F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

Zarówno Vettel jak i Raikkonen rozpoczęli już korzystanie z czwartych w tym sezonie turbosprężarek.
Nataniel Piórkowski, 17 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2584<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Ferrari – Mattia Binotto, ma nadzieję, że Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen będą w stanie uniknąć kar za przekroczenie regulaminowej puli podzespołów jednostki napędowej.

Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, każdy z kierowców może skorzystać w trakcie sezonu z czterech komponentów danego podzespołu. W przypadku przekroczenia dostępnej alokacji, na zawodnika nakładane są kary cofnięcia na starcie. Dodatkowo od tego roku w regulaminie wprowadzono zmiany mające na celu wyeliminowanie zjawiska kumulowania podzespołów na kolejne wyścigi, poprzez ich wielokrotną wymianę w trakcie jednego weekendu Grand Prix.

Binotto ma jednak nadzieję, iż Ferrari uda się uniknąć kar, które mogłyby negatywnie wpłynąć na walkę o mistrzowskie tytuły. „Fakt tego, że już na początku sezonu doszło do awarii turbosprężarki i musieliśmy dokonać jej wymiany jest pewnego rodzaju zmartwieniem. Dodatkowo później wprowadziliśmy do użytku turbosprężarkę numer trzy i cztery. Należy jednak zaznaczyć, że przy okazji zastosowaliśmy w nich usprawnienia mające na celu poprawę niezawodności”.

„Na chwilę obecną turbosprężarki spisują się tak, jak powinny. Wszystkie znajdują się w dostępnej dla nas puli, każda z nich zapewnia jeszcze określony przebieg, więc korzystamy z nich rotacyjnie. Naszym celem jest zakończenie sezonu z obecną pulą turbosprężarek” – podkreślił.

Komentując perspektywy walki o tytuł z Mercedesem, Szwajcar stwierdził: „Były wyścigi, w których to my prezentowaliśmy konkurencyjną formę, były też takie, w których z pojedynków górą wychodził Mercedes. Wystarczy spojrzeć na Bahrajn, rundę z samego początku sezonu – Mercedes prezentował bardzo konkurencyjną formę w trakcie kwalifikacji, ale już w niedzielę to my dyktowaliśmy tempo. Widać też, jak bardzo duże znaczenie ma rozwój bolidu. Prowadzimy go z wyścigu na wyścig”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Vettel S.
Raikkonen K.
Binotto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 17.08.2017 10:57[!]
Ktoś się orientuje czy oni mogą taki podzespół regenreować, czyścić czy cokolwiek? :p Pamięta ktoś jak Mclaren w 2008 roku oddał przed GP Brazylii jednostkę Lewisa Hamiltona do regeneracji za kupę siana, ażeby ten miał niezawodną jednostkę w o statnim GP? :P
Sasilton, 17.08.2017 11:05[!]
Kluczowy będzie Meksyk. Jak tam wytrzymają na tej wysokości, to może dadzą radę do końca sezonu.
stasek44, 17.08.2017 12:16[!]
@Lejnus Tak, mogą jednak nie może wtedy nastąpić żadne "usprawnienie".
aronek, 17.08.2017 20:42[!]
stasek44
czyli co, mogą np. wymienić panewki albo pierścienie tłokowe? i nie tracą wtedy silnika z puli?
Lejnus, 17.08.2017 21:24[!]
Cytat aronek :
czyli co, mogą np. wymienić panewki albo pierścienie tłokowe? i nie tracą wtedy silnika z puli?


No właśnie, jak to jest? Bo tym sposobem można mieć praktycznie nowe podzespoły. Jakie są ograniczenia? Chyba trzeba uruchomić Panów z F1Technicals
bartoszcze, 18.08.2017 22:11[!]
Ferrari regenerowało większość swoich turbo, chyba tylko jednej Kimiego nie odratowali. Pod nadzorem FIA, oczywiście.
lordfryta, 20.08.2017 10:27[!]
na pewno nie wolno niczego modyfikowac czy wymieniac to wtedy wystarczylby jeden silnik na caly sezon. Jeden wyscigowy weekend a potem wymiana wszystkiego oprocz obudowy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca