkty, na które naprawdę zasłużył. Ale możemy uznać wyścig za udany. Znowu zyskaliśmy punkty i utrzymaliśmy się na piątym miejscu w klasyfikacji mistrzostw konstruktorów”.

Willy Rampf (dyrektor techniczny):
„Kończąc pierwsze okrążenie na pozycjach 7 i 9, podczas gdy startowaliśmy z 11 i 13, potwierdziliśmy dobre przygotowanie naszych bolidów i kierowców. Nasza strategia zakładała zostać na torze najdłużej, jak to było możliwe. Musieliśmy dostosować prędkość do pozostałych kierowców z grupy w której jechaliśmy. Felipe Massa był przed nami i miał jednostopową strategię, przez co traciliśmy dystans do Jarno Trullego. Nick pojechał dobry wyścig i finiszował siódmy. Jacques stał się ofiarą warunków panujących na torze. Ale utrzymaliśmy piątą pozycję w mistrzostwach”.

Źródło: BMW-Sauber-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
BMW
Heidfeld N.
Villeneuve J.
Theissen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
McLuke, 26.06.2006 11:27[!]
no coż chyba każdy o tym wie że na wyniki Nicka i Jaquesa pracuje Robert, ale jakoś nikt z szefostwa BMW o tym nie wspomniał...
Armado, 26.06.2006 11:33[!]
Taaa, Robert ich porzadnie mobilizuje, bo niewiele trzeba zeby jezdzili gorzej od niego.
Arczyn, 26.06.2006 12:19[!]
A po co mają wspominać? On robi swoje, a ze słów nic mu nie przyjdzie.
marcin760, 26.06.2006 22:07[!]
A jak beemki pędziły do przodu to realizator pokazał na chwilę Kubicę. Jakby chciał coś przez to powiedzieć.
Armado, 27.06.2006 07:18[!]
Na RTLu cos tam gadali o Kubicy, ale ani slowa nie zrozumialem:(
No dobra, zrozumialem slowo "Kubica".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca