F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kierowcy bronią agresywnego projektu tarek na Red Bull Ringu

Wysokie krawężniki przyczyniały się w piątek do uszkodzeń bolidów.
Nataniel Piórkowski, 29 czerwca 2018, wyświetlenia: 1402<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kierowcy Formuły 1 popierają decyzję o zastosowaniu agresywnego projektu tarek na Red Bull Ringu.

Drugi trening przed GP Austrii został przerwany wywieszeniem czerwonych flag po tym jak Pierre Gasly uszkodził drążek poprzeczny swojego bolidu po najechaniu na jeden z ostrych krawężników.

Daniel Ricciardo, który także uszkodził bolid po szerszym wyjeździe za białą linię, uważa jednak, że organizatorzy wyścigu podjęli właściwą decyzję wybierając taki projekt tarek. „Myślę, że takie tarki są dobre. Mamy trzymać się z daleka od nich. Istnieje coś takiego jak limit toru”.

Zespołowy kolega Australijczyka z Red Bulla – Max Verstappen dodał: „Nowe krawężniki są dość agresywne, ale podobne były stosowane już w poprzednich sezonach, więc nie jest to dla nas żadna szczególna niespodzianka. Są takie same dla wszystkich i trzeba ich unikać”.

Sebastian Vettel z Ferrari przekonywał z kolei: „Tak długo jak trzymasz się od nich z daleka wszystko jest w porządku. Jeśli już jednak na nie najeżdżasz, to zaczynasz czuć się trochę jak pasażer. Widzieliśmy, że niektórzy kierowcy najeżdżają na tarki bez żadnego problemu. W innych przypadkach dochodzi do uszkodzeń zawieszenia czy przedniego skrzydła”.

„Celem tych krawężników nie jest powodowanie zniszczeń, ale zniechęcanie nas do szerokich wyjazdów. Wiemy, że nie powinniśmy tak robić – łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić. Gdy jedziesz na limicie jest o to bardzo łatwo. Dzisiaj nie mieliśmy problemu z tarkami. Oby było tak do końca weekendu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.10.2023  Red Bull Ring ze spokojem przyjmuje ostrzeżenie bin Sulayema
03.07.2023  Wolff: Są dwa wyjścia, by rozwiązać problem limitów toru
03.07.2023  FIA rekomendowała żwirowe pobocza na Red Bull Ringu
02.07.2023  FIA opublikowała nową wersję wyników GP Austrii
02.07.2023  GP Austrii: najszybsze okrążenia w wyścigu
Tagi:
Red Bull Ring (A1)
Ricciardo D.
Verstappen M.
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pauree, 29.06.2018 23:24[!]
Ktoś mi wytłumaczy, po co tak w ogóle na torach stosuje się tarki? Przecież można by z nich zupełnie zrezygnować skoro do ścigania i tak jest... asfalt. Po co one są skoro z założenia powinno się ich unikać? Zakręty są za wąskie? To poszerzyć - na co komu tarki???
Haifisch7734, 29.06.2018 23:53[!]
derwisz, 30.06.2018 03:15[!]
Mogliby zamiast tarek wybudować bandy i skończyłoby się jojczenie. Ścigać się na torze a nie po poboczach. Kierowcy dobrze o tym wiedzą i im lepszy kierowca tym bardziej podobają mu się tory uliczne gdzie nie ma poboczy i margines błędu jest bliski zeru.
Jak widać cała trójka wymieniona w newsie nie ma nic przeciwko zwiększeniu "agresywności" tarek. Dla nich im trudniej tym lepiej bo łatwiej będzie wykazać swój kunszt na tle słabszych kierowców.
KryS, 30.06.2018 22:09[!]
Czy tor nie kończy się na białej kresce, która jest przed tarką?!
I jak jedzie się okrążenie kwalifikacje i wyjeżdża się poza tor 4 kołami to okrążenie jest unieważnione. Tak samo verstapen dostał kare bo wyprzedził chyba raikonena poza torem ścinając zakręt. A tutaj w kwalifikacjach notorycznie każdy wyjeżdżał poza tor i miał jeszcze miejsce, żeby nie najechać na te żółte "stopery". Pytanie czy mierzono im te okrążeni, bo jeżeli tak to jest jakaś kpina. Już ten tor we Francji mi na nerwy działał a teraz jeszcze to.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca