F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Hiszpanii

Ogumienie musi sprostać dużym obciążeniom, z których słynie tor pod Barceloną.
Informacja prasowa, 9 maja 2017, wyświetlenia: 529<< | lista | T- | T+ | >>


Po raz pierwszy w tym sezonie firma Pirelli zabiera na wyścig trzy najtwardsze mieszanki w gamie Formuły 1: twardą P Zero „pomarańczową”, pośrednią P Zero „białą” oraz miękką P Zero „żółtą”. Ogumienie musi sprostać dużym obciążeniom, z których słynie Circuit de Barcelona-Catalunya: powodują je nie tylko długie i szybkie zakręty, ale także szorstka nawierzchnia i często tu występujące ciepłe warunki atmosferyczne. Barcelona to stały gospodarz testów – przed tym sezonem odbyły się tutaj dwie sesje – więc jest to tor, który zespoły świetnie znają, ale wiele się zmieniło od poprzedniej wizyty tutaj, która miała miejsce dwa miesiące wcześniej...

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
Miękka „żółta”
Pośrednia „biała”
Twarda „pomarańczowa”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Zespoły przywożą najnowsze poprawki, co może zmienić zachowanie opon w porównaniu z testami.
• Podczas testów różnica między miękką i pośrednią mieszanką wynosiła 1,5 sekundy na okrążeniu: prawdopodobnie będzie mniejsza.
• Najciężej pracuje lewa przednia opona, osiągi ograniczone przez przednią oś.
• Prawdopodobna strategia to więcej niż jeden pit stop, ze względu na tradycyjnie wysokie poziomy zużycia i degradacji.
• Zespoły stosują wysokie poziomy docisku, co do działających na ogumienie obciążeń poprzecznych dodaje także te działające w osi pionowej.
• Po wyścigu odbędzie się kolejna tura przygotowań Pirelli do sezonu 2018, w testach odbywających się we wtorek i środę udział wezmą zespoły Renault i Toro Rosso.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„To ostatni wyścig, w którym przydział opon jest narzucony dla każdego zespołu. Począwszy od Monako, kierowcy sami będą wybierać dziesięć zestawów na weekend. Barcelona to dobrze znany tor, ale ewolucja aerodynamiczna samochodów oraz najnowsze pakiety poprawek przygotowane na Hiszpanię oznaczają, że osiągi powinny być lepsze, ale z drugiej strony poziom degradacji także powinien być wyższy niż podczas testów. Do tego możemy spodziewać się znacznie cieplejszych warunków niż w lutym”.

CO NOWEGO?
• Twarde opony pojawią się po raz pierwszy podczas Grand Prix w sezonie 2017.
• Ostatni wyścig z identycznym przydziałem opon: siedmiu zestawów z najmiększej dostępnej na dany weekend mieszanki, czterech z środkowej i dwóch z najtwardszej. W Hiszpanii są to odpowiednio opony miękkie, pośrednie i twarde. Począwszy od Monako, wracają normalne zasady: zespoły będą wybierały 10 z 13 zestawów. Pirelli poinformuje o wybranych oponach we wtorek, 10 dni przed wyścigiem.
• Wiele zespołów przywiezie do Barcelony nową specyfikację samochodów: w zależności od ekipy będzie to albo kilka poprawek, albo zupełnie przeprojektowane auto.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA HISZPANIĘ (SLICKI)
22,5 psi (przód) | 20,0 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,50° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca