F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Relacje McLarena z Hondą "maksymalnie" napięte

Eric Boullier nie ukrywa frustracji osiągami japońskiej jednostki napędowej.
Łukasz Godula, 7 marca 2017, wyświetlenia: 2524<< | lista | T- | T+ | >>


McLaren przyznaje, że ostatnie problemy Hondy z silnikiem doprowadziły do "maksymalnego" napięcia pomiędzy firmami, jednak Anglicy w dalszym ciągu wierzą, iż koncern z Japonii przezwycięży swoje problemy.

Stoffel Vandoorne stracił dziś czas w porannej sesji po tym, jak ekipa została zmuszona do wymiany silnika ze względu na problem z elektryką. Awaria nastąpiła po dwóch w poprzednim tygodniu, a czas ucieka i Honda ma go coraz mniej na naprawienie problemów przed rozpoczęciem sezonu w Australii.

Zapytany o to, jak duże napięcie wprowadzają awarie w relacje pomiędzy McLarenem i Hondą, Eric Boullier odpowiedział: „Maksymalne. Oczywiście jesteśmy w F1, ścigamy się i musimy pokazać osiągi. Tak więc presja jest oczywiście duża i oczywiście naciskamy na nasze relacje z Hondą, tak samo jak oni to robią. Nie możemy dać ciała. Musimy zapewnić najlepszy możliwy samochód, po obu stronach”.

Po problemie ze zbiornikiem oleju na początku poprzednich testów, kolejna awaria prawdopodobnie była związana z wtryskami, a dzisiaj doszło do awarii elektryki. Boullier zasugerował jednak, że w dwóch przypadkach przyczyna była ta sama, co daje nadzieję na naprawienie jej.

„Z zewnątrz może to wyglądać na inny problem, jednak przynajmniej dwa z nich były takie same” – wyjaśnił Boullier. „Tak więc może zostać to naprawione na czas. Kolejnym faktem jest to, że jeździmy z tą samą specyfikacją co w zeszłym tygodniu, więc oczywiście nie ma w niej modyfikacji w tym obszarze. Myślę, że problem rozwiąże kolejna specyfikacja, albo przynajmniej w większości się z nim upora”.

Wraz z traconym codziennie dystansem, McLaren mierzy się z perspektywą pojechania do Australii nieprzygotowanym. Boullier zaznacza jednak, że problemy nie są na razie dużym zmartwieniem, ale ważnym jest, by Honda pozbyła się ich jak najszybciej.

„Powiedzmy, że nie jestem jeszcze bardzo zmartwiony” – przyznaje. „Oczywiście wolelibyśmy przejechać więcej okrążeń, ponieważ chcemy przetestować więcej części, jednak te, które przejechaliśmy są dobre, korelacje są dobre, więc możemy na nich zbudować pewne przewidywania. Co do reszty, zostawiam to w rękach Hondy, by przebadali sprawę odpowiednio i uporali się z tym. Musimy polegać na naszym partnerze i wierzymy, że to zrobią”.

Boullier przyznał również, że członkowie zarządu McLarena jasno wyrazili swoje odczucia za kulisami w Woking, jednak podkreśla, że nie było mowy o skróceniu współpracy. „Nie, mamy podpisany kontrakt” – powiedział Boullier. „Nawet o tym nie pomyśleliśmy, ponieważ wiąże nas długoterminowa umowa i chcemy ją wypełnić, pomimo iż nie znajdujemy się w idealnych czasach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
Tagi:
Boullier E.
Honda
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lordfryta, 08.03.2017 06:14[!]
Gdzie aktualnie Honda jest mocna w motorsporcie? Ciekawe jaka moca w tym roku bedzie dysponowal Marquez w MotoGp....
Gzehoo92, 08.03.2017 10:53[!]
o MotoGP to ty się nie martw - Marquez jest w stanie wiele zdziałać, a i Crutchlow ostatnio zaczął się lepiej spisywać.

Zresztą gadanie o dwóch różnych seriach tylko ze względu na udział tego samego konstruktora jest trochę pozbawione sensu.
marios76, 09.03.2017 07:34[!]
@lordfryta Wydaje mi sie, ze ostatnio cos wygrywali w WTCC, ale to chyba sie nie liczy? ;)
Moim zdaniem sam silnik nie jest problemem az takim jak te wszystkie pseudo eko dodatki... nie maja w tym za bardzo doswiadczenia i owocuje to slabym projektem. Jak jednostka napedowa dziala sama (spalinowa) to jest w miare prosta... jak masz przy tym turbo srurbo bateryjki i uklady odzyskiwania energii- to raz ze to MUSI wspolpracowac, dwa jest wiecej rzeczy ktore moga zawodzic i zawodza. Dziwie sie tylko, ze przez 3 lata pracy reprezentuja mierny poziom, a jak byl dostateczny, to znaczylo tylko jedno: wiecej sie z tego w dwa lata poprawek nie dalo uzyskac. Potrzebny byl nowy projekt i jest. I swiadczy to tylko o jednym: ich (Hondy) obecne doswiadczenie i mozliwosci nie pozwalaja na stworzenie konkurencyjnej jednostki napedowej dla F1. Jaki byl, taki byl- ale szkoda tego McLarena, szkoda Buttona i jeszcze bardziej Alonso, choc pierwszego bardziej lubilem ;) Drugim dnem jest to, ze jak Honda sie nie wycofa to po pieciu latach moze dojda do wysokiego poziomu- wtedy np Red Bull nabedzie te silniki i ostatecznie upokorzy McLarena w drodze po tytul. Tu jak chca trwac razem na dobre i zle(czytaj na zle, zle, zle, zle i moze dobre) to powinni miec ABSOLUTNA wylacznosc na wspolprace, bo final moze byc bardzo bolesny. Bardziej niz lata porazek.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca