Realne szanse na odbicie się z dna to ten zespół będzie mieć jak pani Monisha wróci do Indii. Zakłamana, fałszywa, manipulantka i femme fatale bez honoru. Odkąd przejęła stery tego zespołu cały zespół tonie, zatrudnia tylko paydriverów i szura dupą po mieliźnie.
Szkoda że za tę akcję z Giedo van der Garde nie dostała jakichś zawiasów czy coś.
@nellie_benner @krzychol2000
Ale bredzicie.
Gdyby nie pay driverzy, to Saubera nie byłoby w stawce mniej więcej od 2014 roku. Kaltenborn chciała przechytrzyć Sutila i van der Garde, ale że ci się nie dali, to już inna kwestia. A to, że ich bolidy to szroty, to po prostu efekt bardzo małego budżetu i wielu innych zawirowań, notabene wynikających z problemów finansowych. Póki co Longbow przypomina mi Bransona, który zapewniał stabilne finansowanie, ale bez szału :P
Cytat Mahilda111 : Kaltenborn chciała przechytrzyć Sutila i van der Garde, ale że ci się nie dali, to już inna kwestia.
'inna kwestia' - no fakt, okraść kogoś i wmanipulować, to faktycznie temat do przemilczenia.
I bardzo dobrze by się stało jakby Sauber utonął, nic nie prezentują od 4 sezonów, nie rywalizują praktycznie z nikim, a standardy w tym zespole to jest jakaś kpina - Nasr ugrał dla nich kupę kasy za Brazylię 2016, a ci go zwolnili...
Hasło reklamowe tej ekipy powinno brzmieć - 'po trupach do celu'.
@Mahilda111
plus od 2015 mieli mieć do dyspozycji Bianchiego i odpowiednią zniżkę od Ferrari dzięki temu
@nellie_benner
No tak, lepiej mieć w stawce osiemnaście bolidów ;) A w Formule 1 nie ma sentymentów, Nasr dobrze wiedział jakie warunki musiał spełnić, żeby zostać w Sauberze. Druga sprawa, że na tle Ericssona jakoś przekonywająco nie wypadał, więc przynajmniej ja za nim nie płaczę.
RY2N, 20.06.2017 21:28 | | |
Cytat krzychol2000 : Oni mają silnik w specyfikacji 2016 dlatego trudno oczekiwać poprawy po tym zespole
Mclaren o takim silniku może tylko pomarzyć, a jednak Alonso potrafi się wbić do pierwszej dziesiątki i w kwalifikacjach i w wyścigu. Gdyby miał silnik z Saubera to spokojnie by utrzymał pozycję do mety.
"Stanęliśmy nad przepaścią i zrobiliśmy krok naprzód" :)
Niech ta kobieta zniknie z Saubera. Od kiedy przejęła zespół są oni w czarnej dziurze, zatrudnia beztalencia pokroju Gutierreza i Ericssona, o akcjach z Van der Garde i Sutilem nie trzeba wspominać.
Ah uwielbiam na tym forum te wypowiedzi profesjonalistów od inżynierii, zarządzania i Bóg wie czego.
Sam nie jestem fanem Pani Kaltenborn ale być może tylko dzięki Monishy i jej dziwactwom (o ile to były jej decyzje) Sauber jeszcze jest w F1 to raz, a dwa wcale nie ścigają się sami z sobą - 90% sezonów w F1 było ubarwione zupełnymi outsiderami - Sauber akurat do takich nie należy bo potrafi powalczyć o Q2 i nawet zdobyć punkty w miare normalnym wyścigu. Uważam, że ten sezon jest dla nich o wiele ponad oczekiwania.
P.S.
Poziom komentarzy spada wszędzie więc nie dziwota, że i tu więc sie jakos bardoz nie bulwersuje ;)
Tonący chwyta się brzytywy - przykro mi bardzo ale Sauber będzie z wyścigu na wyścig w coraz to gorszym położeniu z racji jednostki napędowej. Będą tracić mnóstwo czasu na prostych i nawet McLaren Honda, który przypomina mi złom będzie szybsze na tych odcinkach od Saubera. STR wie coś o tym, więc wrócił do "Renatki".
@bolekse
Dokładnie, według tych speców jej następca ściągnie Alonso, Verstappena, Neweya i pięciu szejków naraz :D
@bartoszcze
I jeszcze na tym zarobi grube miliony! a nie taka bieda jak za Moniki :D
Chyba mało kto z komentujących tu rozumie jak brutalne są realia finansowe F1. Sam się nie uważam za speca ale te wypowiedzi, które tu ostatnio czytam- szczególnie pana McRacer'a przyprawiają mnie o ból duszy. Chyba nie ma nic prostszego na świecie jak bycie szefem F-1 - wszystko takie oczywiste :)
@bolekse Przykro mi bardzo ale ktoś tutaj musi być "Tomaszem Hajtą" w F1 - nie klaunem, nie kabareciarzem itp, tylko człowiekiem, który mówi co myśli. Co do Saubera to owszem potrafił walczyć o punkty - ale miał takie "perełki" jak Raikkonen, Massa czy Perez. Pozostali to byli albo paydriverzy, którzy nic nie pokazywali, (a ich to szczególnie nienawidzę) albo kierowcy, którzy byli klasowymi kierowcami, a potem nigdy nie wzbili się na wyżyny - patrz Jacques Villenuve. Natomiast Sauber nigdy nie miał klasowego kierowcy (dopiero po przejęciu przez BMW jako BMW Sauber zatrudnił Roberta Kubicę, który awansował na kierowcę wyścigowego, a w 2008 roku powinien być mistrzem świata) i tylko w sezonie 2012 mieli bardzo dobry bolid - mogli mieć nawet zwycięstwo, a i tego nie zrobili.
Cytat KamBrillant : Niech ta kobieta zniknie z Saubera.
Mówisz - i masz! ;)
|