F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Tost: Realistycznym celem STR jest walka o miejsce w pierwszej piątce

Austriak uważa, że dużych postępów przed sezonem 2018 mogą dokonać McLaren i Renault.
Nataniel Piórkowski, 1 lutego 2018, wyświetlenia: 1590<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Franza Tosta realistycznym celem Toro Rosso na sezon 2018 jest znalezienie się w czołowej piątce zespołów.

Team z Faenzy od kilku lat wyraża nadzieję na awans do grona pięciu najlepszych zespołów Formuły 1. Brak stabilności w obszarze dostawców jednostek napędowych uniemożliwiał jednak stworzenie konkurencyjnego i niezawodnego pakietu. Tost podkreśla, że przed nadchodzącą kampanią i rozpoczęciem współpracy z Hondą, Toro Rosso nie zmienia swoich ambicji, ale jest świadome, że nie będzie w stanie zagrozić trzem największym ekipom: Mercedesowi, Ferrari i Red Bullowi.

„Musimy po raz kolejny celować w pierwszą piątkę, zupełnie tak samo jak w sezonie 2017. Pierwsze trzy pozycje są poza zasięgiem, trzeba o nich zapomnieć. To zupełnie inna liga, zupełnie inny świat. Te teamy mają do dyspozycji o wiele większe zasoby finansowe, są bardziej rozbudowane. Dalej walka pozostaje jednak zupełnie otwarta, bo Force India i Williams mają budżety zbliżone do naszego”.

„McLaren wejdzie na całkiem konkurencyjny poziom. Renault także dokona postępów. Nie zmienia to jednak faktu, że poniżej trzeciego miejsca wszystko jest możliwe. Musimy zbudować dobry bolid, konkurencyjny bolid. Mamy wszystkie elementy, aby walczyć o dobrą pozycję końcową”.

„Oczywiście nie wiem co osiągną tej zimy takie zespoły jak Williams czy Force India. Nagle mogą znaleźć sponsorów, którzy zapewnią im sto milionów funtów. Obecnie pracujemy jednak na tym samym poziomie. Z naszej strony nie powinny pojawiać się żadne wymówki. Pragniemy się do nich zbliżyć. Pokonanie tych zespołów to kolejna kwestia, ale na pewno chcemy liczyć się w tej walce” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.07.2023  AlphaTauri nie wróci do nazwy Toro Rosso
18.02.2021  Perez może przetestować Toro Rosso z 2018 roku na Silverstone
30.12.2019  Kwiat: To był jeden z moich najlepszych sezonów w Formule 1
05.12.2019  GPToday.net: Gazprom rozważa zaangażowanie w Formułę 1
30.11.2019  FIA potwierdziła zmianę nazwy Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Honda
McLaren
Renault
Tost F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marvin, 01.02.2018 11:01[!]
To poleciał xD oczywiście trzeba stawiać sobie ambitne cele, ale jeżeli Honda nie wyciśnie tylu koni co Renault, to mogą zapomnieć o porządnym wyniku.
ahn, 01.02.2018 11:30[!]
Też mnie to dziwi. Mercedes, Ferrari i Red Bull to pewnie będzie pierwsza trójka, potem właśnie McLaren i Renault, a przecież są jeszcze Force India, które od lat jest bardzo solidne i Williams. Dodatkowo Haas zatrzymał rozwój nad ubiegłorocznym bolidem bardzo wcześnie i szybciej przerzucił środki na bolid tegoroczny (chociaż Haas to akurat niewiadoma)
Moim zdaniem Toro Rosso będzie walczyć z Sauberem o to żeby nie być ostatni...
dulk, 01.02.2018 11:34[!]
i do walki tej dołączy haas i williams
bedzie derby o 7 miejsce
fenrir, 01.02.2018 12:18[!]
Jeżeli nie skończą na ostatnim miejscu to już będzie dobrze. Myślę, że w tym sezonie mogą mieć problem nawet z Sauberem, który w mojej opinii może być sporą niespodzianką. TR nie ma argumentów ani po stronie silnika, ani kierowcy nie są jacyś wybitni.
krecik705, 01.02.2018 12:28[!]
Wiadomość o Hondzie i Toro Rosso, a w komentarzach znowu sranie ogniem... A co miał Franz Tost powiedzieć, że będą walczyć o 8-9 w WCC? Fajniej by wam było? Z resztą chyba nie o to chodzi, co nie? Cel jest jasny, ale wszystko zostanie zweryfikowane, gdyż nastąpiło trochę ruchów - tak odczytuję słowa szefa. Nic więcej nie powiedział. Ja wiem, co zrobiła Honda od 2015 i jakie ma perypetie z 1.6V6T, ale poczekajmy w spokoju na sezon.
Yurek, 01.02.2018 12:33[!]
Cytat fenrir :
z Sauberem, który w mojej opinii może być sporą niespodzianką

O, a myślałem, że jestem jedyną osobą, która tak myśli :)
Cytat krecik705 :
A co miał Franz Tost powiedzieć, że będą walczyć o 8-9 w WCC?

Przypomnij sobie, co mówił Gene Haas po Australii i Bahrajnie '16. Można? Można.
RY2N, 01.02.2018 14:02[!]
Realnie są kandydatem na ostatnie miejsce, więc niepotrzebnie mówi, że celuje w 5-te bo traci przez to wiarygodność. Pierwsza piątka jest absolutnie pozaz ich zasięgiem, a w drugiej piątce są z kolei:
Force India (silnik Mercedesa)
Williams (silnik Mercedesa),
Haas (silnik Ferrari)
Sauber (silnik Ferrari)
STR (silnik Hondy)
Jeśli Sauber źle odrobi pracę domową to owszem - może STR z Hondą ich pokona, ale szanse na to nie są na to zbyt duże. Czyli są na ostatnim miejscu, a w takiej sytuacji nie powinno się szarapać werbalnie zespołów z czołówki tylko naprawdę niesamowicie się skupić na własnej robocie.
Dlatego prawidłowa wypowiedź powinna brzmieć "Tost: Realistycznym celem STR jest walka o dziewiąte miejsce"
krecik705, 01.02.2018 14:07[!]
Yurek Owszem, można. Tylko zauważ inną kwestię. Jest news o Hondzie to jest i wysyp <autocenzura:-)> komentarzy i komentujących. Na wejściu, od razu. Przy Haasie czegoś takiego nie było. Jak napisałem, mam świadomość jakości kampanii 2015-17 i zapowiedzi jakie temu towarzyszyły, ale to nie oznacza, że komentarze słów z wiadomości muszą mieć poziom rzygowin wymieszanych z brakiem szacunku, czego jesteśmy świadkami. Gdyby mówił to szef innego zespołu z miejsc 4-10 reakcja komentujących byłaby inna.
bolekse, 01.02.2018 14:12[!]
Ja tam od momentu podpisania kontraktów z Hondą a potem sciąganiem na następny sezon Gasly'ego i (tym bardziej) Hartley'a utwierdzam się w przekonaniu, że to sezon testowania silnika Hondy dla Red Bulla. Wyniki tu nie grają roli - spadły do tego koszty za silniki więc Red Bull na swoje wyjdzie bez znaczenia które będzie na koniec STR.
Tetracampeon, 01.02.2018 14:50[!]
Może to i dobrze, że Franz Tost i jego ekipa stawia sobie tak wysokie cele i mają takie ambicje, ale czarno to widzę. Myślę, że w tym sezonie Toro Rosso będzie walczyć w okolicach ogona stawki.
marvin, 01.02.2018 16:01[!]
Ja tam nie neguję słuszności stawiania sobie wysokich celów, po to jest szef zespołu i jest to częścią motywacji całego teamu. A to, że połączyli siły z Hondą - sorry, Japończycy zasłużyli na swoją reputację i myślę stąd te komentarze.
Rasputin, 02.02.2018 08:55[!]
No to poleciał. Z tymi kierowcami (którzy są lepsi niż kierowcy Williamsa I Haasa) ale przede wszystkim z tymi "silnikami" Hondy na pewno im się uda haha.
rno2, 02.02.2018 09:25[!]
Wiadomo, że trzeba stawiać sobie ambitne cele, ale pan Tost poleciał tym razem za mocni :-)
Najlepsze jest to: tłumaczy, że McLaren wskoczy na nowy poziom (wszyscy wiemy, że dzięki przejściu z silników Hondy na Renault), a sam chce z silnikiem Hondy osiągać lepsze wyniki niż McLaren w ostatnich 3 latach :-)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca