F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Red Bull nie boi się dać szansy młodym kierowcom

Austriak wypowiedział się na temat debiutu Gasly'ego oraz perspektyw na sezon 2018.
Nataniel Piórkowski, 4 pa?dziernika 2017, wyświetlenia: 2063<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, przekonuje, że jego zespół wykazuje zdecydowanie odważniejsze podejście niż Mercedes i Ferrari, zapewniając szansę debiutu w Formule 1 młodym i obiecującym kierowcom.

Podczas Grand Prix Malezji za sterami bolidu Toro Rosso zadebiutował Pierre Gasly, który zastąpił Daniiła Kwiata. 21-letni Francuz weźmie także udział w wyścigowym weekendzie na Suzuce i niemal na pewno zapewni sobie kontrakt na cały sezon 2018.

Zapytany o plany wobec Gasly'ego, Marko odparł: „Będę mógł o nich powiedzieć już wkrótce. Red Bull, w porównaniu do Ferrari i Mercedesa, ma jaja i umieszcza w swoich bolidach młodych kierowców. Zobaczymy. Mamy pewne pomysły i gdy tylko sfinalizujemy cały proces damy wam o tym znać”.

Marko zaznaczył, że w swym debiucie w F1 Francuz wykonał pracę, jakiej oczekiwał od niego zespół. „Zwłaszcza w deszczowym pierwszym treningu pokazał, że się nie boi, że ma bardzo dobrą kontrolę nad bolidem. Przez cały weekend nie popełnił ani jednego błędu. Ma na koncie bardzo udany debiut”.

W odpowiedzi na pytanie o to, czy Kwiat pozostanie w zespole na sezon 2018, Austriak odparł: „Gdy tylko będziemy wiedzieć, damy wam znać”.

Kwiat pozostaje jedynym oczywistym kandydatem do wyścigowego fotela w Toro Rosso na nadchodzące mistrzostwa świata. Według niektórych źródeł zespół mógłby także skorzystać z trzeciego kierowcy Red Bulla – Sebastiena Buemiego, który w ostatnim czasie brał udział w testach ogumienia Pirelli. Pojawiają się także doniesienia o tym, że zespół może skorzystać z zawodników spoza swego programu, takich jak Sean Gelael, Pascal Wehrlein, Marcus Ericsson czy Jolyon Palmer. Marko zdementował jednak te pogłoski. „Jesteśmy Red Bullem, jesteśmy inni. To trudne do wyobrażenia”.

Były kierowca Formuły 1 nie sądzi również, aby w przyszłorocznym składzie Toro Rosso znalazło się miejsce dla protegowanego Hondy – Nobuharu Matsushity. „Nie sądzę, aby był już na to gotowy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2024  Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Gasly P.
Kwiat D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cichy, 04.10.2017 14:15[!]
tylko, że młodzi kierowcy zaczynają bać się red bulla ;)
marvin, 04.10.2017 14:34[!]
Hmm, a ilu to debiutantów pojechało w swoim pierwszym sezonie w Red Bull Racing? Nie mówimy tu o Toro Rosso, bo to team juniorski, wprowadzający młodych do F1 i każdy to wie, dopiero kiedy sprawdzą się w STR mogą liczyć na awans do RBR. Ferrari wspiera Haas, teraz będą chcieli zrobić z Saubera swój juniorski team i wsadzić tam Leclerca i Giovinazziego. Mercedes nie ma junior teamu, ale mają potężny atut w postaci silnika i pieniędzy, więc wykupili Bottasa, wspierają Ocona i Wehrleina.
Więc niech Marko nie mówi, że RBR ma jaja a reszta nie, bo oni też nie podejmują ryzyka w postaci zatrudnienia debiutantów do seniorskiego zespołu.
ekwador15, 04.10.2017 14:59[!]
No Maxa wrzucili po roku do głównego składu, Vettela po dwóch, ale w 2008 roku Toro Rosso było wyżej niż seniorski Red Bull :P Mercedes bał się Pascala wrzucic i ściągali Bottasa. O Ferrari nie ma sensu mówić, zobaczymy ile czasu Leclerc spędzi w słabszych zespołach. Mercedes w 2019 powinien wziąc Ocona jeśli nie zgarną kogoś pokroju Alonso.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca