F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kaltenborn: Poprawki na GP Austrii i Wielkiej Brytanii będą dużym krokiem

Szefowa Saubera uważa, iż zespół będzie miał realną szansę wejść do środka stawki.
Mateusz Szymkiewicz, 20 czerwca 2017, wyświetlenia: 1515<< | lista | T- | T+ | >>


Monisha Kaltenborn uważa, że poprawki Saubera szykowane na Grand Prix Austrii oraz Wielkiej Brytanii pozwolą ekipie wejść do środka stawki.

Stajnia z Hinwil korzysta w tym roku z jednostek napędowych Ferrari w specyfikacji z sezonu 2016, natomiast bolid C36 wyraźnie odstaje od rywali pod względem aerodynamiki. Z tego powodu ekipa zdecydowała się wprowadzić pakiet ulepszeń na wyścigi na Red Bull Ringu oraz Silverstone i zdaniem szefowej, pojawi się realna szansa na zbliżenie do pierwszej dziesiątki.

„Bolid nie jest w tym miejscu, w którym powinien być, dlatego też nasz zespół techniczny pracuje nad poprawą jego konkurencyjności” – powiedziała Monisha Kaltenborn. „To nasz jasny cel. Oni to wiedzą i teraz do nich należy postawienie kolejnego kroku z pakietem, który chcemy przygotować na Silverstone i Red Bull Ring. Część ulepszeń przywieziemy do Spielbergu, a potem na Silverstone i do Budapesztu, więc powinniśmy zrobić duży krok. Środek stawki musi być naszym celem. To wyzwanie dla naszych inżynierów i oni się go podjęli, więc teraz muszą pokazać, że dali radę”.

Kaltenborn dodała, że mimo, iż rozwój C36 był zakłócony przez zeszłoroczne problemy finansowe, teraz dzięki wsparciu Longbow możliwe jest stawianie kolejnych kroków naprzód. „Minęło trochę czasu, nim cały proces wystartował na nowo. To nie wydarzy się przez jedną noc, nawet jeżeli jesteś w tym sporcie od dłuższego czasu. Mimo to ja to rozumiem. Jeżeli spojrzymy na naszą aerodynamikę, to stanowi ona problem, mimo, że nie mamy najgorszego tunelu. Trzeba więc wykorzystać nasze narzędzia i teraz wszystko leży w ich rękach [inżynierów]”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2024  Bloomberg: Audi zamierza nabyć 100% udziałów w Sauberze
19.02.2024  Sainz: Nie czuję, abym musiał cokolwiek udowadniać
08.02.2024  Sauber nie jest zaniepokojony zastrzeżeniami do nazwy zespołu
05.02.2024  Stake F1 Team zaprezentował samochód na sezon 2024
31.01.2024  Zane Maloney kierowcą rezerwowym zespołu Kick Sauber
Tagi:
Sauber
Kaltenborn M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
nellie_benner, 20.06.2017 18:52[!]
Realne szanse na odbicie się z dna to ten zespół będzie mieć jak pani Monisha wróci do Indii. Zakłamana, fałszywa, manipulantka i femme fatale bez honoru. Odkąd przejęła stery tego zespołu cały zespół tonie, zatrudnia tylko paydriverów i szura dupą po mieliźnie.

Szkoda że za tę akcję z Giedo van der Garde nie dostała jakichś zawiasów czy coś.
Mahilda111, 20.06.2017 20:01[!]
@nellie_benner @krzychol2000
Ale bredzicie.

Gdyby nie pay driverzy, to Saubera nie byłoby w stawce mniej więcej od 2014 roku. Kaltenborn chciała przechytrzyć Sutila i van der Garde, ale że ci się nie dali, to już inna kwestia. A to, że ich bolidy to szroty, to po prostu efekt bardzo małego budżetu i wielu innych zawirowań, notabene wynikających z problemów finansowych. Póki co Longbow przypomina mi Bransona, który zapewniał stabilne finansowanie, ale bez szału :P
nellie_benner, 20.06.2017 20:09[!]
Cytat Mahilda111 :
Kaltenborn chciała przechytrzyć Sutila i van der Garde, ale że ci się nie dali, to już inna kwestia.


'inna kwestia' - no fakt, okraść kogoś i wmanipulować, to faktycznie temat do przemilczenia.

I bardzo dobrze by się stało jakby Sauber utonął, nic nie prezentują od 4 sezonów, nie rywalizują praktycznie z nikim, a standardy w tym zespole to jest jakaś kpina - Nasr ugrał dla nich kupę kasy za Brazylię 2016, a ci go zwolnili...

Hasło reklamowe tej ekipy powinno brzmieć - 'po trupach do celu'.
bartoszcze, 20.06.2017 21:02[!]
@Mahilda111
plus od 2015 mieli mieć do dyspozycji Bianchiego i odpowiednią zniżkę od Ferrari dzięki temu
Mahilda111, 20.06.2017 21:07[!]
@nellie_benner
No tak, lepiej mieć w stawce osiemnaście bolidów ;) A w Formule 1 nie ma sentymentów, Nasr dobrze wiedział jakie warunki musiał spełnić, żeby zostać w Sauberze. Druga sprawa, że na tle Ericssona jakoś przekonywająco nie wypadał, więc przynajmniej ja za nim nie płaczę.
RY2N, 20.06.2017 21:28[!]
Cytat krzychol2000 :
Oni mają silnik w specyfikacji 2016 dlatego trudno oczekiwać poprawy po tym zespole

Mclaren o takim silniku może tylko pomarzyć, a jednak Alonso potrafi się wbić do pierwszej dziesiątki i w kwalifikacjach i w wyścigu. Gdyby miał silnik z Saubera to spokojnie by utrzymał pozycję do mety.
sneer, 20.06.2017 22:19[!]
"Stanęliśmy nad przepaścią i zrobiliśmy krok naprzód" :)
KamBrillant, 20.06.2017 23:15[!]
Niech ta kobieta zniknie z Saubera. Od kiedy przejęła zespół są oni w czarnej dziurze, zatrudnia beztalencia pokroju Gutierreza i Ericssona, o akcjach z Van der Garde i Sutilem nie trzeba wspominać.
bolekse, 21.06.2017 07:50[!]
Ah uwielbiam na tym forum te wypowiedzi profesjonalistów od inżynierii, zarządzania i Bóg wie czego.

Sam nie jestem fanem Pani Kaltenborn ale być może tylko dzięki Monishy i jej dziwactwom (o ile to były jej decyzje) Sauber jeszcze jest w F1 to raz, a dwa wcale nie ścigają się sami z sobą - 90% sezonów w F1 było ubarwione zupełnymi outsiderami - Sauber akurat do takich nie należy bo potrafi powalczyć o Q2 i nawet zdobyć punkty w miare normalnym wyścigu. Uważam, że ten sezon jest dla nich o wiele ponad oczekiwania.

P.S.
Poziom komentarzy spada wszędzie więc nie dziwota, że i tu więc sie jakos bardoz nie bulwersuje ;)
mcracer1993, 21.06.2017 08:35[!]
Tonący chwyta się brzytywy - przykro mi bardzo ale Sauber będzie z wyścigu na wyścig w coraz to gorszym położeniu z racji jednostki napędowej. Będą tracić mnóstwo czasu na prostych i nawet McLaren Honda, który przypomina mi złom będzie szybsze na tych odcinkach od Saubera. STR wie coś o tym, więc wrócił do "Renatki".
bartoszcze, 21.06.2017 13:28[!]
@bolekse
Dokładnie, według tych speców jej następca ściągnie Alonso, Verstappena, Neweya i pięciu szejków naraz :D
bolekse, 21.06.2017 16:45[!]
@bartoszcze

I jeszcze na tym zarobi grube miliony! a nie taka bieda jak za Moniki :D

Chyba mało kto z komentujących tu rozumie jak brutalne są realia finansowe F1. Sam się nie uważam za speca ale te wypowiedzi, które tu ostatnio czytam- szczególnie pana McRacer'a przyprawiają mnie o ból duszy. Chyba nie ma nic prostszego na świecie jak bycie szefem F-1 - wszystko takie oczywiste :)
mcracer1993, 21.06.2017 17:17[!]
@bolekse Przykro mi bardzo ale ktoś tutaj musi być "Tomaszem Hajtą" w F1 - nie klaunem, nie kabareciarzem itp, tylko człowiekiem, który mówi co myśli. Co do Saubera to owszem potrafił walczyć o punkty - ale miał takie "perełki" jak Raikkonen, Massa czy Perez. Pozostali to byli albo paydriverzy, którzy nic nie pokazywali, (a ich to szczególnie nienawidzę) albo kierowcy, którzy byli klasowymi kierowcami, a potem nigdy nie wzbili się na wyżyny - patrz Jacques Villenuve. Natomiast Sauber nigdy nie miał klasowego kierowcy (dopiero po przejęciu przez BMW jako BMW Sauber zatrudnił Roberta Kubicę, który awansował na kierowcę wyścigowego, a w 2008 roku powinien być mistrzem świata) i tylko w sezonie 2012 mieli bardzo dobry bolid - mogli mieć nawet zwycięstwo, a i tego nie zrobili.
mbwrobel, 21.06.2017 23:59[!]
Cytat KamBrillant :
Niech ta kobieta zniknie z Saubera.

Mówisz - i masz! ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca