F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: Obawy o wyprzedzanie są przedwczesne

Hiszpan nie wyklucza, że DRS oraz nowe opony pozwolą jeszcze częściej atakować rywali.
Mateusz Szymkiewicz, 30 stycznia 2017, wyświetlenia: 1312<< | lista | T- | T+ | >>


Carlos Sainz uważa, że głosy o utrudnionym wyprzedzaniu w sezonie 2017 są przedwczesne.

Zdaniem wielu ekspertów oraz kierowców, bolidy Formuły 1 dysponując znacznie bardziej rozbudowaną aerodynamiką oraz szerszymi oponami, okażą się maszynami bardzo trudnymi do wykonywania manewrów wyprzedzania. Mimo to Carlos Sainz uważa, że tego typu opinie nie mają sensu, ponieważ nie są one podparte chociażby danymi z zimowych testów.

„Skąd oni to wiedzą? Szczerze mówiąc nie podoba mi się ten negatywny ton wypowiedzi z ostatnich miesięcy” – powiedział kierowca Toro Rosso. „Nie wiem dlaczego to mówią nim te bolidy wyjechały na tor. Jest na to zbyt wcześnie. Mamy szansę zobaczyć nową F1, więc teraz jest kwestia jak to się potoczy. Być może efekt DRS będzie większy. Niewykluczone, że opony pozwolą na częstsze ataki i większą liczbę manewrów. To byłoby bardzo pozytywne”.

Hiszpan dodał, że podchodzi bardzo pozytywie do zmian na sezon 2017. „Silniki już mają 1000 koni mechanicznych. Będziemy mieli dużo większy docisk niż w ostatnich latach, a to przypomina mi o magicznym okresie, gdy każdy rozmawiał o tym sporcie. Nie widzieliśmy tak szerokich opon od dłuższego czasu, a Pirelli mówi, że ich degradacja będzie niższa, więc będzie szansa na atakowanie rywali. Wyprzedzanie? W latach 2004-2005 miliony ludzi siedziało przed telewizorami i nie dochodziło zbyt często do zmian pozycji. Będzie większe napięcie i więcej wyprzedzania, ponieważ do tej pory byliśmy mocno ograniczani przez sędziów. Teraz wygląda na to, że mamy zgodę na pojedynki, a to jest coś, czego każdy chce”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
18.04.2024  Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 30.01.2017 15:46[!]
Nawet jeśli ilość wyprzedzań spadnie, to i tak większość z nich była nic nie warta. To było tylko objeżdżanie na prostej przy użyciu DRS...
Sasilton, 30.01.2017 16:21[!]
Teraz będzie sporo zakrętów gdzie zamiast hamować, będą tylko odpuszczać gaz, a na takich zakrętach zawsze coś się dzieje, zwłaszcza jak potem mamy jakąś prostą i mocne hamowanie.
Anderis, 31.01.2017 12:03[!]
Obawy o wyprzedzanie wynikają z bardzo prostego rozumowania:
Bolidy z większą ilością docisku-->Większa strata z powodu jechania tuż za poprzedzającym bolidem-->Trudniej o walkę koło w koło
Przerabialiśmy to w ostatnich sezonach "choinek" - 2007/2008, gdzie utknięcie za bolidem jadącym o 2 sekundy wolniej na okrążeniu było normą.
Za to mijanki z DRS-em mogą stanowić jeszcze większy procent wyprzedzań. Bo wraz z dociskiem wzrośnie opór. A więc różnica prędkości pomiędzy bolidem używającym urządzenia do redukcji oporu, a tym, który tego nie robi, może wzrosnąć. Chociaż powiem szczerze, że to tylko dywagacje, bo nie wiem jak efektywne mają być w nadchodzącym sezonie tylne skrzydła.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca