F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hulkenberg: Kierowcy nadal będą musieli troszczyć się o stan opon

Niemiec stwierdził, iż ogumienie Pirelli całkowicie różni się od tego, z jakim spotkał się w WEC.
Nataniel Piórkowski, 24 marca 2017, wyświetlenia: 1030<< | lista | T- | T+ | >>


Pomimo wprowadzenia opon cechujących się niższym niż dotychczas stopniem degradacji, kierowcy F1 nadal nie będą mogli sobie pozwolić na jazdę u granic możliwości – uważa Nico Hulkenberg.

Odpowiadając na instrukcje władz sportu, koncern Pirelli wprowadził od tego roku do użytku nową gamę bardziej trwałych opon. W poprzednich sezonach zawodnicy często narzekali, że w trakcie wyścigów nie mogą sobie pozwolić na prowadzenie zaciętych pojedynków, gdyż po kilku intensywniejszych okrążeniach ogumienie w ich bolidach nie nadawałoby się do dalszej jazdy.

Zapytany o to, czy w tym roku kierowcy będą mogli w końcu bez przeszkód naciskać do granic możliwości swych bolidów, Hulkenberg odparł: „Może, ale wciąż myślę, że nie będziemy mogli jechać z całkowitym gazem w podłodze, bo zapłaciliśmy za to bardzo wysoką cenę”.

Niemiec dodał, że po kilku latach korzystania z ogumienia Pirelli musiał na nowo uczyć się zachowania opon gdy nawiązał współpracę z Porsche w WEC. „Byłem zaskoczony. Gdy zacząłem testować Porsche, pojechałem pierwszy wyścig na Spa i tak dalej, musiałem się nauczyć tego, jak pracują opony”.

„Początkowo nie miałem dobrego tempa, bo jechałem zbyt konserwatywnie będąc przyzwyczajonym do opon Pirelli. Jeśli pozwolisz sobie na nich na uślizgi i jeździsz zbyt agresywnie, w pewnym momencie zaczynasz tracić tempo. W samochodzie LMP1 tak nie było. Pierwszą niespodzianką dla mnie było to, że mogłeś cały czas jechać na limicie, a opony i tak by cię nie zwiodły. To była zupełnie inna gra”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa
30.04.2024  Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem
26.04.2024  Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025
25.04.2024  RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi
22.04.2024  Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi
Tagi:
Hulkenberg N.
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 24.03.2017 06:32[!]
Pewnie ma racje. Palmer kilka minut temu podczas treningu rozbił swój samochód na wyjściu z ostatniego zakrętu.
dek, 24.03.2017 07:05[!]
Na limicie robiąc lift and coast nawet w kwalifikacjach żeby się zmieścić w wyśrubowanych normach paliwowych.
bartoszcze, 24.03.2017 07:40[!]
@dek
Jakie są wyśrubowane normy na kwalifikacje, które można zachować dzięki lift&coast?
dan193t, 24.03.2017 07:55[!]
A już dajcie spokój z tym marudzeniem. Jezdzijcie najszybciej jak się da.
dek, 24.03.2017 09:08[!]
1,1 galona na okrążenie? Chyba tyle wychodziło w zeszłym roku dla 8MJ.
bartoszcze, 24.03.2017 10:20[!]
@dek
A, Ty piszesz o normach w LMP1 :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca