F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen: Nie jestem wielkim fanem systemu Halo

Duńczyk uważa, że "aureola" znacząco ogranicza pole widzenia kierowcy w kokpicie.
Nataniel Piórkowski, 29 pa?dziernika 2016, wyświetlenia: 636<< | lista | T- | T+ | >>


Kevin Magnussen przyznał, że nie jest fanem systemu Halo, zaznaczając, że system znacząco ogranicza pole widzenia kierowcy i może być problemem na torach takich, jak Spa.

Duńczyk sprawdził system ochrony kokpitu w trakcie pierwszego treningu przed Grand Prix Meksyku. Po zakończeniu zajęć zdradził, że nie spodziewał się tak negatywnych wrażeń.

„Nie jestem wielkim fanem tego rozwiązania. Czuję się z nim dziwnie. Można to porównać do noszenia czapki z bardzo nisko opuszczonym daszkiem – widzisz, w jakim kierunku idziesz, ale nie dostrzegasz nic więcej. Nie podoba mi się to. Pole widzenia nie jest tak dobre, na jakie liczyłem. Wydaje mi się, że może to być problemem na obiektach, gdzie występują różnice w wysokości terenu” – komentował.

Kolejny z zawodników, który w piątek otrzymał szansę sprawdzenia systemu – Pascal Wehrlein, stwierdził: „Odczucia z jazdy były naprawdę dziwne. Kiedy po raz pierwszy wyjeżdżasz na tor wydaje ci się, że to nienormalne – cały czas masz coś przed sobą coś, co nie powinno się tam znajdować. W pewnym momencie wyjechałem poza tor w drugim zakręcie. Nie wiem, jak do tego doszło. Prędkość była dość niska, byłem po prostu rozproszony. Może było to związane z tym, że się nie wyspałem. Wstałem z łóżka o szóstej rano, może nieco zbyt wcześnie”.

Odnosząc się do czasu, jaki kierowca potrzebuje na ewentualną ewakuację z kokpitu z zamontowaną "aureolą" reprezentant Manora powiedział: „Przyzwyczaimy się do tego. Prawdę mówiąc można przyzwyczaić się do wszystkiego. Pierwsze okrążenie było dziwne, ale można się z tym oswoić”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem
06.05.2024  Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania
04.05.2024  Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone
27.04.2024  Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
Tagi:
Magnussen K.
Halo
Wehrlein P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca