F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Wielkiej Brytanii

Strategia będzie zależała od warunków atmosferycznych: jeden lub dwa pit stopy.
informacja prasowa, 15 lipca 2017, wyświetlenia: 1180<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 15 lipca 2017 – Kwalifikacje na Silverstone stały pod znakiem zmiennych warunków atmosferycznych: sesja rozpoczęła się na oponach przejściowych, a następnie nawierzchnia stopniowo przesychała.

Niemal wszyscy kierowcy korzystali z przejściowego ogumienia w trakcie Q1, ale w samej końcówce supermiękką mieszankę założyli Esteban Ocon z Force India i Fernando Alonso z McLarena, który uzyskał najlepszy czas tego segmentu. Przez resztę kwalifikacji większość zawodników korzystała z supermiękkich opon, ale Valtteri Bottas z Mercedesa – który jutro zostanie karnie cofnięty o pięć pozycji na starcie – podjął strategiczną decyzję i swój najlepszy czas w Q2 uzyskał na miękkiej mieszance.

Jego zespołowy partner Lewis Hamilton zdobył pole position na supermiękkiej mieszance, uzyskując w samej końcówce Q3 rezultat 1.26,600 – najlepszy z całego weekendu i lepszy o ponad 2,5 sekundy od zeszłorocznego czasu dającego pole position, a także lepszy o ponad pół sekundy od najbliższego rywala.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Od strony strategicznej najbardziej interesująca była decyzja Valtteriego Bottasa o zastosowaniu miękkiej mieszanki w Q2, czyli odmiennej strategii w wyścigu. To oznacza, że będzie mógł wykonać dłuższy pierwszy przejazd niż bezpośredni rywale, zyskując pozycje na torze”.

„Dzisiaj temperatura nawierzchni rzadko przekraczała 20 stopni Celsjusza, a na początku kwalifikacji spadł deszcz, więc opony nie miały prostego zadania jeśli chodzi o generowanie przyczepności i ciepła. Mimo to Hamilton był w stanie przejechać wyjątkowe okrążenie, po raz kolejny poprawiając rekord obecnej konfiguracji Silverstone. Jutrzejsza strategia może opierać się na jednym lub dwóch pit stopach, w zależności od degradacji supermiękkiej mieszanki”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
• Przejściowe „zielone”: Wykorzystywane pod koniec trzeciego treningu oraz Q1, ale nie później.
• Supermiękkie „czerwone”: Podstawowe ogumienie w kwalifikacjach, szybsze o około 0,7 sekundy od miękkich.
• Miękkie „żółte”: Dzika karta w kwalifikacjach: Bottas awansował na nich z Q2.
• Pośrednie „białe”: Wykorzystane na kilku przejazdach w trzecim treningu.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ocon – 20
MIĘKKA – Stroll – 27
SUPERMIĘKKA – Sainz – 24
PRZEJŚCIOWA – Hamilton – 9

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Bottas – 1.30,285
MIĘKKA – Hamilton – 1.28,543
SUPERMIĘKKA – Hamilton – 1.26,600
PRZEJŚCIOWA – Verstappen – 1.38,912

ZESTAWY OPON DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca