F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga

Szef ekipy Mercedesa obawia się, iż halo ogranicza sprawną ewakuację kierowcy z kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 27 listopada 2018, wyświetlenia: 1979<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff jest zaniepokojony tym, iż Nico Hulkenberg nie mógł opuścić bolidu po incydencie, do jakiego doszło w wyścigu o GP Abu Zabi.

Kierowca Renault nie był w stanie samodzielnie opuścić kokpitu i czekał na interwencję służb porządkowych. Sugerowano, że Niemiec mógł mieć problem z ewakuacją przez system halo.

Sam nie byłbym w stanie opuścić kokpitu. Po prawej miał ścianę, po lewej halo – powiedział Wolff.

Dyrektor wyścigów Formuły 1 -Charlie Whiting, przekonuje, że Halo nie uniemożliwiało Hulkenbergowi wyjścia z kokpitu. Wolff podkreśla jednak, że jest zaniepokojony incydentem.

„Niepokoi mnie to, że Nico nie opuścił kokpitu nawet pomimo tego, że dostrzegł ogień. Powinien zostać rozwinięty system, który pozwali na ewakuację z kokpitu, gdy dochodzi do poważnego incydentu”.

Mistrz świata z 2016 roku – Nico Rosberg, uważa, że incydent powiązany z pojawieniem się ognia jest „jedyną wadą, jedyną słabością halo”. „Generalnie bezpieczeństwo kierowcy stoi teraz na o wiele wyższym poziomie. Być może powinniśmy się jednak ponownie przyjrzeć tej kwestii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
30.04.2024  Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa
Tagi:
Wolff T.
Hulkenberg N.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
tomek98, 27.11.2018 16:03[!]
Co by było gdyby samochód Hulka serio stanął w płomieniach? Halo w tym przypadku okazało się być poważnym utrudnieniem w ratowaniu kierowcy. Niestety jak poucza nas historia F1 to już jest tylko kwestia czasu jak ten idiotyczny system doprowadzi do tragedii.
marios76, 28.11.2018 23:52[!]
@tomek98 Na cale szczescie, zbiorniki paliwa sa tak skonstruowane i wykonane z takich materialow, ze dawno sie bolid/ paliwo nie zapalily. Patrzylem tak na bolid Hulkenberga, jak porzadkowi go stawiali na kola i nie ma mocnych, zeby to powtorzyli gdyby plonal jak Williamson. Kierowca nie mogl sam opuscic bolidu i mozna by sie zastanowic, czy czegos w tej kwestii nie mozna poprawic. Halo mialo zwolennikow po GP Belgii, gdzie Alonso przelecial se nad Leclerciem, o ironio z winy samego Hulkenberga. Byla to jednak radosc nad wyrost, gdzie moim zdaniem zagrozenie chocby musniecia kasku Charlesa, bylo mniejsze niz moglo by sie wydawac. A tylko spekulujac zapytam czy wieksze, niz ryzyko zapalena sie wywroconego bolidu?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca