F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Weto Dennisa w sprawie Hondy było uśmiechem losu dla RBR

Konsultant Red Bulla pozytywnie ocenia także wycofanie z Formuły 1 systemu tokenów.
Nataniel Piórkowski, 6 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2352<< | lista | T- | T+ | >>


Helmut Marko, podkreśla, że z perspektywy czasu jest zadowolony z tego, iż Ron Dennis zdecydował się zablokować nawiązanie przez Hondę współpracy z Red Bull Racing.

Kiedy w 2015 roku Red Bull nie był w stanie zapewnić sobie dostaw jednostek napędowych od żadnego z trzech topowych producentów, awaryjnym planem miało okazać się podpisanie kontraktu z Hondą. Ówczesny dyrektor generalny McLarena – Ron Dennis, skorzystał jednak z przysługującego mu weta, blokując japońskiemu producentowi wejście w partnerstwo z kolejnym teamem.

„Muszę to powiedzieć po raz pierwszy. Jestem bardzo wdzięczny Ronowi Dennisowi za zablokowanie naszych ambicji związanych z Hondą, bo w przeciwnym wypadku naprawdę moglibyśmy mieć u siebie jej silniki. To, że Honda potrzebuje tyle czasu na osiągnięcie poprawy jest zaskakujące. Nigdy nie uwierzyłbym w to, że tak będzie” – powiedział Marko w rozmowie z portalem Motorsport Total.

Austriak, były kierowca F1 a obecnie konsultant Red Bulla, podkreśla, że Renault wciąż musi pracować nad postępami, by zbliżyć się poziomem osiągów do silników Mercedesa i Ferrari. „Niestety obecnie jesteśmy pod każdym względem zespołem numer trzy. To trochę trudna sytuacja. Pakiet Mercedesa jest po prostu doskonały, a w trybie wyścigowym Ferrari depcze im po piętach. Mercedes jest o pół sekundy szybszy, nawet jeśli Lauda mówi, że są to tylko trzy dziesiętne części sekundy”.

Marko zaznaczył, że decyzja o zmianie przepisów znosząca system tokenów ma kluczowe znaczenie w procesie redukcji strat do Mercedesa. „To prawdziwe dobrodziejstwo. W przeciwnym wypadku nikomu nie udałoby się doścignąć Mercedesa. Teraz udało się to Ferrari. Gdyby nadal obowiązywał system tokenów Mercedes, ze swoimi zasobami technicznymi i finansowymi, zawsze miałby przewagę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2024  Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
Tagi:
Marko H.
Honda
Red Bull
Dennis R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krecik705, 06.04.2017 13:09[!]
Dla RBR to faktycznie była dobra decyzja Rona Dennisa. Z drugiej strony Honda zbierała mniej danych o swoim pakiecie, co odbija się na obecnej sytuacji Japończyków. W każdym razie "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia".
Pawel J, 06.04.2017 15:37[!]
Faktycznie system tokenów mógł narodzić się tylko w głowie działaczy FIA. Mnie jeszcze bardzo niepodoba się fakt dostarczania silników klientom w ubiegłorocznej specyfikacji
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca