Za 5 lat, to już ich nie będzie w F1 ;)
Ja jestem tylko ciekaw gdzie za 5 lat będzie Honda a gdzie McLaren. I mam nieodparte wrażenie, że Honda z RedBullem będzie bardziej z przodu. Po co była ta cała szopka z dealem silnikowym panie Brown?
dulk, 24.12.2018 15:23 | | |
deal byl dla kasy - McL dostał 80 baniek i silniki za darmo i obietnicę że będą dobre
teraz Honda ma extra 120baniek rocznie a w przyszlym 140 więc nie ma się co dziwic ze w 2019 juz będą z RB walczyć o mistrza
@dulk
chyba że znowu się okaże że jeden cylinder działa a sześć już nie koniecznie
dulk, 24.12.2018 21:54 | | |
tak też może być - ale czemu miałoby tak się stać?
3 lata byli poniżani przez McL który ich przy tym doił z kasy i miał wymagania by silnik był ultra kompaktowy by dali radę z aero
czas na "payback"
w RB Newey da radę z aero bez takich wymagań na silnik - widać że jest mega mobilizacja w RB i Hondzie - cała kasa idzie w RB (kosztem TR, który już nawet trudno nazwać teamem juniorskim tylko teamem testującym części dla RB - dalej będą poligonem dla testów silnika i wspólnych części: hamulce, elementy zawieszenia, itp)
i w 2019 będziemy mieć ich powrót na szczyt
o ile MAX będzie w takiej formie i stanie ducha jak w drugiej połowie sezonu 2018 to mamy nowego mistrza i comeback puszek
@dulk Nie no, spokojnie z tym rozdawaniem pucharów. Sezon się zaczyna dopiero za 2.5 miesiąca. No i nie zapominajmy, że ciągle jest w stawce Mercedes z Hamiltonem i Ferrari z Vettelem i Leclerkiem. Bo co z tego, że RBR będzie miał mocniejszy silnik, niż miał do tej pory, jeśli np. silniki Merca i Ferrari będą mocniejsze na tyle, że nawet aero Neweya nie pomoże na torach typu Monza.
dulk, 25.12.2018 19:49 | | |
up
masz rację ale dla mnie RB będzie walczył o tytuł - już końcówkę tego sezonu mieli mega mocną
ja po prostu w taki sposób czytam to jak się wypowiada i zachowuje RB
na przyszły myślę że planują wejście smoka - oczywiście może wyjść z tego wejście "smoczka" - jak to w F1
@Dulk RB z Gastlym nie będzie mega mocne )
dulk, 26.12.2018 00:59 | | |
a niby czemu nie? poziom Vet/Bot powinien szybko osiągnąć - w najszybszym bolidzie to jest zawsze łatwiejsze :)
Gasly wydaje się najsłabszy wśród 6 kierowców z top3 zespołów i wątpie, żeby był na poziomie Bottasa który jak ma dobrze ustawiony bolid i pozwolenie na walkę wcale bardzo nie odstaje od HAM. To bajeczka o bezbarwnym i bezjajecznym Bottasie, która pasuje fanatykom LH do gloryfikowania jego zasług. Jesli chodzi o kolejność wśród Top3 to wygląda ona tak: HAM, VER, VET, BOT, Lec i dopiero GAS, tych 2 ostatnich na końcu, bo jeszcze ich nie zweryfikowalismy.
dulk, 26.12.2018 16:37 | | |
dobrze że piszesz wydaje się
dla mnie jak zawodnik się gubi w czasie sezonu (Bottas/Vettel) to traci miano topowego (vettel wtopil przez to tytuł, bottasowi zupełnie odjechał lewis)
i z tego względu myślę że Leclerk i Gasly będą od nich lepsi
Zgadza się, że Vettel i Bottas się nie popisali, ale to był na razie jeden sezon, po którym na pewno będą zmotywowani, poza tym w zeszłym roku byli wiodącymi postaciami,nie można ich szans przekreślać. Jednak i tak upatruje jako głównego faworyta do MŚ Verstappena :) Pisze wydaje się, bo Leclerc/Gasly to niewiadoma chociaż Monakijczyka widzę wyżej, tak F1 jest nieprzewidywalna.
dulk, 27.12.2018 21:02 | | |
Cytat Maciek znafca : Zgadza się, że Vettel i Bottas się nie popisali, ale to był na razie jeden sezon, po którym na pewno będą zmotywowani
na pewną będą zmotywowani - tylko że wg mnie to oni obaj już cieniują 2 sezon pod rząd
chwała Ferrari za zatrudnienie Leclerka - mam nadzieję że jego pierwszy sezon będzie w stylu Riccardo w RB - zdominowanie Vettela i być może nawet zdobycie tytułu
oprócz niego to trzymam kciuki by top3 były w tym roku blisko siebie - końcówka sezony 2018 gdy 3 teamy były blisko siebie była mega
|