F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Chin

Szanghaj narzuca wyjątkowe i dość wysokie wymagania odnośnie ogumienia.
Informacja prasowa, 4 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1631<< | lista | T- | T+ | >>

Szanghaj narzuca wyjątkowe i dość wysokie wymagania odnośnie ogumienia, które w przeszłości przynosiły zaciętą rywalizację oraz dużą liczbę manewrów wyprzedzania. Do tego dochodzą nieprzewidywalne warunki atmosferyczne, wahające się od pełnego słońca do ulewnego deszczu – niejednokrotnie podczas tego samego weekendu. Będzie to miało istotny wpływ na zachowanie opon oraz strategię, bo niższy poziom degradacji w tym sezonie teoretycznie oznacza mniejszą liczbę pit stopów. W zeszłym sezonie zwycięzca wykonał dwa pit stopy na dystansie 56 okrążeń, chociaż większość kierowców zjeżdżała po trzy razy.

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Tor zawsze jest „zielony” i śliski podczas pierwszych sesji.
• Istniejący od 2004 roku tor składa się w mniej więcej równym stopniu z zakrętów i prostych.
• Opony są poddawane największemu obciążeniu w Zakręcie 1 (długi prawy) i Zakręcie 13.
• Najmocniej pracuje lewa przednia opona.
• Na długich prostych opony ulegają schłodzeniu, co prowokuje ziarnienie.
• Proste umożliwiają także wyprzedzanie, więc zespoły mogą postawić na najszybszą strategię.
• Pirelli dostarczy opony deszczowe wykonane z innej mieszanki, gwarantującej lepsze osiągi na mniej obciążających torach i gładkim asfalcie

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Przywozimy środkowe mieszanki z naszej gamy, ale spodziewamy się wykorzystania przede wszystkim miękkiej i supermiękkiej, w zależności od nieprzewidywalnej pogody – zwłaszcza że w przydziale na ten weekend kierowcy mają tylko po dwa zestawy pośrednich opon. W przeszłości w Chinach często mieliśmy do czynienia z ziarnieniem, za sprawą długich prostych i następujących po nich ciasnych zakrętów, ale podczas testów w Barcelonie przekonaliśmy się, że to zjawisko jest generalnie mniejsze w tym roku i dobrze byłoby to potwierdzić. Na wypadek mokrych i być może chłodnych warunków dostarczymy opony deszczowe wykonane z innej mieszanki, w celu zapewnienia kierowcom lepszej przyczepności”.

CO NOWEGO?
• Pirelli zbiera już dane pod kątem prototypowych opon na sezon 2018, więc Chiny dostarczą pożytecznych informacji przed ostatecznym doborem przyszłorocznych specyfikacji.
• Podczas Grand Prix Chin odbywają się zawody tylko jednej serii towarzyszącej Formule 1, więc na torze nie odłoży się dużo gumy w trakcie weekendu.
• Na pierwsze pięć wyścigów zespoły mają po siedem zestawów opon z najmiększej mieszanki na dany weekend, cztery z środkowej i dwa z najtwardszej.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA SZANGHAJ (SLICKI)
21,0 psi (przód) – 20,5 psi (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca