F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Belgii i Japonii

Włoski koncern nie przywiezie na Suzukę opon wykonanych z twardej mieszanki.
Nataniel Piórkowski, 22 czerwca 2017, wyświetlenia: 1388<< | lista | T- | T+ | >>


Pirelli ogłosiło, z jakich mieszanek ogumienia będą mogli skorzystać kierowcy Formuły 1 podczas Grand Prix Belgii oraz Grand Prix Japonii.

Włoski koncern przywiezie ze sobą na tor Spa-Francorchamps ogumienie wykonane z ultramiękkiej, supermiękkiej i miękkiej mieszanki. Zgodnie z przepisami w trakcie Q3 najlepsza dziesiątka kierowców skorzysta z opon wykonanych z najbardziej miękkiej mieszanki. W wyścigu obowiązkowe będzie użycie co najmniej jednego kompletu "zaoszczędzonych" supermiękkich bądź miękkich opon.

W przypadku październikowego Grand Prix Japonii kierowcy otrzymają do dyspozycji supermiękkie, miękkie i pośrednie opony. Po krytycznych opiniach na temat pracy twardej mieszanki, jakie pojawiały się podczas GP Hiszpanii, koncern z Mediolanu podjął decyzję o rezygnacji z jej użycia na Suzuce.

Najlepsza dziesiątka kwalifikacji wykręci swoje czasy na supermiękkim ogumieniu, a w wyścigu obowiązkowe będzie użycie co najmniej jednego zestawu miękkich lub pośrednich opon.

Mieszanki opon wybrane na wyścigi w sezonie 2017
 Grand Prix  Tor Ultramiękka
(fioletowa)
Supermiękka
(czerwona)
Miękka
(żółta)
Pośrednia
(biała)
Twarda
(pomarańczowa)
 Australii Albert Park 
 Chin Shanghai 
 Bahrajnu Sakhir 
 Rosji Soczi 
 Hiszpanii Catalunya 
 Monako Monte Carlo 
 Kanady Montreal 
 Azerbejdżanu Baku 
 Austrii Red Bull Ring 
 Wlk. Brytanii Silverstone 
 Węgier Hungaroring 
 Belgii Spa 
 Włoch Monza 
 Singapuru Marina Bay 
 Malezji Sepang 
 Japonii Suzuka 
 USA Circuit of the Americas 
 Meksyku Hermanos Rodríguez 
 Brazylii Interlagos 
 Abu Zabi Yas Marina 
W trakcie wyścigu dwie mieszanki muszą być chociaż raz użyte, o ile nie było konieczne użycie deszczowych opon. Konieczne jest użycie jednej z mieszanek wyznaczonych przez Pirelli.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 22.06.2017 12:13[!]
W Spa nawierzchnię wymieniali? Wydawało mi się, że była ona bardziej niszcząca opony niż np. w Hungaroringu czy Baku ...

Natomiast o ile wybór mnie zdziwił, to zdecydowanie nie narzekam. Właśnie takie agresywne wybory są potrzebne. Byle w normach, żeby nie powtórzyło się nam Silverstone '13 ...
krecik705, 22.06.2017 12:26[!]
Wydaje mi się, że to raczej chodzi o to, że opony mają inne twardości jeśli chodzi o porównanie jednego koloru z zeszłego i obecnego sezonu albo stwierdzili, że obecna specyfikacja bolidów będzie bardziej pasować pod inne twardości.
piro, 22.06.2017 12:42[!]
@---

Masz rację Spa niszczy opony ale obecnie US to zeszłoroczne SS więc będzie ok. Pirelli swoją decyzją na Suzukę potwierdziła że trochę przeszacowała poziom degradacji dla nowych bolidów i chyba od przyszłego roku "zmiękczą" mieszanki.
---, 22.06.2017 13:48[!]
@krecik705 @piro

To że mamy inny poziom opon to wiem, natomiast w porównaniu chociażby do tych torów co wymieniłe, to jestem mimo wszystko zdziwiony. Choć nie zwróciłem uwagi, że już rok temu supersofty były tu w użyciu, więc w sumie decyzja o ultrasoftach w tym roku w pełni uzasadniona.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca