|
|
|
|
|
|
Wolff zaniepokojony incydentem z udziałem Hulkenberga |
Szef ekipy Mercedesa obawia się, iż halo ogranicza sprawną ewakuację kierowcy z kokpitu. |
|
•Nataniel Piórkowski, 27 listopada 2018, wyświetlenia: 1979 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff jest zaniepokojony tym, iż Nico Hulkenberg nie mógł opuścić bolidu po incydencie, do jakiego doszło w wyścigu o GP Abu Zabi.
Kierowca Renault nie był w stanie samodzielnie opuścić kokpitu i czekał na interwencję służb porządkowych. Sugerowano, że Niemiec mógł mieć problem z ewakuacją przez system halo.
Sam nie byłbym w stanie opuścić kokpitu. Po prawej miał ścianę, po lewej halo – powiedział Wolff.
Dyrektor wyścigów Formuły 1 -Charlie Whiting, przekonuje, że Halo nie uniemożliwiało Hulkenbergowi wyjścia z kokpitu. Wolff podkreśla jednak, że jest zaniepokojony incydentem.
„Niepokoi mnie to, że Nico nie opuścił kokpitu nawet pomimo tego, że dostrzegł ogień. Powinien zostać rozwinięty system, który pozwali na ewakuację z kokpitu, gdy dochodzi do poważnego incydentu”.
Mistrz świata z 2016 roku – Nico Rosberg, uważa, że incydent powiązany z pojawieniem się ognia jest „jedyną wadą, jedyną słabością halo”. „Generalnie bezpieczeństwo kierowcy stoi teraz na o wiele wyższym poziomie. Być może powinniśmy się jednak ponownie przyjrzeć tej kwestii”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|