F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lauda: W Barcelonie czeka nas nowe otwarcie walki o mistrzostwo

Ferrari, Mercedes i RBR przygotowują duże pakiety poprawek na GP Hiszpanii.
Nataniel Piórkowski, 8 maja 2017, wyświetlenia: 2334<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem dyrektora niewykonawczego MercedesaNikiego Laudy, Grand Prix Hiszpanii będzie stanowiło nowe otwarcie w walce o tegoroczne tytuły mistrzowskie.

Trzy największe stajnie Formuły 1 – Ferrari, Mercedes i Red Bull przygotowują duże pakiety poprawek na weekend w Barcelonie. Podczas gdy stajnia z Maranello i RBR koncentrują się głównie na lepszym wykorzystaniu możliwości aerodynamicznych, Srebrne Strzały starają się obniżyć masę bolidu W08 i wyeliminować problemy z balansem oraz degradacją ogumienia.

Zdaniem Laudy może zaowocować to przetasowaniami w stawce. „To bardzo proste – wszyscy wprowadzą poprawki. Sezon zacznie się od nowa. Nie wiemy jeszcze, kto będzie miał lepsze udoskonalenia. Przekonamy się o tym w Barcelonie, podczas treningów a następnie w trakcie wyścigu”.

Chociaż obecnie na czele klasyfikacji generalnej kierowców plasują się Sebastian Vettel i Lewis Hamilton, Mercedes liczy się z możliwością włączenia się do walki o tytuł Valtteriego Bottasa. Lauda pochwalił Fina za zwycięstwo w Grand Prix Rosji, ale nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy nowy kierowca jego zespołu będzie w tym roku kandydatem do mistrzostwa świata.

„Nikt tego nie wie. To jeden wyścig. Musimy poczekać i zobaczyć. Nie można wymusić tego typu rzeczy. W Rosji Bottas był szybszy, ponieważ wygrał wyścig, ale Lewis to niesamowity talent, mistrz świata. Bottas go pokonał, ale może w trakcie kolejnych trzech wyścigów to Lewis będzie górą. Nie można tego przesądzać, ale z całą pewnością Valtteri jest dobrym zastępcą Nico [Rosberga]”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2023  Wolff: Komentarz na temat rekordów na Wikipedii nie był najmądrzejszy
17.11.2022  Vettel: Rozmawiałem z Laudą o przejściu do Mercedesa
10.02.2021  Wolff: Lauda za wszelką cenę przedłużyłby umowę z Hamiltonem
20.05.2020  Sześć tygodni piekła - historia wypadku Laudy na Nurburgringu
17.12.2019  Wolff: Rola szefa sprawia mniejszą przyjemność bez Laudy
Tagi:
Lauda N.
Mercedes
Ferrari
Red Bull
Bottas V.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 08.05.2017 11:35[!]
RBR odpada z tego grona faworytów, ponieważ Renault nie wprowadza modyfikacji do swojej jednostki napędowej, a same poprawki aero na pewno nie pozwolą na dogonienie Mercedesa i Ferrari...
rno2, 08.05.2017 13:16[!]
@krzychol2000
Wątpię, żeby Renault mogło ukrywać poprawki przed swoimi klientami. Na pewno by to wyszło na światło dzienne.
MairJ23, 08.05.2017 15:18[!]
@rno2 hehe dokladnie. Renault przygotowuje updates do tylko jednego bolidu nikomu nie mowiac ;) ludzie skad wy to bierzecie ?
rno2, 08.05.2017 15:32[!]
@MairJ23
I jeszcze w garażu Renault by do siebie mówili na ucho i głupio się uśmiechali zakrywając profil twarzy ręką jak w bajkach, żeby Palmer nie słyszał haha :-)
MairJ23, 08.05.2017 15:54[!]
@rno2 masakra ;) karteczki jak nikt nie patrzy by sobie przekazywali ;)
kykec, 08.05.2017 17:20[!]
Takie zachowanie miałoby jakiś sens gdyby z poprawkami silnika było coś nie tak z punktu widzenia przepisów i chcieliby zaryzykować, zobaczyć czy sędziowie to wychwycą, ewentualnie jak zostanie to potraktowane. Ryzykowanie na wielu bolidach, w dodatku zespołów klienckich to średni pomysł, a na jednym swoim bolidzie można spróbować :)
Gdy zagadką jest usterkowość nowego rozwiązania, z dużym prawdopodobieństwem na wystąpienie awarii - wtedy też można by spróbować na jednym bolidzie. Od razu piszę, że nie wiem jak wyglądają ograniczenia odnośnie stosowania hamowni silnikowej i testowania w niej poprawek.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca