Jak to nie ma kasy na Kubicę. Zróbcie ściepe narodową i zafundujcie mu jeden sezon. Biedronka, T-Mobile, Sandanter albo Lidl, Play, ING. Jest tylu potencjalnych sponsorów i praktycznie macie ich w swoich rękach. Wystarczy zagrozić, że przestaniecie korzystać z ich usług, a na pewno pieniądze się znajdą na Kubicę 😁.
Czy Was nie dziwią kolejne przesłanki, że Kubica najpewniej nie jest w stanie wypełnić obowiązków kierowcy wyścigowego, lub nie jest tak szybki jak przed wypadkiem'? Jego ręka nie jest w odpowiednim stanie. Tu nie chodzi o pieniądze. Weźmy ostatnie doniesienia z Ferrari- oni go nie chcą jako rezerwowego.
DBR, 30.10.2018 17:43 | | |
Pauree
Nowicjusz i debiutant to po prostu spore ryzyko i opieranie na nim zespołu (a tak traktuję "dokupywanie" pod niego paydrivera) jest sporym ryzykiem. Leclerc nie był w Sauberze zatrudniony jako lider. U boku miał doświadczonego (przynajmniej stażem) Ericcsona.
I nie każde debiutant kończy jak Leclerc. To raczej wyjątek i to w zespole nie walczącym o przetrwanie a będącym zespołem B potentata z niezłym sponsorem -z WMR jak szczury sponsorzy uciekają a TERAZ nie jest ponętną panną na wydaniu a raczej sprzedajną kiedyś tylko piękną dziewką na samym dnie.
Sama kasa nie pomoże .Na kim oprzeć rozwój i testowanie bolidu? Dla przykładu na miernym i zweryfikowanym negatywnie w F1 Gutteriezie, na rozczarowującym nawet na tle wyrobnika za kasę od kilku lat Strolla Sirotkinie - cudownym inżynierze doktorze ponoć ?
Naprawdę tu właśnie przydałby się ktoś pokroju Hulkenberga czy wręcz Pereza - ten drugi wręcz wyśmienity - z doświadczeniem i z kasą.
Wybór MARNEGO paydrivera to moim zdaniem zaciskanie sobie coraz bardziej pętlina szyi i wykopywanie spod nóg stołka - owszem z pełniejszymi kieszeniami - ale po co?
Coraz bardziej żenujący ten Williams, niech ich już szlag trafi.
@LeftersBuster wsyztskie firmy które wymieniles (oprócz play) nie sa polskie, wiec nie licz na ich sponsoring
Mam nadzieję że nikt Williamsowi tych 20mln funtów nie da i znajdą się w ciemnej d****. Mam dość już ich gierek.
Cytat : Według źródeł Autosportu, stajnia z Grove oczekuje od drugiego kierowcy wsparcia finansowego na poziomie 15-20 milionów funtów
O ile pamiętam ten tekst Chinchero dla Autosportu, to Williams takiej kwoty może potrzebować, nie było nic o żądaniu jej od potencjalnych kierowców.
Cytat : while Kubica is believed to have access to more funding than before it is not enough to plug a gap.
Sources have indicated Williams could need as much £15-20million
A tak poza tym to pokażcie mi kierowcę z superlicencją i 15-20 milionami funtów.
Jeżeli w coś w tym uwierzę, to w zatrudnienie za sporą kasę trzeciego w zamian za liczne piątki.
Williams - piękna historia bez Happy Endu; fascynująca podróż z końcem w ślepym zaułku... Mówię to niezależnie od sprawy Roberta. Trawa porasta ten garaż za życia... Aż boli.
RY2N, 30.10.2018 22:47 | | |
@jpslotus72
a najlepsze jest to, że ten Williams wciąż polepsza wyniki - za 2016 miał 177 mln funtów przychodów i 5,9 mln zysku, a za 2017 już 184 mln funtów przychodów i aż 14,1 mln zysku (w F1 to zyski to ewenement - takie Ferrari miało na przykład ok. 80 mln USD straty za rok 2016). Chodzą po rynku, żebrzą o każdy grosz, biorą najgorszych paydriverów, i to wszystko tylko po to to żeby wycisnąć jak największy zysk. Dlatego straciłem do Williamsa cały szacunek.
Cytat RY2N : za 2016 miał 177 mln funtów przychodów i 5,9 mln zysku, a za 2017 już 184 mln funtów przychodów i aż 14,1 mln zysku (w F1 to zyski to ewenement
Zespół Williams F1 miał 116,7 mln funtów przychodów w 2016 i 125,6 mln funtów przychodów w 2017.
14,1 mln zysku dotyczyło całej grupy Williams, a połowa tego zysku pochodziła z jednorazowej sprzedaży nieruchomości.
Żebrzą o każdy grosz...
A można było kiedyś sprzedać się BMW. No, ale to przecież cenzura i Niemcy i nie położą swoich łap na naszym brytyjskim dziedzictwie. Zagraniczne firmy nie poprą Polaka? No popatrzcie, a najgłówniejszy ekspert 11 tyle lat mówi, że narodowość w F1 nie gra roli.
mod: Proszę uważać na stosowany język!
Williams zły i zły że Roberta nie bierze a reszta zespołów to co ? czemu nie jeździcie po nich ? Czy cała F1 to tylko Williams? Czemu Merc trzyma cienkiego Bottasa, Mclaren wziął przecietnego Sainza,Sauber weterana,Haas trzyma sie kierowców którzy co wyscig wykręcaja numer, ToroRosso szuka gdzieś głeboko w pamięci, Ferrari wzieło roczniaka skoro taki talent czeka i jest wolny,dostepny, bez zobowiązań kontraktowych jak Ocon??? Odpowie ktoś sensownie, czy tylko żółć potrafi was zalać?
Cytat RY2N : Williams wciąż polepsza wyniki - za 2016 miał 177 mln funtów przychodów i 5,9 mln zysku, a za 2017 już 184 mln funtów przychodów i aż 14,1 mln zysku Zyski w 2017r wynikły z dofinansowania 12 mln GBP od firmy-matki oraz sprzedaży gruntu (maja ograniczone zasoby gruntów do dalszej sprzedaży) za 9 mln GBP. Gdyby nie to - zaliczyliby dołek. Rok zamknęli z kredytami na jakieś 60 albo 80mln GBP
Czy to jest polepszanie wyników? Wątpię. W 2017 mieli gruba premię za miejsce w WDC. W 2018 dostana dużo mniej - zobaczymy wtedy, jak wygląda to poprawianie wyników.
Co do przychodów firmy trzymającej zespół F1:
2016 - 167mln GBP w tym zyski z WAE, które w 2017 zostało już wyodrębnione - widmo plajty?
2017 - 123mln GBP
RY2N, 31.10.2018 21:44 | | |
@Damos
Nieważne jaką kasę mają czy 160 czy 120 mln GBP. Żeby zająć ostatnie miejsce w WDC i WCC wystarczy 20 mln GBP. Powinni ciąć koszty bo nie potrzebują tylu genialnych konstruktorów. Popatrz jaki budżet ma Force India i które miejsce zajmują. Williams naprawdę źle zarządza i skupia się tylko na kasie dla szefostwa, a nie na istocie tego sportu i na swoim dziedzictwie.
Cytat RY2N : Williams naprawdę źle zarządza
2014 P3
2015 P3
2016 P5
2017 P5
Jeden fatalny projekt samochodu (nie pierwszy w historii) wystarcza do stawiania wniosków o złym zarządzaniu.
@bartoszcze Zobaczymy, czy na jednym poprzestana. Juz niejednokrotnie pokazywali, ze mistrzami rozwoju ne sa i wyniki lecialy na leb na szyje. U nich jak sie nie uda, to juz klops.
@marios76
Zobaczymy. Jak spaprali w 2011 i 2013 to następnego roku mieli dobry (2012, 2014). Prawie na pewno gdzieś od lata wszystkie siły rzucili na 2019 (bo i po co rozwijać tego trupa).
A jak spieprzą dwa razy z rzędu to może nie być co zbierać.
RY2N, 02.11.2018 10:10 | | |
@bartoszcze
Williams nie ma szansy na lepsza pozycję bo w latach 2014 -2015 mieli ogromną przewagę zespołu napędowego nad resztą stawki. W kolejnych latach inni podciągnęli swoje silniki i jedyne czym Williams może konkurować to bolid, a na tym polu zawsze byli ok. 1 sek/okr. za Mercedesem. Problem właśnie polega na tym, że teraz w tę sekundę, gdzie kiedyś prawie nikogo nie było, wskoczyła cała reszta stawki i nie zechce już z niej wyskoczyć.
Cytat RY2N : w latach 2014 -2015 mieli ogromną przewagę zespołu napędowego nad resztą stawki Zwłaszcza nad Force India, McLarenem'14 i Lotusem'15.
Cytat RY2N : jedyne czym Williams może konkurować to bolid I dlatego w latach 2016-17 miał drugi bolid w midfieldzie.
Więc wyjaśnij jeszcze raz, dlaczego Williams na pewno nie może mieć bolidu na takim poziomie jak w latach 2014-17?
RY2N, 06.11.2018 16:22 | | |
Cytat bartoszcze : Więc wyjaśnij jeszcze raz, dlaczego Williams na pewno nie może mieć bolidu na takim poziomie jak w latach 2014-17?
ależ właśnie może,
po prostu ten bolid jest i będzie w dalszym ciągu 1 sekundę za Mercedesem, a teraz w tej sekundzie jest cała reszta stawki, podczas gdy kiedyś (2014-17) nie było w tej sekundzie prawie nikogo.
Zaczekajmy najlepiej do przyszłego sezonu.
|