F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ericsson: W tym roku możemy oglądać więcej "czystych" wyprzedzeń

Szwed liczy, że charakterystyka nowych bolidów i opon F1 ograniczy rolę DRS w walce na torze.
Nataniel Piórkowski, 8 marca 2017, wyświetlenia: 674<< | lista | T- | T+ | >>


Marcus Ericsson uważa, że ze względu na charakterystykę nowych bolidów F1, w trakcie nadchodzącego sezonu fani będą mogli podziwiać więcej "czystych" manewrów wyprzedzania.

Chociaż wielu doświadczonych kierowców, w tym Felipe Massa i Lewis Hamilton przyznawało, że kibice nie powinni spodziewać się trzymających w napięciu wyścigów, Ericsson sądzi, że zmiany w przepisach mogą doprowadzić do ciekawszych akcji na torze i ograniczyć wpływ DRS.

„Myślę że nadal będziemy mogli oglądać manewry wyprzedzania. Być może nie będzie ich tak dużo, jak w poprzednich latach. Moim zdaniem, na przestrzeni ostatnich sezonów mieliśmy do czynienia z przesytem wyprzedzania – było go dużo, ale prawdopodobnie nie były to najbardziej ekscytujące manewry, bo do większości z nich dochodziło na prostych i przy użyciu DRS” – powiedział zawodnik Saubera.

„Wydaje mi się, że w tym sezonie może być mniej wyprzedzania, ale będą to bardziej czyste manewry, a nie "autostradowe" z wykorzystaniem ruchomego tylnego skrzydła. Jeśli oglądam wyścig, wolę zobaczyć jeden dobry pojedynek niż dziesięć wyprzedzeń z DRS na prostych. Musimy poczekać, by zobaczyć jak będzie wyglądała sytuacja w trakcie wyścigów, ale nadal uważam, że wyprzedzane będzie możliwe”.

Szwed ma nadzieję, że pozytywny wpływ na widowisko będą miały nowe opony przygotowane przez Pirelli. Mamy większe możliwości wykorzystywania potencjału ogumienia. „Wyścigi staną się przez to nieco inne, ale będziemy mogli odważniej atakować. Być może w ostatnich latach nie podejmowaliśmy walki, bo wiedzieliśmy, że przed nami długa prosta. Obecnie ogumienie jest mniej podatne na przegrzewanie. Można przez całe okrążenie agresywnie obchodzić się z przepustnicą i nadal czuje się dobrą przyczepność. Rok temu, gdy opony zakręciły się w miejscu, gdy wdawałeś się z kimś w pojedynek, wiedziałeś, że zestaw z którego korzystasz może nie przydać się już do niczego, bo opony były przegrzane”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.05.2021  Ericsson: Tsunoda zachowuje się jak dziecko
29.08.2019  Raikkonen doznał kontuzji mięśniowej przed GP Belgii
29.08.2019  Ericsson może wystartować w Belgii za Kimiego Raikkonena
29.08.2019  Racer.com: Ericsson wystartuje z Alfą Romeo w GP Belgii
08.07.2019  Ericsson: Powrót do Formuły 1 nie jest moim priorytetem
Tagi:
Ericsson M.
F1 ogólnie
Przepisy
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Anderis, 08.03.2017 14:08[!]
Moim zdaniem będzie dokładnie na odwrót. 2 przyczyny:

1.Bardziej rozbudowana aerodynamika = bardziej uciążliwe turbulencje podczas jazdy blisko za poprzedzającym bolidem

2. Bardziej rozbudowana aerodynamika --> bolidy stawiające większy opór powietrzu --> silniejszy efekt DRS.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca