F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

AMuS: Halo doprowadzi do podniesienia minimalnej masy bolidów F1

Zwiększony zostanie także regulaminowy czas testu ewakuacji kierowcy z kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 27 lipca 2017, wyświetlenia: 1660<< | lista | T- | T+ | >>


Wprowadzenie do Formuły 1 systemu Halo zaowocuje znaczącymi zmianami w przepisach: zwiększeniem maksymalnego czasu testu ewakuacji kierowcy z kokpitu oraz podniesieniem minimalnej masy bolidu.

W ubiegłym tygodniu, podczas posiedzenia Grupy Strategicznej, dziewięć z dziesięciu zespołów miało opowiedzieć się przeciwko wprowadzaniu do użytku w serii Grand Prix kontrowersyjnego rozwiązania. Pomimo tego FIA zapowiedziała już, iż stosowane Halo będzie obowiązkowe już od nadchodzących mistrzostw świata.

Według informacji do jakich dotarł magazyn Auto Motor und Sport, zaowocuje to dwoma istotnymi zmianami w przepisach. Pierwsza z nich dotyczy testu ewakuacji kierowcy zza kierownicy samochodu. Ze względu na konieczność przedostania się zawodnika przez instalację Halo, maksymalny regulaminowy czas opuszczenia kokpitu będzie wynosił nie jak dotychczas pięć, a osiem lub nawet dziesięć sekund.

Konieczność użycia dodatkowego systemu doprowadzi także do zwiększenia minimalnej wagi bolidu – z obecnych 728 do 733 kilogramów. W artykule Auto Motor und Sport można także przeczytać, że od sezonu 2019 Halo będzie wykorzystywane w niższych seriach.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Przepisy
FIA
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 27.07.2017 13:27[!]
Cytat :
Zwiększony zostanie także regulaminowy czas testu ewakuacji kierowcy z kokpitu.

Poważnie, niech oni się zastanowią, czy oni chcą podnieść, czy obniżyć bezpieczeństwo w F1.
ergie, 27.07.2017 13:46[!]
Cytat :
zwiększeniem maksymalnego czasu testu ewakuacji kierowcy z kokpitu


Czas rozpędzić tych leśnych dziadków po świecie... Przecież HALO miało zwiększyć bezpieczeństwo... a tu nie chroni przed drobnymi przedmiotami, utrudnia ewakuację z kokpitu... czyli tak naprawdę pozostaje jedynie zabezpieczenie przed latającymi kołami... a przecież już są inne zabezpieczenia które spowodowały, że tego typu incydentów z kołami nie ma wcale, natomiast ogień w bolidach pojawia się ostatnio raz za razem... tak samo nie wierzę z tym zwiększeniem bezpieczeństwa przy wbiciu się w barierę z opon...

Jak to u nas na wsi mówią "Jak Pan Bóg kogo chce pokarać, to mu najpierw rozum odbiera"
marios76, 28.07.2017 07:01[!]
To jest debilne rozwiązanie. Skoro czas na ewakuacje ulegnie dwukrotnemu wydłużeniu, to ile będą go potrzebować służby ratunkowe, by wydobyć z wraku rannego lub nieprzytomnego kierowcę???
Oby się nikt nie spalił, w odwróconym bolidzie :/
gnodeb, 28.07.2017 09:22[!]
Chyba nie mogli przeboleć pozytywnych zmian w tegorocznych bolidach i musieli coś głupiego na szybko wprowadzić, aby im żyłka nie pękła.
Staszek2010, 28.07.2017 11:44[!]
@gnodeb
"Coś za dobre bolidy nam wyszły, więc czas je zepsuć"
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca