F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hasegawa: Relacje Hondy z Alonso są trudne

Japończyk przyznał, że wielu pracowników koncernu jest niezadowolonych z podejścia 36-latka.
Mateusz Szymkiewicz, 17 pa?dziernika 2017, wyświetlenia: 2825<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa określił relacje Hondy z Fernando Alonso jako „trudne”.

Japoński producent jest od trzech lat dostawcą układów napędowych dla McLarena, który rozczarowany niskimi osiągami pakietu oraz przede wszystkim dużą zawodnością zdecydował się na zakończenie współpracy po obecnym sezonie.

Przez cały okres współpracy dużą presję na Hondę wywierał kierowca McLarena – Fernando Alonso, który w przekazach telewizyjnych ironicznie wypowiadał się o jednostce koncernu z Tokio czy otwarcie krytykował jej możliwości. Jak przyznał szef projektu F1 Hondy, wielu pracownikom podejście Hiszpana bardzo się nie podobało.

„Alonso zawsze nakładał na mnie presję” – powiedział Yusuke Hasegawa w rozmowie z gazetą El Confidencial. „Kiedy bolid spisywał się źle, to nie miał żadnych oporów by powiedzieć mi, że jest niezadowolony. To jest jednak dobra osoba i prawdopodobnie czuł się źle, kiedy wyśmiewał mnie. Musiał to jednak robić, ponieważ chce, by wszystko było w porządku”.

„On kompletnie nie jest kimś takim [kierowcą angażującym się w polityczne aspekty]. Alonso nas krytykował, ponieważ nie był usatysfakcjonowany i miał w tym dużo racji. Są w Hondzie ludzie, którzy nie są zadowoleni z podejścia Alonso, ale dla mnie to nie jest problemem. Osobiście jestem rozczarowany, iż nie zapewniliśmy mu dobrego silnika, ale w F1 ciężko jest każdego uszczęśliwić. Ze względu na fakt, że był nieszczęśliwy, trudno nam było o dobre relacje robocze. Oczywiście nie było tak pod względem osobistym. Alonso wykonywał swoją pracę i robił to w sposób profesjonalny. Kierowcy są jednak emocjonalni i trzeba ich zrozumieć, kiedy zachowują się w taki sposób. Gdyby miał najlepszy bolid, to czy byłby szczęśliwy? Tak i dlatego nie możemy narzekać”.

Hasegawa zdradził również, że Honda była nieprzygotowana do rozpoczęcia współpracy z McLarenem już w 2015 roku. „Oczekiwania Hondy były zbyt duże. To był nasz wielki błąd. Byliśmy zbyt ambitni i tak naprawdę nieprzygotowani w 2015 roku. Mimo to tożsamość Hondy polega na ciągłej walce i niepoddawaniu się. Gdyby było inaczej, to odeszlibyśmy z F1” – dodał Japończyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu
20.04.2024  Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24
Tagi:
Alonso F.
Hasegawa Y.
Honda
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Damos, 17.10.2017 11:11[!]
Już dwa razy odeszli :)
kumien, 17.10.2017 11:20[!]
Z jednej strony nie dziwię się Alonso, a z drugiej to kolejna już oznaka, że Hiszpan nie jest zawodnikiem, dla którego atmosfera w zespole jest istotna.
Aeromis, 17.10.2017 12:12[!]
@kumien
Po trzech latach McLaren jest w tym samym początku co gdy startowali z Hondą.
2015 vs 2017. Honda od Alonso pewnie dostała to na co zasłużyła.
Zomo, 17.10.2017 12:20[!]
Nie zdziwil bym sie gdyby Alonso mowil to co kazdy inny myslal w zespole @kumien ale bal sie (nie mogl) powiedziec. Probowali wykuc miecz z g..a, a Alonso mial tym mieczem walczyc. Zadne pijarowe placzki z Hondy temu nie zaprzecza. Zreszta Honda to jak juz napisal @Damos zawsze byla za cienka na Formule 1 i nie wierze ze tym razem bedzie inaczej.
kusza, 17.10.2017 12:45[!]
Wierze, ze Honda zrobi dobry silnik a nawet bardzo dobry.
Phaedra, 17.10.2017 15:45[!]
@kusza
Po ponad 4 latach zabawy (liczę okres projektowania) w hybrydowe V6, Honda z mocą ,być może zbliżyła sie do Merca z lutego 2014 a z niezawodnością do pierwszych egzemplarzy Merca z hamowni pewnie gdzieś tak z 2012-13. Mercedes wszedł w erę hybryd z dopracowaną metodologią, Ferrari poprawiło błędy, Renault najlepsze jeszcze ma przed sobą a Honda kręci się w koło zjadając własny ogon. Z aktualnej jednostki nie wycisną zbyt wiele i będą musieli budować nową w/g nowej koncepcji a nowy silnik to kolejny powrót do problemów wieku dziecięcego. Za 5-6 razem pewnie trafią z koncepcją ale będzie już 2021 i nowe jednostki. Japońskie firmy technologiczne tak działają, 1000 inż. bada to samo zagadnienie tylko każdy z odrobine inną zmienną. 99% tych eksperymentów jest do bani zwykłym marnotrastwem zasobów ludzkich, czasu , pieniędzy. Europejczycy wyodręniają i skupiają sie tylko na aspektach rokujących nadzieje, resztą głowy sobie nie zawracają. Merc zrobił to perfekcyjnie ... Honda po japońsku. Japońska koncepcja dopracowywania szczegółów sprawdza się prawie wszędzie tylko nie tam gdzie "czas" jest istotnym elementem w grze. Pomijam kulturowo-społeczne aspekty które dodatkowo utrudniają szybką i skuteczną decyzyjność.
kusza, 17.10.2017 16:56[!]
Dlatego im kibicuje. :]
Zomo, 18.10.2017 00:55[!]
Juz szybciej BMW zrobi nowy DOBRY silnik, albo nawet Volkswagen (podobna skala firmy co Honda i podobne problemy w rozwoju) niz sama Honda. Dobrze ze beda testowac na Toro Rosso a nie na Maclarenie, bedzie mniej zal patrzec...
nickolas, 18.10.2017 11:07[!]
@Zomo chyba że tam trafi pewien Polal, i będzie żal... ;-)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca