F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Azerbejdżanu

Lewis Hamilton z Mercedesa przejeżdża najszybsze okrążenie w historii toru w Baku.
informacja prasowa, 24 czerwca 2017, wyświetlenia: 966<< | lista | T- | T+ | >>


Baku, 24 czerwca 2017 – Czas pole position Lewisa Hamiltona z Mercedesa, wynoszący 1.40,593, uzyskany na supermiękkich oponach P Zero „czerwonych”, to najszybsze okrążenie w rocznej historii obiektu Baku City Circuit, lepsze o ponad dwie sekundy od zeszłorocznego najlepszego rezultatu w kwalifikacjach.

Od początku do końca kwalifikacji w użyciu były tylko opony supermiękkie, a Hamilton wykorzystał po jednym zestawie w Q1 i Q2 oraz dwa komplety w Q3. Finałową rozgrywkę przerwano czerwoną flagą trzy i pół minuty przed końcem sesji, a Hamilton zdobył pole position w samej końcówce, walcząc z resztą czołowych kierowców.

Na przestrzeni całej sesji kwalifikacyjnej temperatura nawierzchni spadła o około 10 stopni Celsjusza, a kierowcy skorzystali też na lepszym nagumowaniu toru po poprzednich sesjach. Najbardziej prawdopodobną strategią na jutro jest jeden pit stop, chociaż jest możliwość zmiany taktyki w wyniku neutralizacji.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Kwalifikacje przebiegały zgodnie z naszymi oczekiwaniami, w warunkach lepszego nagumowania toru i niższej temperatury nawierzchni. Większość zespołów wykonywała okrążenie wyjazdowe i następnie przygotowawcze przed zaliczeniem szybkiej rundy, co oczywiście nie było możliwe po wywieszeniu czerwonej flagi w końcówce Q3. Mimo to najlepsze czasy uzyskiwano w ostatecznej rozgrywce”.

„Przed wyścigiem jest oczywiste, że poziomy zużycia i degradacji są bardzo niskie, nawet w przypadku supermiękkiej mieszanki, więc jutro spodziewamy się tylko jednego pit stopu, z maksymalnym wykorzystaniem szybszego, supermiękkiego ogumienia. Jednak przy dużym prawdopodobieństwie neutralizacji oraz innych wyścigowych incydentów zespoły mogą być w stanie skorzystać taktycznie na zmieniających się warunkach”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wykorzystywane przez wszystkich kierowców od początku do końca kwalifikacji, niskie poziomy zużycia i degradacji.
Miękkie „żółte”: Jutro będą wykorzystane w wyścigu obok supermiękkich, od których są wolniejsze o mniej więcej sekundę.
Białe „pośrednie”: Bardzo małe szanse na wykorzystanie ich przez resztę weekendu.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ricciardo, Verstappen – 11
MIĘKKA – Ocon – 23
SUPERMIĘKKA – Bottas, Massa – 25

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Massa – 1.46,343
MIĘKKA – Bottas – 1.43,720
SUPERMIĘKKA – Hamilton – 1.40,593

ZESTAWY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca