F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Yuji Ide wraca do Formuły Nippon

Japończyk nie rezygnuje jednak jeszcze całkowicie z Formuły 1.
Mariusz Karolak, 7 lipca 2006, zmieniony 07.07.2006 11:26, wyświetlenia: 1483<< | lista | T- | T+ | >>
Yuji Ide pojawił się na torach Formuły 1 niespodziewanie i w podobny sposób z nich zniknął. Były kierowca zespołu Super Aguri F1 utracił w maju superlicencję po kilku "popisach" w pierwszych wyścigach tego sezonu.

31-letni Japończyk postanowił w końcu powrócić do japońskiej Formuły Nippon. Weźmie udział w drugiej części tegorocznego sezonu tej serii, reprezentując w sześciu pozostałych wyścigach barwy zespołu DoCoMo Team Dandelion Racing.

Yuji Ide: “Jeszcze nie rezygnuję z Formuły 1, ale na chwilę obecną muszę skoncentrować się na wyścigach, które są przede mną i chcę udowodnić swoje umiejętności. Przepraszam wszystkich swoich fanów, którzy obawiali się o mój dalszy los i jednocześnie mam nadzieję, że będą nadal mnie wspierać w przyszłości, tak jak dotychczas”.

Aguri Suzuki: „Jestem zadowolony, że Yuji będzie mógł znowu startować w Japońskich Mistrzostwach Formuły Nippon. Chociaż trwało to tylko cztery wyścigi, to jednak jestem przekonamy, że doświadczenie zdobyte w Formule 1 okaże się dla niego w przyszłości przydatne”.

Źródło: SAF1.co.jp
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.12.2006  Aguri Suzuki podsumowuje występy Ide i Yamamoto
22.05.2006  Ide, Montagny i ... kto teraz?
10.05.2006  FIA odebrała Ide superlicencję
05.05.2006  Yuji Ide nie wystąpi na treningach w Nurburgringu
04.05.2006  Montagny zastąpi Ide podczas najbliższego wyścigu
Tagi:
Ide Y.
Super Aguri

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Jakuzo, 07.07.2006 10:25[!]
Jesst! Nareszcie wyslali kitajca tam skad przyszedl! Wszyscy kibice i kierowcy odetchneli z ulga :)
PIPI, 07.07.2006 10:42 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
drugi ;-)
__________
<i>Ta, świetnie... i co z tego? Idź na onet z takimi komentarzami!
//deZZ</i>
Adriannn, 07.07.2006 10:46[!]
“Jeszcze nie rezygnuję z Formuły 1“ te słowa mnie nie pokoją.
[FiZoL], 07.07.2006 11:24[!]
“Jeszcze nie rezygnuję z Formuły 1" moze on nie rezygnuje, ale Formuła 1 już zrezygnowała z niego i chyba go więcej nie zechce
marcjan86, 07.07.2006 11:46[!]
Ide "Demolka" Yuji powróci jak Zorro :)
McLuke, 07.07.2006 12:01[!]
póki co wszyscy w F1 maja z głowy tego kamikadze!! i oby tak zostało!!
marcinek_com, 07.07.2006 12:27[!]
może by tak pomyśleć o ponownym egzaminie na Prawo jazdy ;)
marek k, 07.07.2006 17:57[!]
W zwiazku z powyzszym, jest szansa, ze potanieja ubezpieczenia dla kierowcow. ;)
GroM, 07.07.2006 18:08[!]
Wedlug mnie Super Aguri zniszczylo tego kierowce wrzucajac go odrazu na gleboka wode. Ten kierowca w ogole nie testowal, utworzyli zespol i nagle zaczal startowac. Poza tym ten bolid to porazka, nim by nikt nie ujechal, bo jest zle skonstruowany. Enriqe Bernoldi (chyba tam sie pisze), ktory jezdzil tym Arrowsem wypowiedzial sie ze ten bolid jest bardzo trudny w prowadzeniu i nie powinni go uzywac w Super Aguri.
McMarcin, 08.07.2006 08:57[!]
GroM - nie przesadzaj. Jeździ nim Sato. Jeździ Montagny. To nie jest żaden grat, tylko bardzo udana konstrukcja Arrowsa z 2002 r. Da się tym jeździć ;) Aco do Ide - może powinien wrócić do kartingu?
deZZember, 08.07.2006 09:27[!]
McMarcin -ja skłaniam się bardziej ku zdaniu GroM'a -we wszystkich informacjach prasowych zespołu Montagny zawsze bardzo narzeka na balans swojego samochodu. Konstrukcja na pewno nie jest dopracowana -to jest bardzo stary model, który "na siłę" został dostosowany do nowych przepisów -jak choćby krótszy i lżejszy silnik V8 -co już może potężnie zakłócić balans bolidu.
McMarcin, 08.07.2006 19:44[!]
ja napisałem, że to udana konstrukcja z 2002 r., a mamy 2006 i F1 nie stoi w miejscu ;) Chodziło mi o to, że "złej baletnicy to i rąbek u spódnicy...". Jaki Super Aguri jest każdy widzi, ale Ide nie spisałby się lepiej ani w MF1 ani w STR. Po prostu facet nie dojrzał do wyścigów F1, i samochód SA nie jest tu żadnym wytłumaczeniem, bo Sato i Montagny sobie z nim radzą
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca