F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

W środę odbędzie się posiedzenie Grupy Strategicznej

W jego trakcie dojdzie do serii głosowań nad krótko i długoterminowymi planami F1.
Nataniel Piórkowski, 4 lipca 2018, wyświetlenia: 1093<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

W środę dojdzie do ważnego posiedzenia Grupy Strategicznej.

Będzie to pierwsze rozmowy członków Grupy od spotkania, jakie odbyło się przy okazji majowego Grand Prix Monako. Środowe obrady będą miały jednak bardziej formalny charakter i w ich trakcie dojdzie do głosowań nad istotnymi propozycjami kształtującymi przyszłość sportu.

Wiadomo, że przedyskutowane zostaną projekty krótkoterminowe, takie jak na przykład kwestia zatwierdzenia finalnej wersji przepisów aerodynamicznych na sezon 2019, co do których szczegółów porozumieli się w ostatnim czasie dyrektorzy techniczni zespołów.

Oprócz tego dojdzie do głosowania w sprawie wiążących przepisów silnikowych, jakie wejdą w życie w 2021 roku. Poruszone zostaną także kwestie związane z nowymi umowami komercyjnymi oraz limitami budżetowymi, standardowymi częściami oraz ograniczeniami we współpracy między teamami.

„Wiele spodziewamy się po tym spotkaniu” – zakomunikował dyrektor Renault, Cyril Abiteboul. „Wciąż znajdujemy się w fazie wzrostu i musimy ukształtować nasz zespół nie tylko w oparciu o obecne przepisy, ale także przyszłe regulacje. Istnieje precedens stworzony przez Haasa i w pewnym stopniu także przez Saubera. Zespoły te prowadzą bliską współpracę z Ferrari, co zapewnia im pewne szanse”.

„Nie chcemy z tym walczyć. Naszym celem jest raczej określenie, czy powinna to być właściwa ścieżka dla F1. Musimy mieć to na uwadze tworząc nasze własne plany. Tego typu kwestie są istotne, podobnie jak temat przepisów silnikowych. Jestem przekonany, że omówimy tematy związane z limitami budżetowymi, regulacje dotyczące nadwozia i standardowych części oraz właśnie te relacje występujące pomiędzy zespołami: co można, a czego nie można robić. To wszystko ma bardzo istotne znaczenie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pluto, 04.07.2018 18:16[!]
plan krótkoterminowy-DRS na całym torze,kto chce niech ryzykuje i koniec cyrku z oponami,niech zrobią 3 mieszanki na cały sezon albo hiper na każdy wyścig ,jako średnie wybór w zależności od toru :ultra,super lub softy ; jako twarde: medium,hard lub superhard .I na koniec niech zniosą nakaz korzystania z 2 typów opon w wyścigu a wprowadzą obowiązkowe 2 pitstopy ,wtedy będzie walka na strategie.
maciejas512, 05.07.2018 08:31[!]
Ja jestem za powrotem tankowania. Przecież to były takie emocje że hej. A te urwane węże gdy wszyscy się śpieszyli :D Tworzyło to mnogość strategii. Krótszy stint ale dwa tankowania, dłuższy stint ale jedno tankowanie. Kalkulacja w kwalach. Mniej paliwa ale lepsza pozycja na starcie, krótszy stint itd. Wszystko to tworzyło większe ryzyko i więcej furtek jeśli chodzi o strategie.
paymey852, 05.07.2018 10:36[!]
Cytat pluto :
obowiązkowe 2 pitstopy ,wtedy będzie walka na strategie

Serio?
Przecież to ograniczy wybór strategi, a różnice w zużyciu opon będą mniejsze i podcięcie rywala mniej prawdopodobne.
Teraz masz możliwość zaskoczyć rywala jazdą na twardszych gumach i 1 postój. Przy dwóch obowiązkowych postojach nikt nie założy twardszych. Po kilku wyścigach zespoły doskonale wiedzą kiedy robić zmiany aby straty były najmniejsze. To już było i strategie były przewidywalne.

Ja bym zrezygnował z obowiązku zmiany opon.
@maciejas512
Widzisz bo dla mnie tankowanie wprowadzało chaos nie lubię po Q3 zgadywać kto miał ile paliwa i kto właściwie był najszybszy to mnie zawsze irytowało a z tą mnogością strategi to jakieś mity i legendy.
JuJu_Hound, 05.07.2018 10:41[!]
Od 30 lat jak oglądam Formułę jest to samo. Kilka nudnych wyścigów i raz na jakiś czas zdarzy się jakaś perełka. Ostatni wyścig w Austrii był ciekawy tylko i wyłącznie na awarię Bottasa. Przeciez to przez to Lewis stracił prowadzenie. To nie byłby fascynujacy wyscig bez awarii.
Nie widzę szans na zapewnienie perełek co każdy wyscig. I tak uwazam ze od kilku lat mamy dobre sciagnie. Ale wiadomo im nie chodzi o nas, pasjonatów. Im chodzi o pseudo-hamburgerożerców którzy o F1 nie wiedza za duzo.
pluto, 05.07.2018 15:39[!]
@paymey852 co do twardszych opon mogę sie zgodzić ,choc teraz też rzadko kiedy z nich korzysta.Ale wyścigi i bez tankowania i pitstopów to antyściganie.Zero strategii ,zero walki na torze,zero walki w boksach, oszczędzanie opon od startu do mety a co za tym idzie skręcanie silników,procesje od startu do mety -przecież to już było w sezonie gdy Alonso zdobył swój pierwszy tytuł .Wtedy było chociaż tankowanie i wyprzedzanie odbywało sie w boksach a nie w wyścigu.Dopiero 2-3 ostatnie kółka dawały emocje ,bo już nie było czego oszczędzać. Zauważ że najciekawsze wyścigi w tym sezonie to te gdy część kierowców robiła 2 pitstop -planowany lub korzystając z SC VSC. Wyścigi z jednym pitstopem to procesje od startu do mety ,bo nie ma strategii,RBR tylko robi odwrotna strategie do Merca i Ferrari ale w sumie wychodzi na to samo.Proponuję kompromis: gdy kierowca użyje w wyścigu twardej mieszanki musi odbyc co najmniej 1 pitstop, gdy korzysta tylko z miękkiej i średniej musi wykonać co najmniej 2 pitstopy. Dla mnie im więcej pitstopów tym więcej walki,jazdy na limicie bo nie trzeba od początku stintu oszczędzac opon.Kto chce jechac sprint -ok dwa pitstop i gaz do dechy,kto chce doturlac sie do mety -proszę bardzo twarde opony i jeden pitstop
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca