F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: FIA sprzeciwia się planom wydłużenia Red Bull Ringu

Władze toru brały pod uwagę wykorzystanie zachodniego fragmentu dawnego Osterreichringu.
Nataniel Piórkowski, 10 lipca 2017, wyświetlenia: 2670<< | lista | T- | T+ | >>


Helmut Marko zdradził, że Międzynarodowa Federacja Samochodowa negatywnie ocenia plany wydłużenia Red Bull Ringu przy wykorzystaniu dawnej pętli toru.

Rok temu zarządcy Red Bull Ringu zaczęli poważnie analizować możliwość wydłużenia pętli, wykorzystując zachodnie fragmenty starego Osterreichringu.

Kiedy informacje w tej sprawie trafiły do mediów, ówczesny dyrektor generalny FOM – Bernie Ecclestone stwierdził: „Ten tor oddzieliłby mężczyzn od chłopców w dużo większym stopniu, niż obecny układ”.

W rozmowie z telewizją ORF konsultant austriackiego koncernu do spraw sportów motorowych, ujawnił, że dłuższa nitka Red Bull Ringu nie zostałaby pozytywnie zaopiniowana przez FIA.

„FIA nie wyraża obecnie chęci dopuszczenia do użytku tak szybkich obiektów z małymi strefami wyjazdowymi. Nigdy nie należy jednak mówić nigdy” – powiedział.

Legenda austriackich sportów motorowych i trzykrotny mistrz świata F1 – Niki Lauda, przekonywał, że jest zadowolony z obecnej konfiguracji zlokalizowanego pod Spielbergiem toru. „Obiekt jest interesujący w obecnym układzie. Nie sądzę, że wykorzystanie starej nitki Osterreichringu poprawiłoby sytuację, skoro obecna wersja spełnia oczekiwania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.10.2023  Red Bull Ring ze spokojem przyjmuje ostrzeżenie bin Sulayema
03.07.2023  Wolff: Są dwa wyjścia, by rozwiązać problem limitów toru
03.07.2023  FIA rekomendowała żwirowe pobocza na Red Bull Ringu
02.07.2023  FIA opublikowała nową wersję wyników GP Austrii
02.07.2023  GP Austrii: najszybsze okrążenia w wyścigu
Tagi:
Red Bull Ring (A1)
Marko H.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mcracer1993, 10.07.2017 08:56[!]
Moim zdaniem powinna być wydłużona nitka toru dla F1 - jeszcze trochę to zejdziemy z czasem poniżej minuty, a nie o to chodzi. Natomiast nitka dla MotoGP powinna zostać bez zmian, bo jest jeszcze krótszy tor w kalendarzu (Sachsenring), a wydłużenie nitki toru Red Bull Ring byłoby niemożliwe, bo strefy wyjazdowe, a do tego nie ma żwirowych pułapek, co jest w motocyklach obowiązkiem. Zresztą nie ważne, czy długi tor czy krótki w Red Bull Ringu Ducati ma wielką przewagę.
---, 10.07.2017 09:45[!]
@krzychol2000
Czy nie rozumiesz, że długość toru nie ma nic do długości wyścigu? Zawsze musi być 305 km. Jeśli wydłużą nitkę to będzie mniej okrążeń, i tyle. I będziemy mieli jak na Monzy.

Co do toru - z jednej strony szkoda, z drugiej strony jednak fakcznie pokonywanie zakrętu z prędkością 250 km/h bez jakichkolwiek stref wyjazdowych byłoby raczej nie na miejscu dla obecnych bolidów F1. Choć akurat na Hella Licht (jeśliby zastosowali szykanę, co jest niemal pewne) i Dr Tiroch to trochę miejsca by się znalazło. Ale z drugiej strony patrząc, jeśli mieliby zastosować nitkę pokazaną na tym filmie: https://youtube.com/watch?v=Iuw4FiuQVXQ (1:28), to ja dziękuję bardzo, obejdzie się z nowym torem. Trzecia sprawa to też to, jak by ta stara część nitki współgrała z nową, gdzie mamy wykastrowane zakręty Bosch, Texaco, i Jochena Rindta. A ostatnia sprawa, to niech zanim oni będą myśleć o dłużeniu toru, to niech pomyślą o zmianie chyba najbardziej idiotycznego obecnie zjazdu do alei serwisowej.
mcracer1993, 10.07.2017 10:11[!]
@---
Cytat --- :
A ostatnia sprawa, to niech zanim oni będą myśleć o dłużeniu toru, to niech pomyślą o zmianie chyba najbardziej idiotycznego obecnie zjazdu do alei serwisowej.
Musieliby przebudować dwa ostatnie zakręty albo te zakręty pozostawić bez zmian, a tylko przebudować zjazd do alei serwisowej, czyli wyciąć te drzewka po prawej stronie - patrząc od strony kierowcy siedzącego w kokpicie.

Natomiast z tą minutą to chodziło mi głównie o quale - bo w wyścigu jest już inaczej. Co do reszty to się zgadzam. Bo wyścigi mają 305-310 km (za wyjątkiem Monako - 260 km) i ew. wydłużenie nitki toru oznaczałoby mniej okrążeń - czy byłoby tak samo jak na Monzy? Chyba by wróciły dawne czasy starego toru Hockenheim, który był jednym z najszybszych i najdłuższych w kalendarzu chociaż nie aż w takim stopniu. Ale weź taki tor utrzymaj. Red Bull o to walczy, żeby wydłużyć nitkę, bo przecież ma pieniądze - gdyby tego nie mieli to nie mieliby takiego planu, a do tego nie wykupywali tego toru.
marios76, 10.07.2017 12:37[!]
Marko chce nawet tory zmieniac, by bardziej odpowiadaly aero Neweya niz mocy Ferrari i Mercedesa :)
Co za tupet...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca