F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Chin

Przesychający tor i neutralizacja na początku wyścigu wymieszały strategie w Szanghaju.
Informacja prasowa, 9 kwietnia 2017, wyświetlenia: 510<< | lista | T- | T+ | >>

Szanghaj, 9 kwietnia 2017 – Lewis Hamilton zwyciężył na przesychającym torze, a wpływ na strategię miały wirtualna neutralizacja na początku zmagań i ogłoszona tuż po niej pełna neutralizacja.

Carlos Sainz z Toro Rosso jako jedyny rozpoczął wyścig na slickach, a Jolyon Palmer z Renault zjechał po gładkie opony po okrążeniu rozgrzewkowym. Pozostali wystartowali na ogumieniu przejściowym i przesiedli się na slicki podczas pierwszych dziesięciu okrążeń, stosując bardzo zróżnicowane strategie z wykorzystaniem mieszanki miękkiej i supermiękkiej.

Verstappen zastosował bardziej agresywną strategię opartą na supermiękkich oponach, nadrabiając 13 miejsc w porównaniu z jego pozycją startową w strategicznie skomplikowanym wyścigu, obfitującym w emocjonujące wydarzenia. Po starcie na mokrej nawierzchni utrzymywały się suche warunki, a najszybsze okrążenie było lepsze o ponad cztery sekundy od zeszłorocznego.

Mimo niełatwych warunków, różnica na tle sezonu 2016 była większa niż w Australii.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Zespoły miały ograniczoną ilość informacji przed Grand Prix, a trzeci dzień z rzędu mieliśmy zupełnie inne warunki. Trzeba było reagować na bieżąco w nowej sytuacji. Większość kierowców z czołówki wykonała po dwie zmiany opon, co potwierdza ograniczony poziom degradacji – większa liczba pit stopów w statystykach wynika z przejazdu przez aleję serwisową za samochodem bezpieczeństwa”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca